یکی از به روز ترین محصولات روشنایی و نورپردازی داخلی و بیرونی ساختمان ها چراغ های مگنتی می باشند . چراغ های مگنتی که جایگزین سیستم های قدیمی روشنایی شده اند دارای ویژگی های فراوانی می باشند که موجب می شود تفاوت های بسیار زیادی با سایر روش های روشنایی داشته باشند . یکی از مسائلی که روزمره با آن مواجه می شویم خطر برق گرفتگی هنگام نصب لامپ و یا برق کشی ساختمان برای محصولات روشنایی است . سیستم های قدیمی روشنایی مانند لامپ ها ، لوستر ها و ... نیازمند اتصال مستقیم به برق بودندو برای این امر نیاز مند برق کشی های فراوان در ساختمان بود به همین علت نه تنها روشنایی زیبایی را به محیط ارئه نمی کردند بلکه به دلیل وجود سیم کشی های فراوان ظاهری پر از برهم ریختگی و شلختگی به محیط می دادند . متاسفانه در رابطه این روش های قدیمی روشنایی باید گفت خطر برق گرفتگی هنگام نصب لامپ ها و یا اتصالی برق در این روش ها بسیار بالا بوده است که همین امر موجب می شود این روش ها ایمنی زیادی برای افراد نداشته باشند .

چراغ های مگنتی از جمله محصولاتی هستند که با ویژگی های فراوان خود می توانند موجی نوین از محصولات روشنایی در محیط های مختلف راه بیاندازد . چراغ مگنتی یا مولتی ترک را می توان در مکان های مختلف استفاده نمود و از زیبایی و ایمنی این محصول لذت برد .

چراغ های مگنتی و انواع آن

نکات طلایی برای خرید چراغ مگنتی

چراغ های مگنتی از جمله کالاهایی هستند که می توانند فواید بسیار زیادی جهت استفاده در ساختمان ها با کاربری های مختلف داشته باشند . چراغ های ماژولار دارای انواع مختلفی هستند تا بتوانید بهترین انتخاب را متناسب با محیط خود داشته باشید .

چراغ های مگنتی برای اتصال و روشنایی نیازمند ریل های مگنتی هستند که می توان ریل های مگنتی را به صورت روکار ، توکار و آویز نصب نمود و سپس از چراغ های مگنتی در آن استفاده کرد . چراغ های مگنتی در تمامی دنیا جز محبوب ترین روش های نور پردازی در ساختمان می باشد و انواع مختلفی نیز دارند که چهار مدل از انواع مختلف چراغ های مگنتی جز پر طرفدار ترین چراغ ها برای روشنایی در محیط هستند که شامل چراغ مگنتی های زیر می باشد .

این چهار مدل از چراغ های مگنتی را می توان در ریل های مگنتی توکار ، روکار و آویز استفاده نمود .

مزیت های مهم برای خرید چراغ مگنتی

خرید محصولات روشنایی و نورپردازی نیازمند داشتن اطلاعات کافی در رابطه با محصول مورد نظر است  خرید چراغ مگنتی ها نیز نیازمند داشتن اطلاعات کافی در رابطه با کارکرد ، ویژگی ها و فواید استفاده از این محصول است . برای خرید چراغ مگنتی ها ابتدا باید با چگونگی کارکرد ، قیمت ، کیفیت و ... در رابطه با این محصول آشنا شوید در این مقاله سعی داریم با چراغ های مگنتی ، مزیت های استفاده از این محصول و کاربرد های آن بیشتر آشنا شوید تا برای خرید چراغ مگنتی بهترین انتخاب را داشته باشید .

تفاوت چراغ مگنتی با سایر روش های روشنایی

نکات طلایی برای خرید چراغ مگنتی

روش های روشنایی قدیمی دردسر ها و معایب خاص خود را داشتند در ادامه به چند مورد از معایب روش های قدیمی روشنایی می پردازیم .

  • دردسر های فراوان برای نصب
  • خطر برق گرفتگی هنگام نصب
  • عدم نور رسانی مناسب در محیط
  • مصرف انرژی بالا
  • عدم قابلیت جا به جایی لامپ ها و یا لوستر ها
  • نداشتن زیبایی کافی برای محیط مورد استفاده
  • و ...

موارد گفته شد برخی از معایب بیشمار روش های قدیمی روشنایی است به همین جهت خرید چراغ مگنتی با ویژگی های فراوانی که دارد یک گزینه ایده عال برای افراد می باشد . یکی مهم ترین تفاوت های چراغ های مگنتی با روش های قدیمی روشنایی این است که آن روش ها از سطح ایمنی بسیار پایینی برخوردار هستند که خطر برق گرفتگی را هنگام نصب افزایش می دهد و یا یکی دیگر از تفاوت های چراغ های مگنتی با روش های قدیمی روشنایی در این است که چراغ های مگنتی را می توان در ریل های مگنتی جا به جا نمود . چراغ های مگنتی دارای تفاوت هایی بسیار می باشد که همین امر موجب می شود خرید چراغ مگنتی برای افراد به صرفه تر و کم دردسر تر از روش های قدیمی باشد .

نکات طلایی برای خرید چراغ مگنتی

نکات طلایی برای خرید چراغ مگنتی

برای خرید چراغ های مگنتی باید اطلاعات لازم درباره این مولتی ترک ها را داشته باشید که این اطلاعات و ویژگی های چراغ مگنتی نکات طلایی برای خرید چراغ مگنتی می باشند . در ادامه به چندمورد از ویژگی های چراغ مگنتی اشاره خواهیم کرد تا اطلاعات لازم درباره این محصول را دریافت نماید .

  • اولین نکته که در رابطه با محصولات روشنایی باید بدانید این است که  محصولات نورپردازی باید ایمنی بالایی داشته باشند تا هنگام استفاده از این محصولات دچار برق گرفتگی نشوید چراغ های مگنتی به دلیل ولتاژ پایینی که دارند بسیار محصولات ایمنی هستند.
  • دومین نکته که در رابطه با چراغ های مگنتی باید بدانید این است که می توان این چراغ های مگنتی را جا به جا نماید . جا به جایی چراغ های مگنتی یکی از مزیت های مهم این محصول به شمار می آید می توانید مطابق با سلیقه ی خود چراغ های مگنتی در ریل های مگنتی جا به جا نماید .
  • سومین نکته ی مهم قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن این محصول برای خرید است .
  • چهارمین نکته مصرف انرژی محصولات روشنایی است . چراغ های مگنتی به دلیل ولتاژ پایینی که دارند مصرف پایین تری نیز دارند .
  • یکی از مزیت های مهم خرید چراغ مگنتی قابلیت استفاده از این مولتی ترک در بسیاری از مکان ها است . از چراغ های مگنتی می توان در تمامی مکان ها مانند رستوران ، فروشگاه و ... استفاده نمود .
  • و ...

این موارد بخشی از نکات مهم برای خرید چراغ مگنتی می باشد تا بتوانید انتخاب بهتری برای محیط خود داشته باشید .

درباره ما

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در راستای تولید انواع پادری آلومینیومی ،انواع پروفیل های نور خطی ،  انواع ترمز پله ، پروفیل های دکوراتیو و  محصولات ایمنی پارکینگ همواره در همراهی شما عزیزان پیشگام بوده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید  همچنین می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت از مشاوره ی رایگان ما برای انتخاب بهتر و مناسب با کار خود بهره مند شوید .