پله ها چه در بیرون و چه در داخل ساختمان باشند با کمی آب ، روغن و هر مواد دیگری به یک سطح بسیار لغزنده و لیز تبدیل می شوند و همین لغزندگی موجب سر خوردن افراد از پله ها می شود که می تواند خطرات جانی و حتئ مرگ بار در پی داشته باشد از این رو استفاده از ترمز گیر های پله نقش به سزایی در کاهش این نوع خطرات دارد . ترمز گیر های پله یا همان ترمز پله ها در تمامی مکان ها کاربرد  دارد و می توان  از آن ها در بخش های مختلف ساختمان استفاده نمود . ترمز گیر های پله دارای انواع مختلفی است و علاوه بر اینکه نقشخود را به عنوان تزمز گیر پله به خوبی ایفا  می کند می تواند به زیبا سازی پله های ساختمانی اعم از پاساژ ها ، سینما ها ، اداره ها و .... کمک کند .

ترمز گیر های پله و جنس آن

ترمز گیر های پله و کاهش حوادث ساختمانی

  ترمز گیر پله یک محصول از جنس های متفاوت می باشد که با ایجاد اصطحکاک بین کف کفش ها و سطح زمین از لغزندگی  و لیز خوردن در هنگام عبور و مرور افراد از پله ها جلوگیری می کند . ترمز گیر های پله دارای انواع مختلف و همچنین جنس های مختلفی می باشد که با توجه به مکان مورد نظر شما طراحی شده است . ترمز گیر های پله شرکت تولیدی پاخور  از جنس های آلومینیوم آنادیز شده ، سیلیس ، لاستیک ، سمباده و PVC که هر کدام از انواع جنس های ترمز گیر های پله متناسب با یک محیط و یک کاربرد طراحی شده است .

گروه بندی ترمز گیر های پله شرکت تولیدی پاخور

همان طور که پیش تر گفته شد ترمز گیر های پله دارای انواع متفاوت و متنوعی می باشند که هر کدام از این ترمز گیر های پله متناسب با شرایط و محیط های خاص خود می باشد  به طور کلی ترمز گیر های پله برای تمامی مکان ها اعم از مکان های پرتردد مانند پاساژ ها ، سینما ها و همچنین برای مکان های کم تردد تر مانند منازل کاربرد دارند . گروه بندی ترمز گیر های پله شرکت تولیدی پاخور به چد دسته تقسیم می شود که شامل ترمز گیر هایی از جنس آلومینیوم آنادایز شده ، ترمز گیر های از جنس PVC ، ترمز گیر هایی از جنس سمباده ، ترمز گیر هایی از جنس لاستیک و ترمز گیر های پله LED خور می شود . جهت کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با ترمز گیر های پله می توانید به بخش ترمز پله در فروشگاه مراجعه نماید .

ترمز گیرهای پله آلومینیومی

ترمز گیر های پله یا ترمز پله های آلومینیومی از جنس آلومینیوم های آنادایز شده است که دوام و ماندگاری این محصول بسیار بالا می باشد . تشکیل یک لایه محافظ برای آلومینیوم در برابر شرایط محیطی آنادایز آلومینیوم نامیده می شود که موجب افزایش استقامت و ماندگاری آلومینیوم های به کار رفته در ترمز گیر های پله می شود

ترمز گیر های پله سیلیسی و سمباده ای

ترمز گیر های پله سیلیسی و سمباده ای از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به یک دیگر می باشند اما تفاوت این دو محصول در متریال به کار رفته در ترمز گیر های پله یا ترمز پله ها است . ترمز گیر های پله سیلیسی با ظاهری شبیه به ترمز گیر های پله سمباده ای اما تشکیل شده از دانه های سیلیس با شاسی فایبر گلاس است .ترمز گیر های پله سمباده ای از جنس سمباده و شاسی کاغذ است .

ترمز گیر های پله لاستیکی و PVC

ترمز گیر های پله و کاهش حوادث ساختمانی

ترمز گیر های پله لاستیکی و PVC نیز از لحاظ ظاهری شبیه به یک دیگر می باشند اما از لحاظ جنسی دارای تفاوت هایی است . ترمز گیر های پله ی لاستیکی از جنس لاستیک طبیعی می باشد که فقط به رنگ مشکی موجود است اما ترمز گیر های پله PVC از جنس لاستیک با افزودن PVC به دست می آید که دارای رنگ بندی های متفاوتی است .

ترمز گیر های پله LED خور

ترمز گیر هایپله LED خور نیز از جنس آلومینیوم آنادایز شده می باشد که بر روی آن ها جایی جهت نصب LED تعبیه شده است که از این ترمز گیر های پله LED  خور جهت روشنایی پاخور پله استفاده می شود .

نحوه اتصال ترمز گیر های پله بر روی سطح پله ها

اتصال و یا نصب ترمز گیر های پله امری بسیار راحت و آسان است . نصب ترمز گیر های پله نیاز به متخصص نصب ندارد و می توانید به راحتی آن ها را نصب نماید . در این بخش توضیحی مختصری در رابطه با اتصال این محصولات بر روی پله ها خواهیم داشت اما جهت کسب اطلاعات دقیق تر می توانید با مشاوران ما در این زمینه تماس حاصل فرماید . ابتدا سطح پله ی مورد نظر خود را پاک نموده و بعد با استفاده از چسب آهن و چسب پلی اورتان ترمز گیر های پله خود را بر روی پله نصب نماید .

ترمز گیر های پله و کاهش حوادث ساختمانی

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه طلایی در تولید ترمز پله های نسل جدید در ایران ازجمله ترمز پله های آلومینیومیو ترمز پله های سیلیسی ، توانسته مدل متنوعی از ترمز پله را دراختیار کاربران خود قرار دهد . از دیگر محصولات شرکت تولیدی پاخور می توان به پادری های آلومینیومی ، پروفیل های نور خطی ، پروفیل های دکوراتیو و محصولات ایمنی پارکینگ نیز اشاره نمود .

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی عملکرد و همچنین قیمت های ترمز پله ها از جمله ترمز پله های پرطرفدار مانند ترمز پله های پلاستیکی ، ترمز پله های سیلیسی و ترمز پله های آلومینیومی با مشاوران خبره ما دراین زمینه تماس حاصل فرمایید .