شناخت انواع پادری آلومینیوم و کاربرد آن در محیط های مختلف و همچنین توانایی انتخاب این محصول از میان پادری های با کیفیت و مرغوب به شما کمک می کند تا بتوانید تجربه مطلوبی از خرید پادری داشته باشید.

محصول پادری وسیله ای است که با قرار گرفتن در قسمت ورودی ساختمان مانع از آن می شود که گرد و غبار و آلودگی به داخل راه پیدا کند و بدین ترتیب نقش موثری در حفظ بهداشت فضای درونی بنا ایفا خواهد کرد. پادری آلومینیوم پرطرفدارترین و مجهزترین نمونه پادری در چند سال اخیر شناخته شده که تمام استانداردهای به روز در روند تولید آن رعایت گردیده اند.

از آنجا که این پادری بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است نمونه های تقلبی و غیر اصل آن نیز روانه بازار می شوند که ممکن است توسط افرادی که اطلاعات کافی ندارند خریداری گردیده و عملکرد موثری را نداشته باشند. اگر در هنگام خرید با محصولات نامرغوبی که ویژگی های یک پادری اصیل و با کیفیت را نداشتند از خرید آن خودداری کنید و با این عمل از افزایش تعداد فروشندگان اجناس بی کیفیت بکاهید.

پادری هایی که در قسمت شاسی آنها از فلز بی کیفیت استفاده شده طول عمر کافی ندارند و نمی توانند در مقابل ضربه و فشار تاب بیاورند و در مدت زمان کوتاهی دچار تغییر شکل فیزیکی خواهند شد. موکت پادری آلومینیومی که با استفاده از موکت های بی کیفیت و ارزان قیمت پوشش داده شده است نیز قابل اعتماد نبوده و پس از مدت کمی دچار فرسایش می گردد.

تهیه چنین محصولاتی در واقع تنها موجب هدر رفت هزینه شده و بدین ترتیب مجبور خواهید بود در بازه های زمانی کوتاه مدت نسبت به تعویض پادری جلوی درب ورودی خود اقدام کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد تهیه یک پادری آلومینیوم با کیفیت و قیمت پادری فلزی به دست بیاورید. 

 

 پادری آلومینیوم با رویه موکتی یا پی وی سی؟

 

کدام پادری را نباید بخریم؟پادری های با شاسی فلزی که با نام پادری آلومینیوم نیز شناخته می شوند توسط رویه های گوناگونی پوشش داده می شوند که این رویه ها همان سطوح بیرونی پادری تلقی می گردند. متخصصین پس از آزمایش مواد اولیه گوناگون به این نتیجه رسیده اند که بیشترین بازدهی را از موادی مانند پی وی سی یا موکت دریافت خواهند کرد.

بدین ترتیب از این مواد برای تشکیل قسمت رویه پادری آلومینیوم بهره گیری نموده اند. شرکت تولیدی پاخور برای ساخت پادری های فلزی خود از بهترین نوع پی وی سی استفاده می کند و بدین ترتیب محصولاتی را با طول عمر بالا ارائه می دهد. پادری های ساخته شده از رویه پی وی سی در مقابل رطوبت بسیار مقاومند و به راحتی تحت تاثیر قرار نمی گیرند.

شاسی فلزی به کار گرفته شده در این پادری ها نیز از نوعی آلومینیوم آنادایز شده ساخته می شود که دارای ضربه پذیری بالا و استحکام فوق العاده ای است زیرا فرایند آنادایزاسیون انجام گرفته بر روی این آلومینیوم باعث می شود تا چندین برابر قدرت و استحکام آن افزایش پیدا کند. پادری هایی که با استفاده از رویه موکتی تولید می شوند نیز بستر مناسبی برای جمع آوری آلودگی و گرد و غبار از کف کفش افراد تردد کننده فراهم می آورند تا بدین ترتیب از ورود آنها به داخل جلوگیری نمایند.

شرکت تولیدی پاخور با استفاده از موکت بلژیکی که امروزه مرغوب ترین نوع موکت برای ساخت پادری شناخته شده است استفاده می کند. انتخاب اینکه پادری آلومینیوم با رویه موکتی بهتر است یا پی وی سی بستگی به شرایط استفاده آن دارد.

به عنوان مثال اگر پادری را در محیط های خارج از ساختمان به کار می گیرید بهتر است از نمونه های رویه پی وی سی آن استفاده کنید تا در مقابل عوامل جوی و برف و باران استقامت داشته باشد اما انتخاب پادری موکتی برای نصب در داخل ساختمان یا قسمت هایی که دارای سایه بان هستند معقولانه و منطقی است. 

 

 معایب نصب پادری بیش از حد ضخیم

پادری ها در ضخامت های گوناگونی تولید می شوند که از یک سانت تا ۲ سانتی متر متغیر هستند. پادری آلومینیوم با ضخامت ۲ سانتی متر برای مکان هایی در نظر گرفته می شود که دارای تردد زیادی هستند و روزانه افراد بسیاری با کفش خود بر روی این پادری ها راه می روند. ضخامت بالا موجب می شود طول عمر پادری افزایش پیدا کرده و در مقابل تردد سنگین دچار پوسیدگی نگردد. از جمله معایب استفاده از پادری هایی که طبق استاندارد ساخته نشده اند و بیش از حد ضخیم هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • نظافت سخت: طبیعتاً پادری هایی که ضخیم هستند و از یک لایه موکت بیش از حد ضخیم در قسمت رویه آنها استفاده شده است نظافت سختی داشته و به راحتی توسط مکنده تمیز نمی شوند زیرا ذرات گرد و غبار و اشیای ریز در میان پرزهای موکت گیر کرده و به داخل مکنده منتقل نخواهند شد. 
  • بوی بد: پادری هایی که خیلی ضخیم هستند پس از جذب رطوبت به راحتی خشک نخواهند شد و بدین ترتیب باعث به وجود آمدن آلودگی و تجمع باکتری و در نتیجه بوی بد می شوند. 
  • کوبیده شدن: وقتی از موکتی با ضخامت بیش از حد در قسمت رویی پادری استفاده شود احتمال کوبیده شدن و تغییر شکل آن نیز بالا خواهد رفت. 
  • گیر کردن به درب: پادری بیش از حد ضخیم ممکن است به درب های قسمت ورودی که به طرف داخل یا بیرون باز می شوند گیر کرده و باعث ایجاد مشکلاتی گردد. 

 

 پادری را از واسطه نخرید

کدام پادری را نباید بخریم؟

انجام خرید پادری از میان نمونه های بی شماری که در بازار موجود هستند و یافتن اجناس با کیفیت کار مشکلی به نظر می رسد اما با انجام یک بررسی دقیق و به کارگیری هوشیاری لازم می توان از خرید بدون نقص و کامل خود لذت برد. یکی از مهمترین نکاتی که باید در هنگام خرید مد نظر داشته باشید این است که پادری آلومینیوم را از واسطه ها دریافت نکنید و با انجام کمی جستجو و یافتن فروشنده معتبر محصول را به صورت مستقیم از خود فروشنده بگیرید.

سایت شرکت تولیدی پاخور برای ارائه محصولات اصیل و با کیفیت ساخته شده است و از طریق ثبت سفارش در این سایت می توانید علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه محصول اورجینال و مرغوب را به صورت مستقیم از تولید کننده دریافت کنید. بدین ترتیب کاهش هزینه ها را به صورت چشمگیر احساس خواهید کرد. 

 

 مناسب ترین قیمت کفپوش آلومینیوم

قیمت پادری آلومینیوم وابسته به عوامل گوناگونی همچون نوع فلز به کار گرفته شده برای ساخت شاسی و جنس رویه پادری و همچنین ابعاد آن یا دیگر مواردی حالت صرف هزینه های مربوط به تولید بستگی دارد.

ممکن است از میان پادری های موجود در بازار نمونه هایی را یافت کنید که دارای قیمت بسیار پایینی هستند و ظاهر جذابی دارند اما باید بدانید همه آنها دارای کیفیت مناسب نبوده و نمی توانند انتظارات شما را از داشتن یک کفپوش مناسب و بدون نقص برآورده سازند. بنابراین علاوه بر غیبت باید کیفیت پادری را نیز مد نظر بگیرید. جهت دریافت جدیدترین و مناسب ترین قیمت کفپوش آلومینیوم می توانید از طریق شماره های تماس قرار داده شده با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و راهنمایی دریافت کنید. 

 

 

شرکت تولیدی پاخور

کدام پادری را نباید بخریم؟

شرکت تولیدی پاخور سابقه طولانی مدتی در زمینه تولید پادری آلومینیوم دارد و محصولات خود را پس از انجام آزمایش های گوناگون و بررسی های کنترل کیفی دقیق به دست مشتریان می رساند. ارسال محصولات توسط این شرکت در اسرع وقت صورت گرفته و علاوه بر اینکه حجم بالایی از تولید را انجام می دهد محصولات ساخته شده توسط این مجموعه تولید هیچگونه افت کیفیتی را تجربه نخواهند کرد.

در واقع می توان گفت تمام محصولات تولید شده توسط شرکت تولیدی پاخور روز به روز در حال ارتقا کیفیت بوده و این مجموعه دائما در حال بروز شدن است. برای دریافت مشاوره های رایگان جهت ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.