حتمآ تا به حال متوجه این شده اید که زمانی یک محصول مانند پارکت ، موکت و یا هر متریال دیگری را نصب می کنید به دلیل فضا ها و برش ها بین کارها فاصله می افتد و با هربار نگاه کردن چیزی جز یک ظاهر نازیبا نصیبتان نمی شود . به همین دلیل شرکت تولیدی پاخور استفاده از گرده ماهی ها را به شما پیشنهاد می دهد تا بتوانید از فاصله بین محصولات و جلوه نامناسبی که به محیط می دهد راحت شوید .

گرده ماهی چیست ؟

گرده ماهی یک محصول از جنس آلومینیوم می باشد که به شما کمک می کند تا فضای خالی بین دو محصول مانند پارکت ، موکت ، درزهای بین دیوار ، کنار درب ها و . . . بپوشانید  . گرده ماهی دارای آلومینیوم آنادایز شده است که آدانایز شدن آلومینیوم گرده ماهی باعث افزایش استحکام ، مقاومت و ماندگاری بالا در پروفیل می شود به همین دلیل استفاده از پروفیل گرده ماهی در مکان های مختلف هم باعث زیبایی و هم اینکه می توانید اطمینان داشته باشید محصول مورد نظر دارای ماندگاری و مقاومت بالایی است  . ممکن است برایتان این سوال پیش آمده باشد که آنادایزینگ چیست و به چه علت آلومینیوم را آنادایز می کنند ؟ درادامه توضیحات مختصری دراین مورد خواهیم داد  .

آنادایزینگ آلومینیوم گرده ماهی

در واقع آنادایز کردن آلومینیوم به معنای تشکیل یک لایه محافظ اکسیدی جهت استحکام سازی و بالا بردن مقاومت آلومینیوم در برابر خوردگی ها و سایش ها می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنادایزینگ آلومینیوم و همچنین مزایای آنادایز کردن آلومینیوم می توانید به مقاله آنادایز چیست مراجعه فرماید. حال که با آنادایزینگ آلومینیوم آشنا شدیم دلیل تاکید شرکت تولیدی پاخور بر آنادیز بودن آلومینیوم گرده ماهی قابل درک بیشتری خواهد بود  . به همین سبب است که گرده ماهی دارای استحکام و مقاوت بالایی در برابر فرسایش است و با آرامش خاطر می توان از گرده ماهی در ساختمان ها و مکان های مختلف استفاده نمود و از زیبایی که به دکوراسیون می دهد بهره مند شد . گرده ماهی علاوه برخاصیت پوشانندگی بین دو فضا از نظر زیبایی شناسی نیز می تواند به شما کمک شاین به ذکری کند . پروفیل های گرده ماهی را می توان در رنگ های متنوع مناسب با محیط و کار خود تهیه کنید .تنوع در رنگ گرده ماهی باعث می شود بتوانید آن را با هر نوع رنگ موکت ، پارکت ، فضای خالی بین دیوار و . . . هماهنگ کنید  .

از پروفیل گرده ماهی به چه صورت هایی استفاده می شود ؟

گرده ماهی را می توان در مکان های مختلف و در موارد متفاوت استفاده نمود . دلیل استفاده از گرده ماهی زیبایی بخشیدن به محصولات یا مکان های مورد نظر و همینطور بالا بردن استحکام و افزایش ماندگاری محصول است . موارد استفاده از گرده ماهی شامل این است که گرده ماهی را می توان به عنوان یک پروفیل میانه استفاده نمود . معنای پروفیل میانه این است که زمانی که دو محصول به نقطه ی قطعی و وصلی می رسند مانند موکت ، پارکت یا به عنوان مثال رسیدن موکت و سرامیک به یک دیگر از گرده ماهی به عنوان پروفیل میانه استفاده می شود تا فضای خالی بین دو محصول پوشانیده شود  .

گرده ماهی چیست ؟

از دیگر موارد مورد استفاده گرده ماهی می توان استفاده از گرده ماهی به عنوان یک پروفیل تمام کننده اشاره کرد  . زمانی که به یک مکان غیر هم سطح میرسیم مانند یک پله که برای جدا کردن دو فضا به عنوان مثال فضای آشپزخانه از پذیرایی امکان بروز حوادث افزایش میابد در این موارد می توان از گرده ماهی به عنوان یه پروفیل تمام کننده استفاده نمود که با ظاهر ربع دایره خود می تواند فضای بین پله تا سطح را به صورت حلالی پوشش دهد  .

یه معضل برای خانه فروشگاه یا هر مکان دیگری که با سیم های برق متعدد سرو کار دارند پیدا بودن سیم های برق است که باعث این می شود که فضا شلوغ ونامرتب به نظر برسد . یکی دیگر از موارد مورد استفاده گرده ماهی استفاده از آن به عنوان داکت برای سیم های برق است تا باعث جلوگیری از نامرتبی و بهم ریختگی فضا شود و یک فضای مرتب و مدرن را به ما ارائه دهد  .

گرده ماهی ها دارای انواع متنوع و متفاوت وهمچنین دارای ضخامت های مختلف است که می توان با توجه به نیازی که دارید از آن بهره ببرید  . گرده ماهی با ظاهر های متفاوت در بازار موجود است اما متداول ترین شکل ظاهری آن به صورت نیم دایره بوده که به عنوان پروفیل های میانه برای فضای خالی بین پارکت ، موکت و یا درز های بین دیوار استفاده می شود  . گرده ماهی ها دارای انعطاف بالایی بوده به همین سبب در کار مورد نظر می توان آن را به راحتی استفاده کرد  . علاوه بر این موارد از گرده ماهی در اجرای پادری آلومینیومی به صورت توکار ، برای اطراف پادری اجرا شده به عنوان یک قاب دور پادری آلومینیومی می توان استفاده کرد  .

نحوه نصب گرده ماهی

نصب گرده ماهی بسیارسریع و آسان است . تقاطع و نقطه ی قطعی و وصلی دو محصول که جلوه زیبایی ندارد با استفاده از گرده ماهی پوشانده می شود و همینطور گرده ماهی در نهایت باعث افزایش ماندگاری محصول مورد نظر شما می شود که شما می توانید با استفاده از چسب یا با استفاده از پیچ به این نقاط اتصال دهید . لازم به ذکراست در صورت استفاده از هر کدام از دو مدل اتصال ، چه چسب و چه پیچ به هیچ عنوان جابه جا نخواهد شد  .

قیمت خرید گرده ماهی

عوامل متفاوتی در قیمت خرید گرده ماهی تاثیرگذار هستند از جمله این عوامل می توان به طول و متراژ مورد نظر کاربر و آلایاژ استفاده شده در آلومینیوم های مورد استفاده ی شرکت تولیدی پاخور اشاره نمود . برای کسب اطلاعات فنی جهت خرید گرده ماهی به بخش پروفیل های دکوراتیو مراجعه فرماید  .

شرکت تولیدی پاخور با بیش از 10 سال سابقه طلایی در تولید انواع پادری آلومینیومی ، محصولات ایمنی پارکینگ ، ترمز های پله ، پروفیل های دکوراتیو و نور خطی ها آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان می باشد . جهت کسب اطلاعات در مورد محصولات و آگاهی از قیمت آن ها می توانید با شماره های درج شده در سایت پاخور با مشاوران ما در این زمینه تماس حاصل فرماید و از مشاوره رایگان در مورد محصولات بهره ببرید . همچنین برای مشاهده محصولات بیشتر می توانید به بخش محصولاتمراجعه فرماید .