قرنیز نوری یکی از جدیدترین فناوری های نورپردازی امروزی محسوب می شود که گوشه های دیوار را از صدمه دیدن محافظت نموده و نوری زیبا در فضا پراکنده می سازد. به کارگیریقرنیز نوری در هر مکانی ممکن است و تنها با کمی خلاقیت می توانید به محیط جان بدهید و ساختمان کهنه را به فضای زیبا و رمانتیک تبدیل کنید.

استفاده از انواع قرنیز نوری در ساختمان های امروزی و تازه ساز نیز بسیار رایج بوده و کار دکوراسیون کاران را راحت کرده است زیرا نصب این محصول بسیار آسان است و در حداقل زمان انجام می شود. نتیجه ای که از انجام پروژه های نورپردازی با استفاده از این محصول حاصل می شود نیز بسیار شگفت انگیز است به طوری که تغییرات کلی در قسمت های مختلف ساختمان به وجود خواهد آورد.

قرنیز نوری قابلیت های زیادی دارد از جمله آنها می توان به به کارگیری ال ای دی  های دلخواه در درون محفظه فلزی قرنیز اشاره کرد. شما می توانید هر رنگ ال ای دی که خواسته باشید با هر قدرت نوری در داخل محفظه آلومینیومی محکم این قرنیزها نصب کنید و از نور آن لذت ببرید.

این محصول به صورت استاندارد تولید می شود و تمام نیازهای فرد مصرف کننده در ساختار آن لحاظ شده است تا بهترین کیفیت به فرد خریدار ارائه گردد. ما در این مطلب قصد داریم اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید انتخاب بهتری انجام دهید و از خرید خود راضی باشید.

دیده شدن معماری خاص با نورپردازی مناسب

قرنیز نوری

 قرنیز نوری در برجسته شدن قسمت های مهم ساختمان نقش موثری ایفا می کند. به عنوان مثال ساختمان هایی که دارای طراحی های خاص هستند در قسمت های گوشه های دیوارهای آنها المان های هنری کار شده است نیاز به تجهیزاتی دارند که باعث شوند این المان ها بهتر دیده شوند.

قرنیزهای  نوری به عنوان بهترین گزینه جهت نورپردازی این قسمت ها محسوب می شوند. هنگامی که پرتوهای نور با زوایای مناسب برای این بخش ها قرار بگیرند در واقع تمرکز نگاه ها را به خود جذب نموده و درخشندگی بیشتری پیدا خواهند کرد. بدین ترتیب نورهای لاینی قرنیزی در دیده شدن این هنر کمک بسیاری خواهند کرد.

از آن گذشته این قرنیزها می توانند از ایجاد آسیب برای بخش های گوشه دیوار که زحمت زیادی برای معماری هنری آن کشیده شده است جلوگیری کنند و طول عمر آنها را افزایش دهند. به کارگیری قرنیزهای نوری با حالتی مشابه در قسمت سقف نیز امکان پذیر است و همانگونه که مطلع هستید این قرنیزها می تواند در زوایای دلخواه نصب شوند.

با هدایت نور به بخش مورد نظر در سقف یا کف و یا حتی در گوشه پله ها می توان تصاویری رویایی و جذاب را به نمایش درآورد که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. قرنیز نوری یکی از تجهیزاتی است که به خوبی این عملکرد را از خود نشان می دهد. 

قرنیز نوری را کجا نصب کنیم؟

قرنیز نوری و سایر پروفیل های نور خطی محدودیتی برای محل نصب ندارند و شما هرجا که خواسته باشید می توانید آنها را نصب کنید. تنها نکته ای که باید مدنظر بگیرید این است که محل نصب شرایط لازم برای پیچ کردن پروفیل ها با رول پلاک و پیچ را داشته باشد. اما در ادامه نکاتی را برای یافتن محل مناسب جهت نصب  قرنیز نوری به شما ارائه خواهیم داد تا بتوانید عملیات خود را دقیق تر و راحت تر انجام دهید: 

  1. نزدیک نورهای دیگر: نصب این محصول در نزدیکی نورپردازی های دیگر می تواند باعث به وجود آمدن جلوه های نورانی و جذاب گردد و چنانچه بتوانید هماهنگ با محیط باشید و از رنگ های متنوع برای ال ای دی ها نیز استفاده کنید نتیجه خارق العاده به دست خواهید آورد. 
  2. امتداد پنجره ها: نصب قرنیزهای نوری در امتداد پنجره ها باعث می شود نوری همتراز با خطوط پنجره داشته باشید و بدین ترتیب به جذابیت فضا بیفزایید. 
  3. بالای درب: ساختمان هایی که در قسمت ورودی آنها نور کافی قرار ندارد نیاز به داشتن تجهیزاتی دارند که نور لازم را برای افراد در هنگام ورود یا خروج فراهم آورد. نصب قرنیزهای نوری در قسمت بالای درب این امکان را فراهم نموده و علاوه بر آن باعث می شود قسمت ورودی زیباتر گردد. 
  4. محل کم تردد: توجه داشته باشید که در صورت نصب قرنیزها در قسمت های بالایی آنها را در مکان هایی که پر تردد هستند و باعث ایجاد مزاحمت در رفت و آمد می شوند نصب نکنید. 
  5. زاویه مناسب: زاویه بندی نوری یکی از مهمترین قسمت های نصب پروفیل های نورخطی است که بایستی رعایت شود. در صورت به انجام رساندن این مرحله به نحو احسنت خواهی توانست علاوه بر ایجاد روشنایی لازم نور را به قسمت های مورد نظر بتابانید.

اتاق خواب شیک با نور ملایم

قرنیز نوری برای نصب در اتاق خواب و به وجود آوردن دکوراسیون جذاب در آن بهترین گزینه محسوب می شود. سایه های آرامبخشی که این محصول تشکیل می دهد جذابیت فوق العاده ای داشته و می توان از آنها به عنوان یک اثر هنری یاد کرد.

با نصب  قرنیز نوری در قسمت گوشه های دیوار اتاق خواب نیازی به داشتن چراغ خواب نخواهید داشت و بدین ترتیب صرفه جویی قابل ملاحظه ای در فضا به وجود خواهد آمد. خلق فضای دنج و رویایی در اتاق خواب با استفاده از قرنیز نوری میسر است و این وسیله می تواند در بزرگتر نشان دادن فضای اتاق تاثیر بسزایی داشته باشد.

هنگامی که قرنیزها را در قسمت های پایین دیوار نصب و روشن می کنید بیننده تصور فضای بزرگتر را نسبت به مکان حاضر خواهد داشت و در نتیجه حس بهتری پیدا می کند. بهتر است از رنگ های ملایم و روشن جهت نصب ال ای دی در داخل پروفیل نور خطی استفاده کنید تا بدین ترتیب آرامش بیشتر و کیفیت نوری بهتری را داشته باشید.

اما در صورتی که المان های موجود در اتاق همگی از رنگ روشن هستند می توانید با به کارگیری نورهای تیره تر مانند قهوه ای یا طلایی تفاوت رنگی جذابی ایجاد کرده و محیط را از یکنواختی در بیاورید. 

خرید قرنیز نوری قیمت ارزان

قرنیز نوری

قرنیز نوری در بازار با قیمت های متفاوتی ارائه می شود. خرید قرنیز نوری از فروشنده معتبر مزایای زیادی دارد که از آن جمله می توان به دریافت جنس مرغوب و با کیفیت اشاره کرد. محفظه فلزی پروفیل های نور خطی در نگاه اول ممکن است قابل شناسایی برای فرد خریدار نباشند.

به همین دلیل است که افراد سودجو اقدام به تولید محصولاتی با محفظه فلزی بی کیفیت نموده اند و به جای استفاده از آلومینیوم مرغوب فلزات دیگر را در ساختار این محفظه گنجانده اند. یافتن فروشنده معتبر و پرسابقه موجب می شود بتوانید از حداکثر کیفیت نورهای لاینی استفاده نموده  و نگرانی از بابت ایجاد مشکل در اسکلت نورپردازی و تجهیزات قرار گرفته در آن نداشته باشید. 

شرکت تولیدی پاخور

قرنیز نوری یکی از پرافتخارترین تولیدات شرکت تولیدی پاخور است که به عنوان محصولی مدرن در صنعت نورپردازی شناخته می شود. این مجموعه تولیدی با تکیه بر تجربه و تخصص کارکنان خود توانسته است محصولات با کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار دهد. همانطور که می دانید یکی از مهمترین دارایی های هر شرکت و مجموعه تولیدی وجود کارکنان پرسابقه و حرفه ای است.

مجموعه تولیدی پاخور با دارا بودن پشوانه ای قوی از فعالان با تجربه در این حوزه توانسته است با قدرت و سرعت پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده و به نقطه کنونی برسد. تنوع موجود در تولیدات شرکت و همچنین سطح کیفیت آنها دلیلی واضح بر صدق این گفته ها است. شرکت تولیدی پاخور با داشتن اهداف استراتژیک بلند مدت همواره در تلاش است تا بتواند تولیداتی با دوام و پر ارزش را در اختیار مشتریان قرار دهد تا با ریسک کمتری به هدف مورد نظر دست پیدا کند.

این چشم انداز و آینده نگری نشان دهنده اصالت این کارخانه و جلب اعتماد مشتری بوده و افراد می توانند خریدهای عمده و جزئی خود را به راحتی و بدون داشتن هیچگونه نگرانی از شرکت تولیدی پاخور انجام دهند. چنانچه در مورد ثبت سفارش قرنیز نوری به صورت اینترنتی یا انتخاب مناسب ترین محصول جهت انجام پروژه های نورپردازی سوالی داشتید با ما تماس بگیرید و از راهنمایی های ارزشمند کارشناسان با تجربه بهره ببرید.