قیمت استپ پله آلومینیومی با توجه به مواد به کار رفته در تولید آن معین می گردد. ترمز پله آلومینیومی با استفاده از آلومینیوم آنادایز شده ساخته می شود که مقاومت خوبی در برابر اکسید شدن با اکسیژن دارد و تحت ضربه در فشار تغییری در حالت ظاهری آن ایجاد نخواهد شد. ترمز پله یک وسیله پرکاربرد است که در جهت به وجود آوردن محیطی امن در راه پله به کار گرفته می شود و افراد می توانند از طریق آن با سرعت دلخواه بر روی راه پله ها تردد کنند.

برای ساخت ترمز پله های آلومینیومی فقط از آلیاژ آلومینیوم استفاده نشده است بلکه در قسمت رویه این محصول موادی مانند پی وی سی یا لاستیک قرار می گیرد که ساختار شیاردار دارند. بدین ترتیب میزان اصطکاک ترمز پله با کفش افراد به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده و علاوه بر آن طول عمر ترمز پله بیشتر می شود.

این ترمز پله ها ضخامتی در حدود ۱ تا ۲ میلی متر دارند که این ضخامت استاندارد باعث می شود محدودیتی برای حرکت افراد به وجود نیاید.  قیمت استپ پله در بازار ایران در محدوده ثابتی قرار نداشته و تحت تاثیر نوسانات مختلف مقادیر گوناگونی را به خود اختصاص داده است.

 

محکم ترین ترمز پله با مغزی پی وی سی

قیمت استپ پله با ضخامت 2 میلی متر

محکم ترین و پر استقامت ترین ترمز پله های موجود در بازار استپ پله های آلومینیومی هستند که برای مدت زمان زیادی به کار گرفته می شوند و دچار پوسیدگی و افت کیفیت نمی گردند. به همین جهت از این ترمز پله مکان های پرردد و آپارتمان های بیشتر از ۵ طبقه استفاده می شود تا توانایی لازم را در برابر این حجم زیاد رفت و آمد داشته باشند.

ترمز پله های آلومینیومی مغزی پی وی سی مجهز می شوند تا بدین صورت علاوه بر آوردن سطح تماس بیشتر با پای افراد امنیت بالاتری را برای آنها به ارمغان بیاورند. ماده پی وی سی در برابر اشعه آفتاب و دماهای پایین یا بالا مقاومت زیادی دارد و به راحتی تحت تاثیر قرار نگرفته و با عناصر گوناگون واکنش نمی دهد.

با توجه به این ویژگی ها می توان گفت شستشوی ترمز پله های آلومینیومی با مغزی پی وی سی به راحتی و بدون نگرانی از ایجاد تغییر رنگ در آنها صورت می پذیرد. قیمت استپ پله آلومینیومی با رویه پی وی سی نیز مانند دیگر محصولات ترمز پله با در نظر گرفتن عوامل گوناگون مانند کیفیت و نوسانات بازار متغیر است.

 

شاسی آلومینیومی ترمز پله تا چه زمانی دوام دارد؟

همانطور که گفته شد شاسی های به کار گرفته شده در ترمز پله آلومینیومی از نوعی آلیاژ مقاوم ساخته شده اند که طی فرایند آنادایزاسیون استقامت بیشتری در برابر اکسید شدن و ضربات پیدا نموده اند. این شاسی ها که با ضخامت استانداردی تولید می شوند به راحتی فرورفتگی پیدا نمی کنند و حتی اگر افراد با کفش های سخت و پاشنه های باریک بر روی آنها قدم بگذارند دچار تغییر حالت نمی گردند.

بنابراین می توان با اطمینان گفت که این ترمز پله ها طول عمر بالایی دارند و قیمت استپ پله آلومینیومی با توجه به این مزایا و ویژگی ها بسیار مقرون به صرفه است. مهمترین عوامل برای حفظ دوام شاسی آلومینیومی آنادایز شده ترمز پله عبارتند از:

  1. تمیزی و نگهداری: با استفاده از آب و صابون ملایم و دستمال نرم سطح آن را تمیز کنید و از مواد شیمیایی قوی که ممکن است ضربه به پوشش آنادایزی وارد کند، استفاده نکنید.
  2. محافظت در برابر تغییرات آب و هوا: در مناطق با شرایط آب و هوایی سخت، ممکن است نیاز به توجه بیشتری به ترمز پله باشد. در صورت امکان، در مقابل نور مستقیم آفتاب و تغییرات شدید دما محافظت شود.

 

نوسانات قیمت استپ پله در سال جدید

قیمت استپ پله با ضخامت 2 میلی متر

نوسانات قیمت ترمز پله آلومینیومی نیز می تواند تحت تأثیر عوامل متعددی قرار بگیرد. در زیر برخی از عوامل موثر بر نوسانات قیمت استپ پله را بررسی می کنیم:

  • تقاضا و عرضه: تقاضا و عرضه سرعت گیر پله در بازار می تواند قیمت ها را تحت تأثیر قرار دهد. اگر تقاضا برای سرعت گیر پله افزایش یابد و عرضه آن کاهش یابد، قیمت ها ممکن است افزایش یابد.
  • تغییرات در تکنولوژی و مواد استفاده شده: تغییرات در تکنولوژی ساخت سرعت گیر پله و استفاده از مواد جدید می تواند قیمت ها را تحت تأثیر قرار دهد. در صورت استفاده از تکنولوژی های پیشرفته تر و مواد با کیفیت بالاتر، قیمت سرعت گیر پله ممکن است افزایش یابد.
  • تغییرات هزینه تولید: هزینه های مرتبط با تولید ترمز گیر پله، مانند هزینه مواد اولیه، هزینه های تولید، هزینه های نیروی کار و سایر عوامل مرتبط، می توانند قیمت ها را تحت تأثیر قرار دهند.
  • شرایط بازار: شرایط اقتصادی عمومی، نرخ تورم و نرخ ارز می توانند بر قیمت سرعت گیر پله تأثیر گذاشته و نوسانات قیمت را تحت تأثیر قرار دهند. به عنوان مثال، افزایش تورم ممکن است باعث افزایش قیمت ها شود.
  • تغییرات قوانین و مقررات: تغییرقوانین و مقررات مربوط به ساختمان و استانداردهای مربوط به سرعت گیر پله نیز می تواند تأثیرگذار باشد.

در نهایت، مهم است به دقت بازار را مطالعه کنید و با تأثیرگذاری هر یک از عوامل فوق بر قیمت استپ پله در سال جدید آشنا شوید. تغییرات در هر یک از این عوامل می توانند به طور ترکیبی نوسانات قیمت سرعت گیر پله را متحول کنند.

 

ترمز پله نبشی بهتر است یا تخت؟

ترمز پله نبشی یک لایه جداگانه است که بر روی پله ها با استفاده از چسب یا پیچ نصب می شود و به منظور کنترل تردد افراد و جلوگیری از سقوط آنها استفاده می شود. این ترمز پله ها مانع از سر خوردن افراد در حین حرکت روی پله می شوند.

ترمز پله نبشی وظیفه بازدارندگی را بر عهده داشته و هیچ سیستم مکانیکی خاصی ندارد. با قرار دادن پای خود بر روی آنها، اصطکاک مورد نیاز بین کفش و پله ایجاد می گردد و این باعث می شود تا حرکت افراد کنترل شده و از سقوط جلوگیری به عمل بیاید.

در انتخاب بین ترمز پله نبشی و ترمز پله تخت، باید به نیازها و شرایط خاص خودتان توجه کنید. هر کدام از این ترمزها ویژگی ها و مزایا و معایب خود را دارند و بسته به فضا، استفاده، و طرح بصری مورد نظر، می توانید انتخاب مناسبی انجام دهید.

 

 

شرکت تولیدی پاخور

قیمت استپ پله با ضخامت 2 میلی متر

شرکت تولیدی پاخور، به عنوان یک کارخانه معتبر و نام آشنایی در صنعت تولید ترمز پله، به تولید و عرضه انواع ترمز پله های نبشی، تخت و دو کانال متخصص است. با سال ها تجربه در این حوزه، این شرکت تمام تلاش خود را برای تولید محصولات با کیفیت و با دقت بیشتر به کار گرفته است.

ما در شرکت تولیدی پاخور به برتری محصولاتمان افتخار می کنیم. ترمز پله های تولیدی ما با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و استفاده از بهترین مواد اولیه، به طور مستمر بهبود یافته اند. هدف ما ارائه ترمزهایی است که نه تنها ایمنی و کنترل تردد را تضمین کنند، بلکه همچنین در طراحی و ظاهر آنها توجه ویژه ای داشته باشیم.

تیم ما از کارشناسان و متخصصان ماهر تشکیل شده است که با استفاده از دانش فنی خود، محصولاتی را تولید می کنند که با استانداردهای بین المللی سازگاری دارند. همچنین، ما به مراقبت از محیط زیست و ارائه خدمات پس از فروش حرفه ای نیز اهمیت می دهیم.