به مرور زمان شاهد تغییرات فراوانی در زمینه ی روشنایی و نور پردازی در ساختمان ها هستیم . در دهه های گذشته از روش های مختلفی نظیر لامپ های فلورسنت یا لاامپ های 100 وات برای روشنایی منازل و مکان های مختلف استفاده می شد اما استفاده از این لامپ ها همراه با دردسر ها و مضرات فراوانی برای انسان ها بودند . لامپ های فلورسنت اولین بار در دهه 1940 میلادی تولید و عرضه شدند اما در آن زمان کسی به مضرات بیشمار این محصول توجه نکرده بود به همین علت بعد از گذشت زمان وتحقیقات در این زمینه متوجه مضرات بسیار زیاد این لامپ ها شدند . مشکلاتی که استفاده از این لامپ ها برای افراد به وجود می آورد به مرور زمان بزرگتر و زیان بار تر می شدند به همین دلیل با پیشرفت های فراوان در زمینه روشنایی محصولات بهتر و زیبا تری جایگزین این لامپ ها شدند .

ریل های مگنتی با  استفاده از چراغ های مگنتی محصولی نوین هستند که جایگزین بسیار مناسبی به جای نور پردازی های قدیمی و لامپ های فلورسنت شده اند . از ریل های مگنتی با توجه به ویژگی های فراوانی که دارند می توان در مکان های بسیار زیادی مانند بیمارستان ، فروشگاه ، مراکز خرید و سنتر ها ، کافه ، رستوران و ... استفاده نمود و زیبایی و ایمنی نورپردازری لذت برد . در این مقاله سعی داریم با ریل های مگنتی ، روش های نصب آن و قیمت های این ریل های مگنتی بیشتر آشنا شویم .

ریل مگنتی چیست ؟

قیمت ریل های مگنتی توکار به چه صورت می باشد ؟

ریل های مگنتی در واقع یک پایه برای روشنایی چراغ های مگنتی هستند که با استفاده از منبع تغذیه ای که به آن ها متصل می شود موجب روشنایی و نور پردازی چراغ های مگنتی می شوند . ریل های مگنتی شرکت تولیدی پاخور به دو دسته تقسیم می شوند که شامل دسته بندی زیر است .

این ریل های با توجه به فضای مورد استفاده می تواند به صورت رو کار و توکار نصب شوند .

ریل های مگنتی توکار برای فضا هایی که نیاز به دیدین ریل ندارید و به اصلاح می خواهید به صورت مخفی باشد گزینه ی بسیار مناسبی است .

جنس ریل های مگنتی توکار و روکار

ریل های مگنتی از جنس آلومینیوم با آلیاژ 6063 هستند تا دوام و ماندگاری بسیار بالایی را در برابر شرایط طبیعی را داشته باشند همچنین رنگ بدنه ی ریل های مگنتی توکار و روکار از جنس رنگ های الکترو استاتیک می باشد تا از خط و خش بر روی بدنه ی ریل های مگنتی جلوگیری کند .

انواع چراغ های مگنتی متناسب با ریل های مگنتی

چراغ های مگنتی دارای انواع مختلفی است که می توانید از آن ها در ریل های مگنتی توکار استفاده نماید می توانید با توجه به محیط خود هر یک از چراغ های مگنتی موجود در شرکت تولیدی پاخور را انتخاب نماید که شامل چراغ های زیر می باشد .

  • چراغ مگنتی خطی
  • چراغ مگنتی لنز دار کتابی
  • چراغ مگنتی استوانه ای
  • چراغ مگنتی لنز دار

هر کدام از این چراغ های مگنتی را بخواهید می توانید در ریل های مگنتی استفاده نماید و از نور پردازی آن لذت ببرید .

ویژگی ها و کاربرد های ریل های مگنتی توکار

قیمت ریل های مگنتی توکار به چه صورت می باشد ؟

همان طور که پیش تر اشاره کردیم ریل ها و چراغ های مگنتی دارای ویژگی های بسیار زیادی نسبت به روش های قدیمی روشنایی هستند و این ویژگی ها موجب شده ریل های مگنتی به سرعت به یکی از محبوب ترین روش های نور پردازی تبدیل شود . لامپ های فلورسنت برای نصب نیازمند سیم کشی و سرپیچ ها برای نصب بودند و در مراحل نصب نیز گزینه ی ایمنی محسوب نمی شدند چون می توانستند موجب برق گرفتگی شوند اما ریل های مگنتی محصولات ایمنی هستند و به راحتی نصب می شوند . یکی از ویژگی های مهم ریل های مگنتی توکار این است که می توانید چراغ های مگنتی را در آن ها بدون نگرانی برق گرفتگی جا به جا نماید . در ادامه این مطلب با ویژگی های بی شمار ریل های مگنتی آشنا خواهیم شد .

  • اولین ویژگی بسیار مهم در ریل های مگنتی ایمنی بالای این محصول است از آنجا که بر روی ریل های مگنتی منبع تغذیه نصب خواهد شد موجب می شود که این محصول ایمنی بالایی را هنگام استفاده داشته باشد و بتوانید به راحتی چراغ های مگنتی در ریل های مگنتی جا به جا نماید .
  • یکی دیگر از ویژگی های مهم در این ریل های مگنتی این است که موجب می شود بتوانید چراغ های مگنتی را در این ریل ها به راحتی جا به جا نماید و یا در امتدا ریل آن ها را با توجه به نیاز خود حرکت دهید .
  • قابلیت نصب آسان و راحت
  • قیمت مقرون به صرفه و متناسب نسبت به روش های قدیمی روشنایی
  • دوام و ماندگاری بالا
  • با توجه به منبع تغذیه به کار رفته و متراژ ریل های مگنتی  خود می توانید از هر تعداد چراغ های ماژولار که می خواهید استفاده نماید .
  • قابلیت اجرای ریل های مگنتی به صورت توکار ، روکار و آویز
  • محصولی نوین ، زیبا و به روز
  • عدم محدودیت مکانی . از این ریل های مگنتی می توانید در مکان های مختلف بسیاری نظیر کافه ، فروشگاه ، بیمارستان ، مراکز خرید ، منازل مسکونی و ... استفاده نماید .
  • و ...

موارد گفته شده بخشی از ویژگی های و مزیت های استفاده از ریل های مگنتی است .

قیمت ریل مگنتی توکار

قیمت ریل های مگنتی توکار به چه صورت می باشد ؟

ریل های مگنتی با توجه به عوامل مختلفی قیمت گذاری می شوند اما با  توجه به دردسر های روش های قدیمی نور پردازی و مضرات لامپ های فلورسنت ریل های مگنتی از قیمت متناسب و مضرات کمتری برخوردار می باشند . جهت اطلاع دقیق از قیمت های ریل های مگنتی می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید .

درباره ما

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در راستای تولید انواع پادری آلومینیومی ، انواع ترمز پله ، انواع پروفیل های نور خطی ، پروفیل های دکوراتیو و محصولات ایمنی پارکینگ همواره در همراهی شما عزیزان پیشگام بوده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید  همچنین می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت از مشاوره ی رایگان ما برای انتخاب بهتر و مناسب با کار خود بهره مند شوید .