ازگذشته تا به امروز زیبایی نمای داخلی و خارجی ساختمان ها و آسمان خراش ها همیشه یک مبحث مهم و قابل بحث بوده است . باگذشت زمان و پیشرفت بشر در عرصه های مختلف تکنولوژی صنعت دکوراسیون به سمت و سوی جدیدی قدم برداشته است . یکی از تحولات عظیم پیدایش پروفیل های نور خطی در این عرصه می باشد که به زیبایی هرچه تمام تر ساختمان ها کمک بسیاری کرده است .

حال سوال مطرح شده در ذهن این است که پروفیل نور خطی چیست؟

تحولی عظیم در صنعت دکوراسیون با استفاده از پروفیل های نور خطی

پروفیل نور خطی یک محصول مدرن و به روز جهت روشنایی یکدست محیط و همچنین نورپردازی در بخش های مختلف یک ساختمان برای دکوراسیون می باشد . لاین های نوری یا همان پروفیل های نور خطی به دلیل مصرف بهینه انرژی و همچنین نورپردازی زیبا در دهه اخیرمورد توجه طراحان ساختمان قرارگرفته است . تنوع در پروفیل های نور خطی به مخاطب این امکان را می دهد که ازاین لاین های نوری در مکان های مختلف استفاده نماید .

حتمآ تابه حال برای شماهم پیش آمده که وارد محیط آشپزخانه خود شوید و احساس کنید که دراین طراحی های مدرن یک چیزی مانند نورپردازی کم است؟ یا مثلآ دردفترکار خود قدم می زنید ومتوجه می شوید  که لوسترهای محیط اداری شما سبکی مدرن ندارند .

درهمین راستا شرکت تولیدی پاخور استفاده از پروفیل های نور خطی را برای شما پیشنهاد می کند تا با فضای مدرن و زیبا روبه رو شوید .

استفاده از پروفیل های نور خطی درصنعت طراحی ساختمان و دکوراسیون داخلی

از موارد استفاده از چراغ های نوری یا همان پروفیل های نور خطی در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون می توان به نورپردازی دربخش های بیرونی (نمای ساختمان ، باغچه یا فضای سبز و  ...) و بخش های داخلی ساختمان ( آشپزخانه ، فضای پذیرایی ، راهروها و  ...) اشاره کرد . لزوم استفاده از پروفیل های نور خطی در فضای مختلف داشتن جنبه دکوراتیو ، نورپردازی زیبا و خاص و همچنین صرفه جویی در هدر رفت انرژی است . در چند دهه گذشته قبل از پیدایش پروفیل های نور خطی مجبور به استفاده از لامپ هایی مانند مهتابی ها و لامپ های صد وات بودیم که علاوه بر ، بر هم زدن زیبایی فضای در دسترس دارای تشعشعات مضر فراوان برای انسان ها بودند  . اما با توجه به پیدایش پروفیل های نور خطی یا چراغ های خطی LED دار ، هم از هدر رفت انرژی می توانید جلوگیری کنید و هم از شر تشعشعات مضر لامپ های قدیمی خلاص می شوید  .

 مکان های مورد استفاده از لاین های نوری

شامل موارد زیر می باشد :

  • نمای بیرونی ساختمان
  • استفاده به عنوان لوستر از نور خطی های آویز در فضای داخلی
  • نور پنهان در سقف آشپزخانه ها
  • نور پنهان زیر کابینت های مدرن برای نورپردازی بیشتر
  • استفاده به عنوان نور خطی ها در راهرو ها برای زیبایی و طراحی داخلی
  • استفاده در سقف سرویس های بهداشتی و اتاق ها (مکان های عمومی ، منازل مسکونی ، اداره جات و  ...)
  • بر روی سطوح مختلف از جمله کف محوطه آپارتمان و  ...
  • برای نما و نورپردازی پارک ها و فضاهای سبز

همانطور که مشاهده می کنید این موارد نمونه کوچکی از فضا ها و مکان های مورد استفاده از پروفیل های نور خطی است .

انواع پروفیل های نورخطی وکاربرد هریک از آن ها

تحولی عظیم در صنعت دکوراسیون با استفاده از پروفیل های نورخطی

به طور کلی لاین های نوری به چهار دسته تقسیم می شود که در این بخش با انواع پروفیل های نوری و کاربرد هریک از آن ها بیشتر آشنا می شویم  .

  • نور خطی های دفنی
  • نور خطی های توکار
  • نور خطی های روکار
  • نور خطی های آویز

نور خطی های دفنی

 مطمئنآ برای شما هم قدم زدن بر روی سحطی که دارای نور است جذاب خواهد بود  . یکی از کاربرد های پروفیل های نور خطی دفنی این است که می توانید از این نوع نور خطی در زمین محوطه های مورد نظر خود برای نورپردازی و زیبایی بخشیدن به سطح استفاده کنید  . همان طور که از نام محصول معلوم است این نور خطی ها می توانند در درزها و شیارهای مورد نظر به اصطلاح دفن شوند .

نور خطی های توکار

پروفیل های نور خطی توکار برای زیبا سازی هرچه تمام تر با ظرافت درمحیط های مختلف استفاده می شود  . به عنوان مثال از این پروفیل های نور خطی توکار در نمای ساختمان ها  و یا درزهای کابینت که با استفاده از شیارهایی که درکار ایجاد می شود می توانند ، استفاده کنند  . یکی از مزیت های استفاده از نور خطی های توکار ظرافت در دیده نشدن اتصالات نور خطی هاست  .

نور خطی های روکار

نور خطی های روکار را می توان برای طراحی های خاص در ساختمان ها یا مکان های دیگر استفاده کرد برای مثال از نور خطی های روکار در فضای راهروهای ساختمان برای نور پردازی می توان بهره برد . به عنوان ایده می شود از نور خطی های روکار مثلا درمحیط یک رستوران با استفاده ی یکی درمیان از کناف های مختلف و نور خطی های روکار استفاده کرد  .

نور خطی های آویز

از نور خطی های آویز همانطور که از نامش پیداست قابلیت آویز شدن را دارد می توان به عنوان لوسترهای مدرن در دکوراسیون های داخلی استفاده کرد این نورخطی ها که برای نور پردازی بسیار مفید هستند می توانند یه جلوه و سبک خاص و همین طور یک فضاسازی مدرن و به روز را برای محیط های مختلف فراهم کنند  .

علل مورد استقبال قرارگرفتن پروفیل نورخطی در طراحی

تحولی عظیم در صنعت دکوراسیون با استفاده از پروفیل های نور خطی

باتوجه به اینکه ما همیشه در طراحی خانه به دنبال نورپردازی های خاص هستیم و امروزه روند این نوع درخواست ها برای طراحی های ویژه رو به افزایش است پس محصولاتی که بتوانند با کمترین هزینه ، بالا ترین کیفیت و با ظرافت هرچه تمام تر به زیبایی محیط بپردازد ، می تواند به سرعت به محبوب ترین بخش یک طراحی تبدیل شود  .

پروفیل های نور خطی نوین ترین محصول در این عرصه هستند که به کمک شما می آیند .یکی از علل مورد استقبال قرار گرفتن پروفیل های نور خطی این است که با کمی خلاقیت می توان از انواع پروفیل های نور خطی در فضا های مختلف مانند رستوران ها ، کافی شاپ ها ، اداره ها ، آسمان خراش ها و   ... بهره برد . موارد استفاده و علل محبوبیت لاین های نوری را می توان به چند دسته کلی تقسیم نمود .

  • دارای سبکی مدرن وبه روز برای طراحی
  • نورپردازی بالا وعالی درمکان های مختلف وهینطور کارآمدی بالا به دلیل تنوع
  • امکان استفاده در تمامی مکان ها
  • راحتی نصب پروفیل های نور خطی
  • کیفیت ، دوام وماندگاری

شرکت تولیدی پاخور همیشه درتلاش برای ارائه بهترین محصولات با نازل ترین قیمت به شما عزیزان است  . به همین جهت شما میتوانید برای اطلاع از قیمت محصولات با مراجعه به بخش پروفیل های نور خطی ازتنوع محصولات و قیمت های مناسب پروفیل های نور خطی آگاهی یابید . هم چنین می توانید برای آشنایی با دیگر محصولات از جمله پادری آلومینیومی ، ترمز پله ها ، پروفیل های دکوراتیو و محصولات ایمنی پارکینگ از بخش فروشگاه اینترنتی آنلاین دیدن فرماید . برای  خرید و اطلاعات جامع تر در مورد محصولات سایت به شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید  .