یکی از اقدامات مفید در جهت تامین امنیت افراد در ساختمان خرید ترمز پله است. تهیه ترمز پله شامل صرف هزینه زیادی نمی شود اما می تواند از بروز خسارات مالی و جانی متعدد جلوگیری کند. به عبارت دیگر تامین امنیت افراد یک نوع صرفه جویی است و نصب انواع ترمز پله می تواند در جهت رسیدن به این هدف نقش موثری ایفا کند. اما انتخاب یک ترمز پله مناسب و با کیفیت از میان محصولات موجود در بازار که توسط تولید کنندگان مختلف عرضه می شوند کار دشواری است.

به دست آوردن اطلاعات لازم در مورد ویژگی های ترمز پله استاندارد و با کیفیت می تواند در جهت انجام یک خرید بدون نقص و کامل کمک زیادی به افراد داشته باشد. خرید ترمز پله استاندارد که با استفاده از تکنولوژی های روز تولید شده است نگرانی افراد را از ایجاد آسیب بر اثر لغزش در راه پله ها را برطرف نموده و باعث می شود بتوانید از عزیزانتان در برابر خطر محافظت کنید.

در نهایت با کمی دقت می توان محصولی را انتخاب نمود که در نتیجه انجام آزمایش های گ وناگون و بازرسی های پی در پی تولید شده است. بدین ترتیب می توان از انجام خرید ترمز پله بدون نقص لذت برد. 

 

چرا مکان هایی که تردد بالا دارند از ترمز پله های آلومینیومی استفاده می کنند

به این نکات در خرید ترمز پله توجه کنید

ترمز پله ها در انواع گوناگون و با استفاده از مواد اولیه مختلفی تولید می شوند. شرکت های تولید کننده ترمز پله با در نظر گرفتن شرایط گوناگون موجود در ساختمان ها و راه پله ها اقدام به تولید ترمز پله های متنوع نموده اند. برخی از این ترمزها با ضخامت کمتر و برخی با ضخامت بیشتر تولید می شوند. ترمز پله های با ضخامت کمتر معمولاً قیمت پایین تری داشته و توسط افرادی خریداری می شود که ساختمان های با تردد کمتر دارند.

اما ترمز پله های ضخیم تر که متداول ترین آنها ترمز پله آلومینیومی است برای ساختمان های به کار گرفته می شود که تردد سنگینی دارند و افراد بیشتری از راه پله این ساختمان ها استفاده می کنند. از آنجا که آلومینیوم به کار رفته در این ترمزها طی فرایند آنادایزاسیون تولید می شود می توان بر روی استقامت این ترمزها در ضربه و فشار و زنگ زدگی حساب کرد. خرید ترمز پله آلومینیومی برای مکان هایی مانند سازمان های عمومی و دولتی امری معقول و هوشمندانه است و می تواند از به بار آمدن خسارات جانی جلوگیری کند.

علاوه بر این باید گفت آلومینیوم فلزی بسیار سبک است و به راحتی نصب می شود بنابراین عملیات نصب آن در این سازمان ها نیاز به صرف وقت چندانی ندارد و باعث به تحول افتادن جریان فعالیت های سازمان های اداری و دولتی نخواهد گشت. 

 

نکات خرید ترمز پله

خرید ترمز پله و انتخاب آن از میان مدل های مختلف موجود در بازار لازم است با در نظر گرفتن نکاتی که در ادامه گفته می شود انجام گردد تا افراد بتوانند بهترین استفاده را از ترمز پله داشته باشند. این نکات عبارتند از:

  • بررسی کیفیت: به طور قطع یکی از عوامل اصلی در انتخاب و خرید ترمز پله کیفیت آن است. ترمز پله هایی که با کیفیت بالایی ساخته می شوند اولویت اول خریداران محسوب شده و مورد توجه قرار می گیرند زیرا این ترمز پله ها می توانند علاوه بر تامین امنیت برای مدت زمان زیادی کاربرد داشته باشند.
  •  قطر ترمز پله: شما می توانید با توجه به شرایط ساختمان خود و مدل راه پله ها قطر ترمز پله را انتخاب کنید. معمولا ترمز پله های آلومینیومی در قطرهای 1 مییلی متر تا ۲ میلی متر تولید می شوند که بسته به میزان تردد توسط خریداران انتخاب می گردند. 
  •  رنگ بندی: اگر نسبت به هارمونی رنگی دکوراسیون فضا پایبند هستید می توانید با انتخاب رنگ مناسب ترمز پله جذابیت دکوراتیو را به حداکثر برسانید. 
  •  مدل استپ پله: اسم پله های موجود در بازار به صورت تخت و نبشی تولید می شوند که با توجه به کاربردی که مد نظر دارید می توانید نسبت به انتخاب محصول مناسب اقدام کنید.

 

ایجاد محدودیت حرکت با نصب اشتباه ترمز پله

به این نکات در خرید ترمز پله توجه کنید

ترمز پله وسیله ای است که برای ایجاد راحتی در تردد برای افراد ید شده است و می تواند از ایجاد آسیب های بدنی برای آنها جلوگیری کند. اما همین وسیله اگر به صورت نادرست نصب شود و دقت لازم در طی مراحل نصب آن وجود نداشته باشد می تواند نتیجه عکس داشته و عملکرد مناسبی از خود نشان ندهد. به عنوان مثال تصور کنید ترمز پله با زاویه نادرستی بر روی پله ها نصب شده باشد. در این صورت حرکت افراد در هنگام بالا یا پایین رفتن از پله ها دچار مشکل شده و به قسمت ناهموار ترمز پله برسند دچار لغزش می گردند.

این لغزش ممکن است صدمات جبران ناپذیری را برای افراد به همراه داشته باشد. پس با رعایت دستورالعمل های تولید کننده می توان حتی بدون کمک گرفتن از افراد متخصص ترمز پله را در مکان مناسب و با زوایای درست نصب نمود و از ایجاد آسیب های جسمانی برای افراد جلوگیری کرد. همچنین نصب درست ترمز پله می تواند علاوه بر ایجاد امنیت در افزایش سرعت تردد بر روی راه پله اثرگذار باشد. 

 

نحوه نصب ترمز پله های نبشی دار

ترمز پله های نبشی دار که در لبه پله ها نصب می شوند و قسمتی از لبه عمودی و قسمتی از لبه افقی آن را در بر می گیرند از جمله پرطرفدارترین نمونه های ترمز پله آلومینیومی به شمار می روند. این ترمز پله های نبشی با استفاده از روش های گوناگونی نصب می شوند. نصب این ترمز پله ها بسیار راحت استو از عهده افراد غیرتخصص نیز برمی آید. اما در حالت کلی این ترمزها با استفاده از دو روش عمومی نصب می شوند که این روش ها بیشترین بازدهی را برای نصب داشته اند:

نصب استپ پله نبشی با استفاده از چسب پلی اورتان:

  • در مرحله اول لازم است سطح پله کاملاً تمیز شود و هرگونه گرد و غبار و اشیا اضافی از روی پله و قسمت عمودی آن پاک گردد.
  • مقدار مناسبی از چسب پلی اورتان را به پشت ترمز پله بچسبانید و آن را در زوایای صحیح قرار دهید تا اتصال مناسبی میان ترمز پله و پله برقرار گردد. 
  •  با وارد آوردن فشار می توانید از اتصال حداکثری چسب با پله مطمئن شوید. 
  • است مدت زمانی را منتظر بمانید تا چسب پلی اورتان عمل کرده و نگهدارندگی مناسبی را برای ترمز پله به ارمغان بیاورد.

نصب ترمز پله با استفاده از پیچ و رولپلاک:

  • طبق معمول برای نصب ترمز پله ابتدا باید سطح پله ها کاملاً تمیز گردد و از وجود هرگونه رطوبت و پاک شود.
  • با استفاده از یک مته یا دریل سوراخ هایی را در پله ایجاد کنید و پله را در مکان مشخص قرار دهید تا حفره های موجود بر روی ترمز پله با حفره هایی که بر روی پله ایجاد کرده اید در یک راستا قرار بگیرند.
  • پیچ و رولبلاگ را در مکان مخصوص خود قرار داده و نسبت به محکم کردن آن اقدام کنید تا ترمز پله به خوبی درصد جای خود محکم گردد.

دقت داشته باشید تا در تمام مراحل نصب دستورالعمل های تولید کننده را به خوبی رعایت کنید تا بهترین نتیجه را دریافت نمایید.

 

شرکت تولیدی پاخور

به این نکات در خرید ترمز پله توجه کنید

شرکت تولیدی پاخور، با افتخار مدل های جدید ترمز پله آلومینیومی را با استفاده از مواد مرغوب و در ضخامت های گوناگون تولید و توزیع می کند. تمامی محصولات ما با استفاده از مواد با کیفیت و استانداردهای بین المللی ساخته می شوند تا بهترین عملکرد و ایمنی را برای ترمز پله های شما فراهم کنند. ضخامت های متنوعی که ارائه می دهیم، به شما امکان می دهد ترمز پله را به طور دقیق با نیازهای پروژه خود هماهنگ کنید.

هدف ما در شرکت تولیدی پاخور، ارائه محصولاتی است که عملکرد بی نظیری داشته باشند و به شما اطمینان حاصل کنند که ترمز پله های شما به درستی نصب و عمل می کنند. همچنین، ما به تلاش برای ارائه خدمات و پشتیبانی پس از فروش عالی نیز افتخار می کنیم تا اطمینان حاصل شود که تجربه خرید ترمز پله شما با ما بهترین است.

از شما دعوت می کنیم تا با محصولات ما آشنا شوید و به ما اجازه دهید خدمات و کیفیت برتر ما را برای شما به اثبات برسانیم.