امروزه یکی از جدیدترین محصولات نورپردازی کناف لاین نوری است. در کناف لاین نوری از چراغ لاین که نوعی چراغ خطی است استفاده می‌شود. به وسیله چراغ لاین می‌توانید نورپردازی به صورت کناف لاین نوری را در مکان‌های مختلف تجربه کنید. چراغ لاین از منابع روشنایی کم مصرف هست و به دلیل نورپردازی زیبایی که ایجاد می‌کند طرفداران زیادی دارد.

اگر علاقه مند هستید نورپردازی را به سبکی جدید و مدرن در محیط کار یا منزل خودتان تجربه کنید و از آن لذت ببرید  اجرای کناف لاین نوری شما را به هدفتان می‌رساند. امروزه برای داشتن دکوراسیونی زیبا اجرای کناف به خصوص در سقف بسیار رواج پیدا کرده است. اگر در سقف کناف عنصر دکوراتیو نور نیز اضافه شود زیبایی آن چند برابر می‌شود. به همین خاطر کناف لاین نوری در بین طراحان داخلی محبوبیت زیادی دارد.

اجرای کناف لاین نوری به خصوص در مکان‌هایی که نیازمند نمای داخلی شیک و مدرن هستند یک گزینه فوق العاده است. این محصول در معماری مدرن بیشتر جنبه تزئینی دارد هرچند روشنایی محیط را نیز به خوبی تامین می‌کند. کناف لاین نوری در هر محیطی که نصب شود جذابیت و زیبایی آن را چندین برابر می‌کند و منظره‌ای چشم‌ نواز خلق می‌کند به همین دلیل بسیاری از ساختمان سازان در پروژه‌های خود از این محصول استفاده می‌کنند.

نورپردازی به شیوه کناف لاین نوری در همه محیط‌هایی که ارتفاع سقف، استاندارد لازم برای اجرای کناف را داشته باشد قابل نصب است. همچنین در مکان‌هایی که نیاز به روشنایی بیشتر هست می‌توانید از این نورپردازی شیک استفاده کنید که علاوه بر تامین نور لازم، محیطی دلپذیر برای شما به ارمغان می‌آورد. به طور مثال در راهروها که روشنایی بیشتری لازم است کناف لاین نوری یک انتخاب کارآمد است که باعث دید بهتر می‌شود و هم محیط جذاب تری به وجود می‌آورد.

تاریخچه پیدایش انواع چراغ لاین

کناف لاین نوری یکی از زیباترین نورپردازی‌ها

با آغاز سال ۲۰۰۰ میلادی همزمان با گسترش تکنولوژی ال ای دی، مفهوم نورپردازی شناخته تر شد و استفاده از آن رواج بیشتری پیدا کرد. در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ که رشد فناوری ال ای دی به اوج خود رسید تحول بزرگی در صنعت نورپردازی پدید آمد. ریسه‌های ال ای دی از آن زمان به وجود آمدند که البته تولید آن‌ها بدون ایراد نبود. نوری که این ریسه‌ها تولید می‌کردند نوری خیره کننده بود که سبب آزار چشم می‌شد. پس از آن چراغ‌های ماژولار تولید شدند که نوردهی بیشتری داشتند و موجب آزار چشم هم نمی‌شدند.

از آن زمان به بعد چراغ‌های لاین روز به روز تغییر کردند و اکنون این محصولات در طرح‌ها و مدل‌های متنوع وجود دارند که در سبک‌های مختلف نورپردازی از جمله کناف لاین نوری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع چراغ‌های لاین

  • چراغ لاین روکار: این چراغ در اغلب موارد به وسیله پیچ روی سقف و دیوار نصب می‌شود و بدنه و فریم آن نیز دیده می‌شود. در مواقعی که برش سقف امکان پذیر نیست و کناف یا سقف کاذب موجود نیست از این روش برای اجرای نورپردازی استفاده می‌شود. این چراغ‌ها که سبک وزن هستند عرض‌های متفاوتی دارند و بار اضافی روی دیوار یا سقف وارد نمی‌کنند.
  • چراغ لاین توکار: برای اجرای کناف لاین نوری معمولا از لاین توکار استفاده می‌شود.یکی از مزایای فوق العاده چراغ‌های توکار این است که در ساخت، انعطاف پذیری بالایی دارند و به شکل‌های هندسی مختلفی تولید می‌شوند. چراغ‌های توکار به صورت کنارهم و یا پشت سرهم نصب می‌شوند و زیبایی خاصی را ایجاد می‌کنند.

این چراغ‌ها در معماری نوین جایگاه ویژه‌ای دارند و بسیاری از طراحان داخلی و معماران در اجرای پروژه‌های خود استفاده از این محصول را در اولویت قرار می‌دهند. کناف لاین نوری یکی از سیستم ‌های روشنایی است که به وسیله این چراغ‌ها اجرا می‌شود و زیبایی خیره کننده‌ای خلق می‌کنند. لاین نوری را می‌توانید در سقف، دیوار و کف اجرا کنید و صرفا نوری که از آن‌ها منعکس می‌شود را مشاهده کنید. این چراغ‌ها در گچ نیز قابل نصب هستند.

  • چراغ لاین آویز: در مکان‌هایی که سقف بلندی دارند و برش سقف میسر نیست همچنین  سقف کاذبی وجود ندارد می‌توانید از لاین آویز استفاده کنید که وزن کمی دارند و فشار اضافی به کناف وارد نمی‌کند.

در نورپردازی به صورت کناف لاین نوری نه تنها زیبایی را برای شما به ارمغان می‌آورد بلکه از نظر میزان مصرف انرژی نیز به صرفه است. پوشش سقف به صورت کناف امکان انجام تزئینات متنوع را برای طراح فراهم می‌کند و یکی از این تزئینات، سیستم‌های نورپردازی می‌باشد.

نکات مهم در زمان خرید چراغ لاین

کناف لاین نوری یکی از زیباترین نورپردازی‌ها

برای اجرای کناف لاین نوری و سبک‌های دیگر نورپردازی، باید در انتخاب چراغ توجه کافی داشته باشید.

  • از مراکز معتبر خرید کنید.

مراکز معتبر خرید که فروشنده‌ها در مورد تجهیزات نورپردازی اطلاعات کافی دارند و اجناس با کیفیت به مشتری عرضه می‌کنند یکی ازبهترین گزینه‌ها برای خرید تجهیزات مربوط به کناف لاین نوری است. همچنین در مراکز معتبر خرید برای محصولات خود گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائهمی‌دهند.

  • در خرید چراغ لاین و سایر وسایل، کیفیت را در اولویت قرار دهید.

اگر می‌خواهید مدت زمان طولانی از اجرای نورپردازی در کناف لاین نوری لذت ببرید و این سیستم روشنایی با دوام باشد بهتر است به سراغ وسایل با کیفیت بروید. چراغ‌های قدیمی انرژی زیادی مصرف می‌کنند در عین حال راندمان پایینی دارند. اما محصولاتی مانند چراغ‌های ال ای دی دوام و کیفیت زیادی دارند و هزینه برق مصرفی را کاهش می‌دهند.

  • به طول عمر لامپ‌ها توجه کنید.

روی بسته بندی چراغ‌های لاین میانگین عمر آن‌ها درج شده است بنابراین در زمان خرید به این نکته توجه کنید و محصولی را تهیه کنید که متوسط آن عمر آن بیشتر باشد.

  • از راهنمایی‌های افراد متخصص استفاده کنید.

مشورت کردن با افراد با تجربه به شما کمک می‌کند که با توجه به شرایط محیط بهترین محصول را انتخاب کنید؛ در نتیجه مانع از خرید دوباره و صرف هزینه‌ مجدد می‌شود.

سخن آخر

کناف لاین نوری یکی از زیباترین نورپردازی‌ها

کناف لاین نوری جذابیت ساختمان شما را دوچندان می‌کندو حس خوبی در محیط زندگی شما پدید می‌آورد. و مزایای فراوان دیگری از جمله مقرون به صرفه بودن، نصب آسان و قابلیت تنظیم نور را دارد.

 

این مجموعه تولیدی برای مشتریان خدمات مشاوره‌ای رایگان ارائه می‌دهد تا بتوانند یک خرید مناسب را تجربه کنند. در ضمن علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعت بیشتر در مورد این محصول و سایر تولیدات به بخش محصولات و بخش خرید اینترنتی شرکت پاخور مراجعه نمایند.