چراغ های مگنتی یا مولتی ترک ها یکی از نوین ترین روش های نورپردازی در محیط های داخلی و بیرونی ساختمان ها هستند . نور پردازی و روشنایی در محیط های مختلف یکی از عوامل زیبایی در محیط ها می باشد که برای این امر نیازمند محصولات و متریال های متناسب با محیط خود هستید . در گذشته از روش های مختلفی جهت نور پردازی در ساختمان ها استفاده می شد که علاوه بر اینکه نور دهی زیبایی در محیط نداشتند بلکه مضرات فراوانی را برای پوست و بدن انسان نیز به همراه داشتند . از نظر زیبایی شناسی هم این لامپ های قدیمی برای روشنایی مناسب نبودند و جذابیت ظاهری چندانی نداشتند به همین جهت با گذشت زمان محصولات نوین تری جایگزین لامپ های قدیمی شدند . یکی تاز محصولات بسیار به روز و جدیدی که به بازار عرضه شده است چراغ های مگنتی می باشند .

چراغ های مگنتی یکی از محصولات بسیار به روزی هستند که به تازگی در بازار عرضه شده اند این محصولات برای روشنایی و نوردهی راحت تر طراحی شده اند تا هنگام استفاده بتوان به راحتی آن ها را نصب نمود . چراغ های مگنتی دارای ویژگی های مختلفی هستند که موجب می شود این مولتی ترک ها بسیار بهتر و ایمن تر از محصولات قدیمی روشنایی باشند .

تعریف چراغ مگنتی

طریقه نصب چراغ مگنتی به چه صورت می باشد ؟

چراغ های مگنتی محصولات به روزی هستند جهت روشنایی و نور پردازی در محیط های مختلف می توان از آن ها استفاده کرد این مولتی ترک ها انواع مختلفی نیز دارند تا  متناسب با سلیقه و محیط های مورد نظر شما بتوان از بهترین گزینه ی موجود استفاده کرد . در زمان های بسیار گذشته با تولید لوستر ها برای روشنایی در محیط داخلی لوستر به یک نماد قدرت و ثروت در اروپا و سپس در سایر کشورها تبدیل شد اما استفاده از لوستر ها و لامپ های قدیمی معایب فراوانی را به همراه داشتند که موجب شد تا با محصولات نوینی مانند چراغ های مگنتی استفاده از این لوسترها و لامپ ها منسوخ شود .

اجزای چراغ مگنتی

چراغ  های مگنتی نیز مانند نور خطی دارای اجزای مختلفی هستند که نقش مهمی را برای نصب چراغ مگنتی ها ایفا می کنند . اجزای چراغ مگنتی های شامل قسمت های زیر می شود .

  • بدنه چراغ های مگنتی
  • منبع تغذیه چراغ های مگنتی
  • ریل های مگنتی
  • ال ای دی های چراغ مگنتی

بدنه ی این مولتی ترک ها از جنس آلومینیوم با آلیاژ 6063 است تا ماندگاری و دوام بالایی در برابر شرایط جوی و طبیعی مختلف را داشته باشد برایدتامین انرژی مورد نیاز چراغ های مگنتی با توجه به اینکه این چراغ هایولتاژ پایینی دارند از منبع تغذیه باید استفاده شود که منبع تغذیه های شرکت پاخور شامل توان 100 و 200 وات است . ریل های مگنتی در واقع بخشی است که چراغ های مگنتی درون آن قرار می گیرند و نورپردازی محیط را انجام می دهند در این چراغ های مگنتی ال ای دی هایی با دمای رنگ 0k 400 است تا رنگی طبیعی و نچرال را به محیط مورد استفاده ارائه دهد .

چند مدل چراغ مگنتی در شرکت تولیدی پاخور موجود می باشد ؟

طریقه نصب چراغ مگنتی به چه صورت می باشد ؟

چراغ های مگنتی دارای انواع مختلفی است که می توان به راحتی آن ها را تهیه نمود اما چهار مدل از چراغ های مگنتی استفاده ی بیشتری در مکان های مختلف دارند که ممکن است روزانه این چهار مدل را بسیار مشاهده کرده باشید . چراغ های مگنتی شرکت تولیدی پاخور به چهار دسته تقسیم می شود که شامل دسته بندی زیر می شود .

  • چراغ مگنتی خطی
  • چراغ مگنتی لنز دار کتابی
  • چراغ مگنتی لنز دار
  • چراغ مگنتی استوانه ای

این چهار مدل از چراغ های مگنتی جز پر طرفدار ترین مولتی ترک های وجود می باشند .

ویژگی ها و کاربرد های چراغ های مگنتی

چراغ مگنتی و مولتی ترک ها از آن دسته از محصولاتی هستند که بسیار به روز بوده و  دارای ویژگی های فراوانی جهت استنفاده می باشد . ویژگی های فراوان چراغ مگنتی ها موجب شده این محصول بسیار محبوب و بسیار مقرون به صرفه تر از روش های قدیمی روشنایی باشد . در ادامه این مطلب با چند مورد از ویژگی های چراغ مگنتی ها آشنا می شویم .

  • یکی از وجه های تمایز چراغ های مگنتی نسبت به سستم های قدیمی روشنایی ایمن بودن این محصول هنگام استفاده می باشد به دلیل توان پایین مصرفی چراغ های مگنتی این مولتی ترک ها جر ایمنی ترین سیستم های روشنایی می باشند .
  • یکی از ویژگی های بسیار مهم و متفاوت این محصول امکان جا به جایی این محصول در ریل های مگنتی می باشد
  • یکی دیگر از ویژگی های خوب این چراغ های مگنتی امکان استفاده از آن ها در مکان های مختلفی مانند بیمارستان ها ، فروشگاه ها ، کافه ها ، رستوران ها و ...
  • قیمت مصرفی مناسب و کیفیت بالا
  • روشنایی و نوردهی بسیار عالی
  • دمای رنگ طبیعی که موجب می شود از این محصول بتوان بدون خستگی چشم در محیط های مختلف استفاده نمود .
  • امکان نصب راحت و آسان
  • و ...

طریقه ی نصب چراغ مگنتی

طریقه نصب چراغ مگنتی به چه صورت می باشد ؟

برای نصب چراغ های مگنتی ابتدا باید چند مورد را مورد بررسی قرار  دهید ابتدا به این نکته توجه باشید که برای نصب چراغ مگنتی نیاز منتد ریل های مگنتی هستیم که می توان ریل های مگنتی را به صورت روکار ، توکار و آویز نصب نمود سپس با استفاده از پیچ ریل های مگنتی را در محل مورد نظر فیکس می نماید و بعد از آن نیاز مند استفاده از منبع تغذیه می باشیم تا ولتاژ مورد نیاز چراغ های مگنتی را تامین نماید و در آخر می توانید چراغ های مگنتی را در ریل های مگنتی قرار دهید و از نور پردازی و روشنایی زیبایی این محصول لذت ببرید . برای اطلاعات دقیق تر از طریقه ی نصب چراغ های مگنتی می توانید از طریق راه های ارتباطی با در تماس باشید .

درباره ما

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در راستای تولید انواع پادری آلومینیومی ،انواع پروفیل های نور خطی ،  انواع ترمز پله ، پروفیل های دکوراتیو و  محصولات ایمنی پارکینگ همواره در همراهی شما عزیزان پیشگام بوده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید  همچنین می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت از مشاوره ی رایگان ما برای انتخاب بهتر و مناسب با کار خود بهره مند شوید .