قیمت قرنیز نور مخفی، بسیاری از دکوراسیون کاران در دنیای امروز دغدغه اساسی در زمینه با شغل خود دارند که این دغدغه همان قیمت قرنیز نور مخفی است.  از آنجا که دیزاینرها برای تهیه تجهیزات مورد نیاز خود به دنبال صرف کمترین هزینه می گردند قیمت قرنیز نوری برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. 

پروفیل های آلومینیومی در واقع جایگاهی هستند که ال ای دی ها در درون آنها قرار می گیرند و باعث به وجود آمدن طراحی های جدید و زیبا می شوند. امروزه استفاده از این پروفیل ها به عنوان قرنیز در قسمت های مختلف ساختمان بسیار رایج شده است.

قرنیزهای نوری قادرند نوری هماهنگ را توسط ال ای دی ها در فضا پخش کنند که این نورها دارای قدرت های متفاوتی هستند که توسط تنظیمات انجام گرفته بر روی لامپ های ال ای دی شکل گرفته اند.  از آنجا که ال ای دی های مورد استفاده در پروفیل های نور خطی قابلیت تنظیم شدت نور دارند شما می توانید به راحتی میزان نور مورد نیاز خود را تنظیم کنید. 

با استفاده از این ویژگی پروفیل نور خطی امکان ایجاد هماهنگی در میان اجزای مختلف موجود در دکوراسیون فراهم می گردد و بدین ترتیب زیباترین دکوراسیون ها در مکان های مختلف یک ساختمان خلق می شود. بنابراین اگر به دنبال یک دکوراسیون نورپردازی جذاب با صرف کمترین هزینه هستید و مایلید پایین ترین قیمت قرنیز نور مخفی را پیدا کنید بهتر است با استفاده از سایت پاخور به اهداف خود برسید.

پایین ترین قیمت قرنیز نوری با کیفیت

کاربردهای قرنیز نوری

قرنیز نوری در قسمت های مختلفی از ساختمان و آپارتمان کاربرد دارد.یکی از مهم ترین و رایج ترین کاربردهای این محصول جدید و مدرن استفاده از آن در قسمت های پایین دیوارها و زاویه های موجود در میان دیوار و سطح کف زمین است. دکوراسیون های داخلی که با استفاده از قرنیز نوری مزین می شوند تجربه دلپذیر برای صاحب بنا به ارمغان می آورند. در ادامه مثال هایی برای استفاده از قرنیز نوری در قسمت های مختلف ساختمان  را ذکر خواهیم کرد:

  • یکی از  های به کارگیری قرنیز نوری در غذاخوری ها این است که افراد دیزاینر پروفیل های نورانی را در گوشه های دیوار یا حد فاصل دیوار و سقف قرار می دهند تا فضای مدرنیته راایجاد کنند. افرادی که به رستوران مراجعه کرده اند و به دنبال جوی آرام و زیبا هستند می توانند آنچه را که در آن لحظات خاطره انگیز انتظار دارند در چنین فضایی بیابند. صاحبان رستوران و غذاخوری های سنتی با توجه به قیمت قرنیز نوری می توانند با صرف هزینه ای نه چندان زیاد این جو آرامش بخش را برای محل کسب و کار خود داشته باشند. 
  • امروزه بسیاری از فروشگاه های مدرن و سنتی با استفاده از پروفیل های نور خطی از جمله قرنیز های نوری گوشه های مختلف فروشگاه را که از روشنایی کافی برخوردار نیستند نورانی می نمایند و به این ترتیب می توانند باعث بهتر دیده شدن اجناس موجود در فروشگاه شوند. مشتریانی که به دنبال بررسی دقیق محصولات موجود در فروشگاه هستند می توانند با استفاده از نور متساعد شده از این قرنیز ها با خیال راحت هر آنچه نیاز دارند را برای خرید انتخاب کنند.
  • هتل های مدرن و لاکچری برای تکمیل دکوراسیون خود از قرنیز نوری استفاده می کنند و جلوه ای منحصر به فرد را در قسمت های مختلف هتل از جمله لابی و رستوران یا راهروها به وجود می آورند. 

اگر نیاز به دریافت اطلاعات جدید و دقیق در مورد قیمت قرنیز نوری دارید می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

 

عوامل کلی موثر بر قیمت قرنیز نوری

تحلیل قیمت قرنیز نوری مسئله ای است که معمولاً ذهن افراد صاحب کسب و کار و مشتریانی که به دنبال تجهیز دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان خود هستند را مشغول نموده است. در ادامه عواملی که قیمت قرنیز نوری را تحت تاثیر قرار داده اند بررسی می کنیم:

  1. کیفیت پروفیل نور خطی:  بسیاری از شرکت های تولید کننده پروفیل نور خطی با استفاده از  آلیاژ های فلزی مختلف اقدام به تولید این پروفیل ها نموده اند اما بعضی از شرکت های سودجو  برای دستیابی به سود بیشتر از مواد بی کیفیت استفاده می کنند بنابراین می توان گفت یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت قرنیز نوری کیفیت پروفیل نور خطی است. 
  2.  اندازه و ابعاد:  ابعاد قرنیز نوری نیز در قیمت آن تاثیر می گذارد و هر چقدر قرنیز نوری طولانی تری را سفارش دهید مشمول پرداخت هزینه بیشتری خواهید بود.

شما عزیزان می توانید از طریق تماس با کارشناسان فروش از جدیدترین قیمت های قرنیز نوری آگاهی پیدا کرده و با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. 

 

پایین ترین قیمت قرنیز نوری با کیفیت

 

نقش قرنیز نوری در جلوه بیشتر نمای ساختمان

نمای ساختمان های امروزی به وسیله نورپردازی های مدرن بسیار لاکچری شده و زیبایی خیره کننده ای را به نمایش می گذارند. یکی از مناسب ترین محصولات نورخطی برای نورپردازی نمای ساختمان، قرنیز نوری است. امروزه بسیاری از دکوراسیون کاران با قرار دادن قرنیز نوری در قسمت های مختلف نمای ساختمان و همچنین پوشش دادن قسمت های مخفی نما با استفاده از این قرنیز نوری توانسته اند جلوه های زیبایی را برای بنا به وجود بیاورند.

نصب صحیح قرنیز نوری و تنظیم زوایای صحیح قرارگیری آن باعث می شود بخش هایی از نما که می خواهید بیشتر نمایان شود تحت تاثیر نور متساعد شده از پروفیل نور خطی قرار گرفته و بیشتر به چشم بیاید. بدین ترتیب توجه افراد به آن قسمت ها جلب شده و این امر می تواند در افزایش بهای ساختمان نیز تاثیرگذار باشد.

پیشنهاد می شود در هنگام استفاده از پروفیل نور خطی برای تزیین نمای ساختمان رنگ هایی را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با سایر اجزا داشته باشند تا بتوانید یک هارمونی رنگی تاثیرگذار بر ذهن افراد به وجود بیاورید.

 

پایین ترین قیمت قرنیز نوری با کیفیت

 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور در رده اولین و پرسابقه ترین شرکت های تولید کننده پروفیل های نور خطی از جمله قرنیز های نوری است که خدمات گسترده ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. این شرکت تولیدی محصولات خود را در بالاترین سطح کیفی و با در نظر گرفتن تکنولوژی های جدید تولید می کند.قیمت قرنیز نوری تولید شده توسط شرکت تولیدی پاخور در محدوده منصفانه ای قرار گرفته و نسبت به سایر رقبا و کیفیتی که در این محصولات لحاظ شده است بسیار مقرون به صرفه است. اگر برای خرید پروفیل نورخطی جهت تکمیل دکوراسیون ساختمان خود نیازمند دریافت مشاوره های حرفه ای هستید می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما تجربه بی نقصی را در زمینه خرید قرنیوز نوری داشته باشید.عوامل شرکت تولیدی پاخور همیشه در خدمت شما هستند تا در اسرع وقت سفارش مشتریان عزیز را ثبت نموده و  نسبت به ارسال آنها در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنند.