نورپردازی مناسب و حرفه ای موجب فروش بیشتر محصولات در فروشگاه ها می شود . روش های بسیار زیادی برای روشنایی و درخشندگی در محیط های داخلی وجود دارد اما انتخاب بهترین روش و کم هزینه ترین روش روشنایی یکی از رکن های مهم انتخاب محصولات روشنایی می باشد . در گذشته از روش هایی مانند نور پردازی با لامپ های فلورسنت بسیار استفاده می شد که متاسفانه جلوه زیبایی را به محصولات فروشگاهی نمی دادند همچنین مشکلات فراوانی را برای نصب و اجرا داشتند . بعد از گذشت زمان و پیشرفت فراوان در زمینه محصولات الکتریکی و روشنایی هر روزه محصولات جدید تری به بازار عرضه می شوند یکی از محصولات بسیار کاربردی جهت درخشندگی هر چه بیشتر و محیط داخلی پروفیل های چراغ مگنتی می باشند .

پروفیل چراغ مگنتی از جمله محصولات به روزی هستند که یک محیط بسیار مدرن و زیبایی را به ارمغان می آورند و برای روشنایی و نور پردازی به صورت اختصاصی بر روی شمحصولات فروشگاهی کاربرد های فراوان دارند .

پروفیل چراغ مگنتی از جمله محصولاتی هستند که می توان با خیالی آسوده از آن ها برای محیط های مختلف مانند فروشگاه ها ، کافه ، رستوران ، مراکز خرید و ... بهره برد در این مطلب سعی داریم با پروفیل های چراغ مگنتی و کاربرد های بیشتر آشنا شویم .

پروفیل چراغ مگنتی چگونه کار می کند ؟

درخشندگی محیط های فروشگاهی با پروفیل چراغ مگنتی

چراغ های مگنتی ، چراغ ماژولار ، مولتی ترک ، چراغ متحرک و ... از جمله نام هایی هستند که ممکنن است با آن ها پروفیل چراغ مگنتی را بشناسید . پروفیل چراغ مگنتی محصولی برای روشنایی و نور پردازی در محیط های مختلف هستند که کاربرد ها و ویژگی های فراوانی دارند . چراغ های مگنتی با استفاده از ریل های مگنتی تولید نور می کنند و در واقع با استفاده از ریل های مگنتی کار می کنند .

انواع پروفیل چراغ مگنتی

پروفیل های چراغ مگنتی دارای انواع مختلفی است تا متناسب با محیط خود بهترین گزینه را انتخاب نماید . پروفیل چراغ مگنتی شرکت ولید پاخور شامل چهار مدل می باشد که به شرح زیر است .

این پروفیل های چراغ مگنتی را می توان در مکان های مختلفی استفاده نمود  به عنوان مثال پروفیل  چراغ مگنتی استوانه ای در فروشگاه ها  کاربرد های فراوانی دارند و برای نور پردازی در این مکان ها از این مدل چراغ مگنتی  بیشتر استفاده می شود  .

کاربرد های پروفیل چراغ مگنتی

درخشندگی محیط های فروشگاهی با پروفیل چراغ مگنتی

پروفیل های چراغ مگنتی را با توجه به ویژگی های فراوانی که دارند می توان در مکان هایی مختلفی استفاده نمود . چراغ های مگنتی علاوه بر روشنایی منحصر به فردی که محیط می دهند در دکوراسیون داخلی نیز بسیار پرکاربرد هستند به همین جهت در مدت زمان کوتاهی به محصولات محبوبی تبدیل شده اند  از جمله کاربرد های پروفیل چراغ مگنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد .

  • قابلیت استفاده در فروشگاه ها و مراکز خرید
  • قابل استفاده در بیمارستان ها و مراکز درمانی
  • متناسب با محیط های داخلی ساختمان ها
  • متناسب برای استفاده در سینما ، سالن های کنفرانس و ...
  • قابلیت استفاده در رستوران ها و کافه ها
  • متناسب برای استفاده در منازل مسکونی
  • قابل استفاده برای دکوراسیون داخلی
  • متناسب برای استفاده در محیط های مختلف ساختمان مانند راهروها ، محوطه و ...
  • قابل استفاده برای سالن های برگزاری مراسم و تالار ها
  • و ...

ویژگی های پروفیل چراغ مگنتی

پروفیل های چراغ مگنتی از جمله محصولات روشنایی هستند که برالی محیط های داخلی بسیار کاربرد دارند و با توجه به ویژگی های فراوانی که دارند به سرعت به یکی از محبوب ترین متریال ها برای روشنایی در محیط های مختلف توسط معماران و طراحان داخلی تبدیل شده اند . روش های پیشین نور پردازی در محیط علاوه بر این که روشنایی متناسبی به محیط ارائه نمی دادند موجب بالا رفتن هزینه ها نیز می شدند اما پروفیل چراغ مگنتی هم موجب نور پردازی متنایب در محیط داخلی می شود و هم موجب کاهش هزینه ها می گردد در ادامه این مطلب با برخی از ویژگی های پروفیل های چراغ مگنتی آشنا می شویم .

  • مهم ترین ویژگی پروفیل چراغ مگنتی ایمنی بسیار بالای این محصول هنگام استفاده است . به دلیل ولتاژ پایینی که چراغ های مولتی ترک دارند در نتیجه برق با ولتاژ بسیار پایینی در ریل های مگنتی در جریان است که موجب می شود چراغ مگنتی محصولی ایمن باشد .
  • یکی از ویژگی های دیگری که پروفیل چراغ مگنتی داراست و موجب تمایز فراوان با سایر محصولات می شود امکان جا به جایی مولتی ترک ها در امتداد ریل های مگنتی می باشد و می توانید با توجه به نیاز خود چراغ های را حرکت دهید و در نقطه ی مورد نظر بگذارید .
  • نور دهی وسیع و زیبای پروفیل چراغ مگنتی یکی دیگر از ویژگی های این محصول می باشد .
  • مصرف انرژی پایین این محصول موجب می شود که این چراغ های ماژولار جز کم هزینه ترین سیستم های روشنایی باشند .
  • امکان استفاده در محیط های مختلف
  • قابلیت اتصال ریل های مگنتی به صورت توکار و روکار
  • عدم محدودیت استفاده از پروفیل چراغ مگنتی در ریل های مگنتی با توجه ابعاد ریل ها و منبع تغذیه ی استفاده شده به عنوان مثال با توجه به ابعاد ریل و منبع تغذیه ی استفاده شده می توانید هر تعداد چراغ مگنتی که می خواهید در ریل ها برای روشنایی استفاده کنید .
  • متناسب برای نور پردازی داخلی و همچنین متناسب برای استفاده در دکوراسیون
  • محصولی نوین و به روز که موجب جذابیت ظاهری دوچندان در محیط می شود .
  • و ...

موارد گفته شده برخی از ویژگی های پروفیل چراغ مگنتی می باشد .

طریقه ی نصب پروفیل چراغ مگنتی

درخشندگی محیط های فروشگاهی با پروفیل چراغ مگنتی

برای نصب پروفیل چراغ مگنتی نیاز مند ریل های مگنتی هستیم . ریل های مگنتی را به صورت توکار و روکار و یا حتئ آویز می توانید نصب کنید سپس با استفاد از منبع تغذیه ای که روی آن نصب می شود می توانید پروفیل چراغ مگنتی را در آن فیکس نماید . منبع های تغذیه ی شرکت پاخور با دو ولتاژ متفاوت هستند که شامل منبع تغذیه 100 وات و 200 وات است .

درباره ما

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در راستای تولید انواع پادری آلومینیومی ، انواع ترمز پله ، انواع پروفیل های نور خطی ، پروفیل های دکوراتیو و محصولات ایمنی پارکینگ همواره در همراهی شما عزیزان پیشگام بوده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید  همچنین می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت از مشاوره ی رایگان ما برای انتخاب بهتر و مناسب با کار خود بهره مند شوید .