یکی از مسائل روزمره در بسیاری از مکان های که هر روزه با آن مشغول جدل هستیم زیبایی محیط اطراف و دکوراسیون بی نقص می باشد . با گذشت زمان و پیشرفت صنعت مد و دکوراسیون داخلی هر روزه ابزار راحت تری جهت استفاده برای طراحی داخلی و زیبایی بخشیدن به محیط تولید می شوند و در دسترس عموم مردم نیز قرار می گیرد . یکی از ابزارهای طراحی دکوراسیون داخلی پروفیل های دکوراتیو می باشد . این پروفیل ها جهت آرامش خاطر طراحان و عموم مردم طراحی و ساخته شده است . پروفیل های دکوراتیو دارای انواع مختلفی است که هر کدام از مدل های آن کاربرد خاص خود را دارند . امروزه طراحان داخلی به دنبال محصولی با کیفیفت و مقرون به صرفه می باشند تا هم زیبایی لازم را به ارمغان بیاورد و هم نیاز به صرف هزینه های گزاف برای کار مورد نظر نباشد . حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده در بخشی از منزل خود مشغول موکت کردن کف خانه می باشید بعد از اتمام کار متوجه می شوید به دلیل برش هایی که در حین کار به وجود آمده بین دو موکت یا بین موکت و سرامیک های کف یک شکاف و یا درز کوچک ایجاد شده است که ظاهر بسیار خوشایندی ندارد با استفاده از پروفیل های دکوراتیو می توانید این مشکل را حل کنید و ظاهری شکیل به محیط خود بدهید .

پروفیل دکوراتیو یا پروفیل تزئینی چیست ؟

دکوراسیون شیک با استفاده از پروفیل های دکوراتیو

پروفیل دکوراتیو یا پروفیل تزئینی مجموعه محصولاتی است که جهت دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد . هر کدام از انواع پروفیل های دکوراتیو مخصوص به کاری است که موجب می شود یک مجموعه ی تکمیل از محصولات دکوراتیو باشد .

متریال به کار رفته در پروفیل های دکوراتیو

این پروفیل های دکوراتیو از جنس آلومینیوم آنادایز شده می باشد . آنادایزینگ آلومینیوم موجب می شود یک لایه ی محافظتی اکسیدی بر روی آلومینیوم بیاید که باعث افزایش هرچه بیشتر مقاومت و طول عمر آلومینیوم می شود . جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آنادایز شدن آلومینیوم می توانید به مقاله آنادایز چیست مراجعه فرماید .

انواع پروفیل های دکوراتیو

حال که با پروفیل های دکوراتیو آشنا شدیم و از جنس آن آگاهی یافتیم به سراغ انواع این پروفیل های کاربردی می رویم . همانطور که در مطالب قبل اشاره شد پروفیل های دکوراتیو دارای مدل های مختلفی است که هر کدام کاربد و کارایی خاص خود را دارد .پروفیل های دکوراتیو شرکت تولیدی پاخور شامل دسته های زیر می شود .

  • پروفیل های دکوراتیو نبشی
  • پروفیل های دکوراتیو سپری یا پروفیل میانه
  • پروفیل های دکوراتیو کنج
  • پروفیل های دکوراتیو قرنیز
  • پروفیل های دکوراتیو هوابندی
  • پروفیل های دکوراتیو تمام کننده
  • پروفیل های دکوراتیو مخصوص سرامیک
  • پروفیل های دکوراتیو گرده ماهی

کاربرد و کارایی پروفیل های در محیط های مختلف

دکوراسیون شیک با استفاده از پروفیل های دکوراتیو

هریک از انواع پروفیل های دکوراتیو دارای کاربرد خاصی هستند که جهت راحتی شما عزیزان با توجه به محیط مورد نظر طراحی و اجرا می شوند در ادامه با کاربرد هریک از پروفیل های دکوراتیو آشنا خواهیم شد .

پروفیل های دکوراتیو نبشی

این پروفیل های L شکل یکی از چندین مدل پروفیل های دکوراتیو می باشد که می توان از این پروفیل های نبشی در طراحی بخش های مختلف ساختمان ها ، فروشگاه ها ، اداره ها و ... بهره برد .

پروفیل های دکوراتیو سپری

پروفیل های سپری یکی از انواع پروفیل های دکوراتیو می باشد که T شکل هستند و بین دو محصول قرار می گیرند و درز بین بین دو محصول را می پوشاند . پروفیل های سپری در بین مردم به پروفیل های میانه معروف هستند که کاربرد بسیار بالایی در طراحی منازل دارند .

پروفیل های دکوراتیو کنج

همانطور که از نام این پروفیل پیداست از پروفیل های دکوراتیو کنج در کنج سرامیک ، کاشی و ... استفاده می شود .این پروفیل های دکوراتیو کنج پروفیل های 90 درجه ای هستند که می توان از آن ها در طراحی داخلی برای سرویس های بهداشتی ، کاشی ، سرامیک ، پارکت و ... بهره برد .

پروفیل های دکوراتیو قرنیز

یکی از کاربردی ترین پروفیل های دکوراتیو پروفیل های قرنیز می باشد . از پروفیل های دکوراتیو قرنیز برای قرنیز دیوار بسیاری از مکان ها همچون سینما ها ، پاساژ ها ، مراکز خرید ، اداره ها و ... استفاده کرد .

پروفیل های دکوراتیو هوابندی

این پروفیل های دکوراتیو که به فرچه های هوابندی یا پروفیل های هوابندی معروف می باشد برای استفاده در زیر درب های ورودی می باشد . این فرچه ها که با ارتفاع های متفاوتی تولید می شود از ورود آشغال و گرد و غبار از زیر درب ها به محیط درونی جلوگیری می کند .

پروفیل های دکوراتیو تمام کننده

این پروفیل ها خود دارای تنوع بسیاری می باشد به عنوان مثال پروفیل های شیب دار و ... جز این پروفیل های دکوراتیو هستند .

پروفیل های دکوراتیو مخصوص سرامیک

همانطور که از اسم این محصول مشخص است مخصوص استفاده بر روی سرامیک است می توان از این پروفیل های دکوراتیو محیط های که کف آن را سرامیک کرده اید استفاده کنید .

پروفیل های دکوراتیو گرده ماهی

پروفیل های گرده ماهی که در بین پوفیل های دکوراتیو بسیار محبوب و معروف می باشند یکی از پرطرفدار ترین و کاربردی ترین پروفیل هاست با استفاده از این پروفیل دکوراتیو می توان درز بین دو متریال را به راحتی پوشاند . پروفیل گرده ماهیبا ظاهر ربع دایره ی که دارند که بین دو متریال مانند درز بین موکت ها ، موکت و کاشی ، موکت وسرامیک و ... را می پوشاند و ظاهری زیبا به شما هدیه می نماید . جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پروفیل دکوراتیو گرده ماهی می توانید به مقاله گرده ماهی چیست مراجعه فرماید .

نحوه ی سفارش پروفیل های دکوراتیو

دکوراسیون شیک با استفاده از پروفیل های دکوراتیو

با توجه به مطالبی که مطالعه فرمودید آگاهی نسبی در رابطه با پروفیل های دکوراتیو کسب نموده اید می توانید جهت آگاهی کامل در رابطه با پروفیل های دکوراتیو از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در تماس باشید . سفارش پروفیل های دکوراتیو نیز بسیار آسان است می توانید با راه های ارتباطی موجود مانند شماره تلفن و اپلیکیشن ها پیام رسان ثبت سفارش انجام دهید و یا از طریق خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین پروفیل مورد نظر خود را پیداکنید و بعد سفارش خود را ثبت نماید .

شرکت تولیدی پاخور دارای سابقه درخشان در زمینه تولید  انواع ترمز پله ها ، پادری های آلومینیومی ، محصولات ایمنی پارکینگ ، پروفیل های نور خطی و پروفیل های دکوراتیو می باشد  . با توجه به تنوع محصولات شرکت تولیدی پاخور امکان  انتخاب برای شما عزیزان بسیار راحت است . جهت کسب اطلاعات دقیق تر و اطلاع از لیست قیمت محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید با مشاوران فنی ما از طریق شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرماید و یا با مراجعه به بخش خرید از فروشگاه آنلاین اطلاعات کاملی در مورد محصول مورد نظر خود دریافت نماید  .