ندیدن پله ها و در نتیجه لیز خوردن از روی آن ها، یکی از عوامل اصلی بروز حادثه در راه پله هایی است که از نور کافی برخوردار نیستند. راه پله های ورودی برج ها در شب، پله های سالن های سینما و بیمارستان ها و همچنین پله های موجود در باغ های بزرگ از جمله مکان هایی هستند که امکان بروز چنین حوادثی در آن ها به مراتب بالا می باشد. به منظور جلوگیری از لیز خوردن و افتادن عابرین از روی پله ها، بسیاری از طراحان نصب ترمز پله ها را پیشنهاد می دهند. اما صرفا وجود ترمز پله نمی تواند به تنهایی امکان بروز حوادث ناشی از ندیدن لبه ی پله ها را کاهش دهد.

شرکت تولیدی پاخور در ایران، که در زمینه ی تولید ترمز پله های با کیفیت شناخته شده است، با تولید ترمز پله ال ای دی دار، گامی فراتر در جهت ارتقای کیفیت زندگی و آسایش هم میهنان خود برداشته داشته است. ما در این مقاله تلاش می کنیم تا شما را با ویژگی های این محصول منحصر به فرد بیشتر آشنا کنیم.

جنس ترمز پله های ال ای دی دار

https://pakhor.ir/uploads/files/panelUpload/fb6e651f219bdf365879f631aefe9135.jpeg

ترمز پله ال ای دی دار از جنس آلومینیوم آنادایز شده می باشد که در بخش رویی آن محفظه ای جهت قرار گیری لامپ ال ای دی تعبیه شده است . آلومینیوم آنادایز شده دارای مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی هستند و دلیل استفاده از آلومینیوم آنادایز شده نیز همین ماندگاری بالای این جنس از آلومینیوم می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آنادایز شدن آلومینیوم می توانید به مقاله آنادایز چیست مراجعه نماید . 

ویژگی ها و کاربرد های ترمز پله ال ای دی دار

محفظه ی لامپ ال ای دی در دو زاویه نوده و چهل و پنج درجه ارائه می شود که با توجه به نیاز کاربر و شرایط محیط، قابلیت تنظیم دارد. بخش رویی محفظه این لامپ با کمک PVC پوشیده می شود تا ضمن محافظت از لامپ، از بازتابش مستقیم نور در فضاهای تاریک نیز جلوگیری کند. کل مجموعه ی ترمز پله به صورت نبشی و با زاویه ی 90 درجه نصب می شود. بخش رویه ی ترمز پله ال ای دی دار به شکل عاج دار طراحی شده است تا با افزایش میزان اصطکاک با کفش عابرین، از لیز خوردن آن ها جلوگیری کند. محل قرار گیری لامپ ال ای دی در این نوع از ترمز پله به گونه ای است که به واسطه ی نور لامپ، عابرین می توانند از حدود پله آگاه شوند و در نتیجه در محیط های تاریک، مانند سینماها و یا باغ ها، از روی پله پرت نشوند و یا لیز نخورند.

ترمز پله ال ای دی دار و کاربرد های آن

طراحی ترمز پله های ال ای دی دار نیز بسیار منعطف است. شما می توانید نور چراغ ال ای دی را متناسب با طراحی داخلی سالن های نمایش فیلم و یا نورپردازی باغ و نمای ساختمان تغییر دهید. همچنین امکان استفاده از نوارهای شب تاب به جای چراغ های ال ای دی وجود دارد. این امر به کاربر کمک می کند تا در صورت عدم نیاز به لامپ های ال ای دی، از نوارهای شب تاب برای هشدار در خصوص محدودیت پله استفاده کند. ترمز پله های ال ای دی دار، می توانند ضمن ارتقای زیبایی راه پله ها با کمک  نورپردازی ملایم و زیبای آن ها، در راستای حفاظت از جان عابرین نیز بسیار مفید واقع شوند.

درباره ما

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در راستای تولید انواع پادری آلومینیومی ، انواع ترمز پله ، محصولات ایمنی پارکینگ ، پروفیل های دکوراتیو و انواع پروفیل های نور خطی همواره در همراهی شما عزیزان پیشگام بوده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید  همچنین می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت از مشاوره ی رایگان ما برای انتخاب بهتر و مناسب با کار خود بهره مند شوید .