هر ساختمانی برای تکمیل دکوراسیون خود نیازمند به کارگیری تجهیزات مختلفی است که از جمله مهم ترین آنها پادریست. پادری جلوی درب ورودی کفپوشی است که در قسمت جلوی درب ورودی ساختمان ها نصب می گردد تا از ورود گل و لای کفش به داخل جلوگیری نموده و بدین ترتیب در حفظ بهداشت محیط موثر باشد.

بخش ورودی مغازه ها و رستوران ها و مکان های عمومی که در طول روز تردد افراد زیادی را تجربه می کنند ممکن است دچار آلودگی و خاک گرفتگی گردند و هنگامی که اشخاص به داخل ساختمان وارد می شوند با انتقال این آلودگی ها باعث نفوذ گرد و خاک میکروب به بخش های داخلی شوند. جدیدترین پادری جلوی درب ورودی برای پیشگیری از چنین وضعیتی ساخته شده است وبا قیمت مقرون به صرفه ای که دارد می تواند از به وجود آمدن خسارات مالی یا جانی متعددی جلوگیری کند.

علاوه بر این پادری های جلوی درب ورودی نقش موثری در افزایش جذابیت و زیبایی دارند.شما می توانید با انتخاب مدل های متنوع پادری موجود در سایت پاخور محصولی را انتخاب کنید که بیشترین تناسب را با ساختمانتان داشته باشد و بتواند انتظارات شما را از داشتن یک پادری با دوام برآورده سازد. 

 

 

ایجاد وجه متمایز با طراحی برند بر روی پادری جلوی درب ورودی

پادری جلوی درب ورودی، راهی امن برای ورود و خروج

یکی از جالب ترین و جذاب ترین ایده هایی که امروزه صاحبان مشاغل و کسب و کار برای بهتر دیده شدن به کار می گیرند ثبت برند بر روی پادری است که با استفاده از این روش می توان علاوه بر انجام تبلیغات برای نام برند استایل مغازه یا فروشگاه یا شرکت خدماتی را در سطح بالاتری قرار داد. در ادامه پیشنهادهای مختلفی را برای بازدهی بیشتر در استفاده از این روش برای شما بیان خواهیم کرد:

  • لوگو و نام برند: تثبیت نام برند بر روی پادری می تواند جلب توجه افراد و مشتریان را به دنبال داشته باشد. گاهی اوقات با قرار دادن علامت ها یا حروف انگلیسی یا لوگو بر روی پادری می توان پیام های مختصر و مفیدی را به مخاطب رساند.
  • رنگ های برند: پیشنهادی که در اینجا مطرح می شود این است که برای انتخاب رنگ پادری دقت زیادی انجام دهید زیرا یک پادری ناهماهنگ که با رنگ بندی موجود در فضا همخوانی نداشته باشد می تواند نتیجه عکس بدهد و از رغبت افراد به ورود در آن مکان بکاهد.
  • شعار برند: نوشتن شعار تبلیغاتی بر روی پادری می تواند جذب مخاطب را به همراه داشته باشد و علاوه بر آن اطلاعات مفیدی را در یک جمله در اختیار قرار دهد.
  • استفاده از متن و اطلاعات تماس: بر روی پادری جلوی درب ورودی، اطلاعات تماس و آدرس فروشگاه خود را قرار دهید. این روش به مشتریان کمک می کند به راحتی با شما در تماس باشند و به سرعت شما را پیدا کنند.
  • طراحی منحصر به فرد: برای جلب توجه بیشتر، از طرح های ویژه و منحصر به فرد برای پادری استفاده کنید. این روش می تواند برند شما را از بقیه متمایز کند و به شما کمک کند تا در ذهن مشتریان خود جا بگیرید.

مهمترین نکته این است که طراحی پادری برند شما باید هماهنگ با هویت بصری و ارزش های برند شما باشد. همچنین، حتماً از مواد با کیفیت و مقاوم برای ساخت پادری جلوی درب ورودی استفاده کنید تا طرح و برند شما به مدت طولانی به خوبی حفظ شود.

 

 

امنیت بیشتر با استفاده از پادری

استفاده از پادری ورودی آپارتمان در قسمت ورودی اداره جات و حذف رطوبت و گل و لای از کفش ها اهمیت بسیاری دارد. پادری یک نوع فرش است که برای استفاده در ورودی ساختمان ها طراحی شده است.

تصور کنید به هنگام بارش باران، در یک اداره یا سازمان دولتی که تردد افراد بسیار زیاد است، همه اشخاصی که قصد ورود به ساختمان را دارند با کفش های گلی و خاکی وارد شده و این گل و لای را تا مسافتی با کفش هایشان به جلو ببرند. در چنین شرایطی در عرض چند دقیقه کل زمین ورودی ساختمان گلی شده و چهره ناخوشایندی پیدا می کند.

علاوه احتمال سر خوردن افراد بر روی چنین زمینی بالا رفته و ممکن است صدمات جبران ناپذیری برای آنها به وجود بیاورد. اما وجود یک پادری با شاسی آلومینیومی و رویه موکت می تواند به راحتی و با جذب گل و لای و رطوبت از کفش ها از وقوع چنین پیشامدهایی پیشگیری کند.

استفاده از پادری جلوی درب ورودی در اداره جات و ساختمان ها، علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا، نقش مهمی در بهبود ایمنی ورودی ها و جلوگیری از حوادث ناخوشایند دارد. قطعاً می توان گفت ساختمان هایی که از پادری در قسمت ورودی خود استفاده می کنند استایل شیک تری نسبت به ساختمان های دیگر دارند و میهمانان و افراد مراجعه کننده تصور زیباتری نسبت به چنین مکان هایی پیدا خواهند کرد.

 

 

انواع پادری جلوی درب ورودی

پادری جلوی درب ورودی، راهی امن برای ورود و خروج

از میان پادری هایی که توسط شرکت های سازنده تولید می شوند دو نمونه پادری ترین طرفدار را داشته و همیشه جزو پرفروش ترین ها بوده است. این پادری ها عبارتند از:

  • پادری آلومینیومی با رویه پی وی سی: شاسی پادری جلوی درب ورودی از جنس آلومینیوم آنادایز شده است که می تواند بار زیادی را تحمل کند و در صورتی که ضربه یا خط و خش به آن وارد شود دچار تغییر حالت نمی گردد. سازندگان این محصول از ماده پی وی سی برای تشکیل رویه آن استفاده نموده اند. دلیل استفاده از پی وی سی این است که این ماده در برابر رطوبت و لکه و کثیفی بسیار مقاوم است بنابراین می توان گفت به راحتی تمیز می شوند و نیاز به عملیات خاص و پرهزینه برای نگهداری از آنها وجود ندارد.
  • پادری آلومینیومی با رویه موکت: به کارگیری رویه موکت بر روی شاسی آلومینیومی باعث به وجود آمدن پادری محکم و پرکاربردی می شود که با نام پادری آلومینیومی با رویه موکت شناخته می شود. این محصول بهترین گزینه برای مکان های مرطوب محسوب شده و می تواند به راحتی نسبت به زدودن گل و لای از کفش و جذب رطوبت آنها موثر باشد. یکی از محاسن انتخاب پادری های موکتی این است که می توان از رنگ بندی موجود در فروشگاه انتخاب مناسبی انجام داد و رنگ بندی مطلوبی میان پادری و دیگر اجزای موجود به وجود آورد.

 

 

شرکت تولیدی پاخور

پادری جلوی درب ورودی، راهی امن برای ورود و خروج

شرکت تولیدی پاخور، با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و متخصصین ماهر، پادری جلوی درب ورودی مقاوم و مستحکمی را تولید می کند که به تمامی استانداردهای لازم برای ایمنی و کیفیت تطبیق می یابند. ما در این شرکت به کیفیت بالا، دوام طولانی مدت و عملکرد بی نقص پادری هایمان تاکید داریم.

هدف ما، ایجاد یک محصول کامل است که بهترین حفاظت را در برابر سقوط و لغزش فراهم کند و همچنین ظاهری زیبا و متناسب با فضای محیط را به ارمغان آورد. با خرید پادری های ما، می توانید از ایمنی و زیبایی ورودی ساختمان خود لذت ببرید.