لاینر خطی منبع پرقدرت برای نورپردازی مختلف است که طراحی های خلاقانه نورپردازی با استفاده از آن صورت می پذیرد. نام خطی قرار داده شده بر این محصول به دلیل امتداد داشتن آن به وجود آمده است و این چراغ ها می توانند به صورت پیوسته به تامین نور محیط مورد نظر بپردازند. این ویژگی سبب می شود نور در تمام نقاط به صورت یکدست منتشر گشته و افراد در هنگام قرارگیری در هر نقطه از نور کافی برخوردار گردند.

بسیاری از پروژه های نورپردازی گسترده و پیچیده که با استفاده از این نورهای لاینی به انجام می رسند بیشترین بازدهی را داشته و باعث می شوند افراد حاضر بتوانند از نور آرامش بخش و مطلوب برخوردار گردند. امروزه ساختمان های بزرگ و فروشگاه های تجاری از طریق به کارگیری لاینر خطی کاهش هزینه ها را تجربه می کنند و کمتر به دنبال تجهیزات نورپردازی قدیمی هستند.

این محصول به راحتی نصب می شود و فرد نصاب را با مشکل مواجه نخواهد کرد. شاید تصور کنید که به کارگیری پروفیل های نور خطی تنها در ساختمان های بزرگ و پر رفت و آمد رواج دارد. باید به این نکته توجه داشت که این پروفیل ها می توانند در تمام ساختمان ها اعم از کوچک و بزرگ و همچنین در کوچکترین بخش های موجود در آنها مورد استفاده قرار بگیرند.

همچنین نصب لاینر نوری در قسمت نمای ساختمان نیز می تواند تجربه شگفت انگیزی را به همراه داشته باشد. ما در این مطلب راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید بهترین محصول را انتخاب کنید. 

لامپ خطی استاندارد و ویژگی های آن

لاینر خطی

یک لاینر خطی استاندارد که بر اساس قوانین و مقررات تولید محصولات مدرن نورپردازی خطی ساخته شده است دارای ویژگی های منحصر به فرد و جذابی بوده که می تواند مورد توجه خریداران قرار بگیرد. این ویژگی ها عبارتند از: 

  • ظاهر زیبا: ظاهر جذاب و رنگ زیبای پروفیل های نور خطی به گونه ای است که می توان از آنها به راحتی به عنوان تجهیزات روکار استفاده کرد و نیازی به انجام عملیات مخفی سازی ندارید زیرا این تجهیزات می توانند به خوبی با محیط اطراف هماهنگ شده و چهره ناخوشایندی را به وجود نخواهند آورد. 
  • سطح مصرف انرژی: از آنجا که تامین نور در لاینر خطی با استفاده از ال ای دی انجام می شود می توان گفت این محصول صرفه جویی در انرژی را به همراه داشته و در نتیجه افراد مصرف کننده شاهد کاهش هزینه های برق خواهند بود. 
  • منبع نوری مدرن: ال ای دی به عنوان پربازده ترین و قدرتمندترین منبع نوری در عصر حاضر به شمار رفته و امکان به کارگیری این محصول در محفظه پروفیل های نور خطی موجود است. 
  • راحتی در نصب: نصب نورهای لاینی از عهده تمام افرادی که دارای پیچ و رولپلاک هستند بر می آید و این اشخاص می توانند تنها با ایجاد چند سوراخ در دیوار یا سقف پروفیل را در هر نقطه ای که خواسته باشند به مکان مورد نظر بچسبانند. 

تفاوت نور خطی روکار و توکار از لحاظ کاربرد

تفاوت هایی که میان لاینر خطی روکار و توکار موجود است چندان زیاد نیست و این محصولات تنها از لحاظ لبه ها با یکدیگر متفاوتند. نورهای لاینی که در قسمت توکار مانند سقف کاذب یا کناف به کار گرفته می شوند دارای لبه های پهن تری هستند تا بتوان آنها را به خوبی در قسمت های مورد نظر فیکس نموده و زاویه بندی کرد.

از آنجا که ممکن است دسترسی به این قسمت ها سخت تر باشد لازم است عملیات مذکور با دقت بیشتری انجام شود تا لبه ها به خوبی در قسمت مورد نظر محکم شوند و به مرور زمان دچار تغییر زاویه نگردند. بدین ترتیب افراد استفاده کننده مجبور نخواهند بود در فواصل زمانی کوتاه نسبت به جابجایی نورهای لاینی اقدام کنند. اما لاینر خطی روکار لبه های کوتاه تری دارد و می توان از آن در قسمت های بیرونی از جمله دیوارهای ساختمان نیز استفاده نمود.

بدین ترتیب ظرافت پروژه حفظ گردیده و با وجود لبه های باریک چهره ناخوشایندی در دکوراسیون نورپردازی پدید نخواهد آمد. معمولا ال ای دی هایی که برای پروفیل های نور خطی تو کار استفاده می شود دارای نور کمتری نسبت به تجهیزات روکار هستند تا بدین ترتیب هر کدام از این محصولات بتوانند عملکرد مختص به خود را به بهترین حالت ممکن انجام دهند. 

نورهای لاینی آویز به جای لوستر

لاینر های خطی به جای لوستر

لاینر خطی آویز یک محصول نوظهور است که جای لوسترهای قدیمی را گرفته است. همانطور که می دانید در گذشته از لوسترهای سنگین و گران قیمت استفاده می شده است که نه تنها کارایی لازم را در نورردهی نداشتند بلکه از پراکنده کردن پرتوهای نوری به تمام نقاط عاجز بوده اند. امروزه با استفاده از نورهای لاینی آویز می توان تمام معایب مربوط به تجهیزات گذشته را جبران نمود و علاوه بر آن از زیبایی و مدرنیته بودن آنها لذت برد.

پروفیل نور خطی آویز که اغلب در ساختمان های دارای سقف بلند استفاده می شود می تواند در ایجاد تعادل دید برای بیننده تاثیر زیادی داشته باشد و بدین ترتیب افزایش زیبایی ظاهری محیط را فراهم آورد. این نورهای لاینی در مدل های متنوعی تولید می شوند که فرق خریدار می تواند با توجه به شرایط ساختمان خود نسبت به انتخاب هر کدام از آنها اقدام نماید. با استفاده از این محصول می توانید از شر هزینه های هنگفت استفاده از انرژی الکتریکی برای روشن کردن لوسترهای پرمصرف خلاص شوید و کاهش هزینه های انرژی را شاهد باشید. 

خرید لاینر خطی بدون صرف وقت زیاد

شاید از خود بپرسید که آیا خرید لاینر خطی بدون صرف وقت ممکن است باعث خرید اجناس بی کیفیت و نامرغوب شود؟ در جواب باید بگوییم اگر انجام خرید به صورت حضوری و از طریق مراجعه به فروشندگان نامعتبر صورت بپذیرد به چنین شرایطی منتهی خواهد شد. اما امروزه یک راه مطمئن و سریع برای خرید این محصولات با کیفیت وجود دارد که از سمت تولید کنندگان حرفه ای و پرسابقه ارائه شده است.

این تولید کنندگان با داشتن وب سایت قدرتمند و قابل اعتماد توانسته اند توجه خریداران را به خود جلب نموده و در صورتی که بتوانید با آنها تعامل کنید لذت خرید پروفیل نور خطی به صورت جزئی و کلی را تجربه خواهید کرد. خرید آنلاین لاینر خطی شرایط لازم را برای برقراری ارتباط طولانی مدت خریدار و تولید کننده فراهم نموده است و بدین ترتیب انجام معاملات پرسود برای هر دو طرف میسر می گردد. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور محصولات متنوعی از قبیل لاینر خطی و دیگر نورهای لاینی را در بالاترین سطح کیفی تولید می کند و آنها را در اختیار مشتریان عزیز در سرتاسر کشور قرار می دهد. ارسال کالا توسط این شرکت تولیدی در اسرع وقت صورت پذیرفته و خریداران مجبور به صرف وقت بیش از حد برای دریافت کالای مورد نظرشان نخواهند بود.

شرکت تولیدی پاخور به رعایت اصول استاندارد در روند تولید لاینر خطی روکار و همچنین بخش های مختلف مجموعه پایبند است و همیشه به انجام صحیح و اصولی فعالیت های مختلف تاکید می کند. حفظ  نظم و ایمنی در تمام قسمت های کارخانه پاخور به چشم می خورد و کارکنان این شرکت تولیدی هر روز با انگیزه ای بیشتر از روز قبل در محل کار خود حاضر می شوند.

حداقل نتیجه ای که از وجود چنین شرایطی یافت می شود افزایش کیفیت محصولات است و به همین دلیل است که تولیدات این مجموعه روز به روز محبوبیت بیشتری در میان مردم پیدا می کنند. ارائه خدمات پس از فروش مناسب و مشتری پسند از دیگر ویژگی های شرکت تولیدی پاخور است که شما عزیزان می توانید از طریق برقراری تماس با کارشناسان از آنها بهره مند شوید. همچنین جهت دریافت پشتیبانی می توانید با این عزیزان به صورت تلفنی صحبت کنید و از راهنمایی های آنها در زمینه های مختلف بهره ببرید.