طراحی دکوراسیون های داخلی و خارجی با استفاده از نورپردازی به یکی از فعالیت های جذاب و پرطرفدار تبدیل شده است و امروزه افراد زیادی با استفاده از انواع نور خطی اقدام به ایجاد دکوراتیو نوری در قسمت های مختلف ساختمان ها نموده اند. استفاده از نور خطی سقف برای نورپردازی یکی از ایده های جدید و جذاب است که باعث می شود علاوه بر تامین نور مورد نیاز افراد  ظاهر مکان نیز جلوه خاصی پیدا کند.

افرادی که تجربه انجام نورپردازی های مختلف با پروفیل های لاین نوری را دارند با الگو گرفتن از فاکتورهای مختلف می توانند هر نوع سقفی را در هر اندازه ای نورپردازی کنند. ایجاد نور مستقیم یا غیر مستقیم توسط تجهیزات استاندارد نورپردازی میسر است و بنابراین تهیه اجناس با کیفیت و مرغوب اهمیت بسیار زیادی دارد.

تنها یک پروفیل نورخطی استاندارد و یک دست است که می تواند نوری فوکوس شده تولید کند به راحتی بر روی قسمت های مختلف کناف و دیوار قرار بگیرد بدون اینکه شامل درز یا نقصی باشد. اگر نورپردازی و نصب نور خطی سقف به درستی انجام بپذیرد باعث بزرگتر دیده شدن فضا خواهد شد و شما می توانید خانه کوچکی رادر اندازه های وسیع تر به نمایش بگذارید.  لازم به ذکر است که ال ای دی مورد استفاده در این پروفیل ها مصرف انرژی پایین دارند و در کاهش هزینه ها موثرند.

 

 

نورپردازی فضاهای سنتی با استفاده از نورهای لاینی

مدل های نور پردازی جدید با نور خطی سقف

نورپردازی مکان های سنتی مانند رستوران ها و غذاخوری های محلی یک متد خلاقانه برای بوجود آوردن حس آزامش بخش در این فضاها است.  معماری پرسابقه و زیبای کشور ما هنری است که تلاش برای زیباتر جلوه دادن آن از اهمیت زیادی برخوردار است. 

استفاده از نورهای لاینی می تواند چهره ظاهری بناهای محلی را بسیار جذاب تر نموده و در شب هنگام باعث جذب افراد و مشتریان گردد. رستوران ها و غذاخوری هایی که از این روش برای تبلیغات استفاده می کنند افزایش فروش و ورود مشتری بیشتری را تجربه خواهند کرد زیرا با یک دیزاین متفاوت و جدید در کنار معماری سنتی روبرو خواهند گشت. قرار گرفتن پروفیل های نورخطی بر روی دیوارها و سقف ها باعث پخش نور در قسمت های مختلف شده و تمام جزئیات معماری به خوبی دیده خواهند شد.

بدین ترتیب تمرکز نور در نقاط جذاب انجام خواهد گرفت و توجه افراد به آن نقاط جلب می گردد. اگر از نور خطی در فروشگاه صنایع دستی استفاده می کنید می توانید به خوبی محصولات خود را با نورپردازی مناسب در معرض نمایش گذاشته و توجه خریداران را به آنها جلب نمایید. انتقال احساس دلپذیر و آرامش بخش که توسط نورهای لاینی به مراجعه کنندگان انجام می پذیرد می تواند تجربه ای بی نظیر برای آنها بوده و مراجعه مجدد آنها را در پی داشته باشد.

 

برای انجام پروژه نورپردازی در سقف چقدر هزینه لازم است

هزینه لازم برای انجام پروژه نور خطی سقف کناف بستگی به عوامل مختلفی دارد که در زیر به برخی از این عوامل اشاره می کنیم:

  1. اندازه و مساحت سقف: بدیهی است که هرچه سقف بزرگتر باشد نیاز به پرداخت پول بیشتری برای تامین هزینه های نورپردازی دارد.  بنابراین اگر ساختمان شما مساحت زیادی دارد لازم است هزینه های بیشتری را برای اجرای نور خطی سقف متقبل شوید.
  2. نوع نورپردازی: مدل نورپردازی که انتخاب کرده اید می تواند تاثیر مستقیم بر هزینه های پیش رو داشته باشد. اگر پروفیل های نورخطی گران قیمت تری استفاده کنید قطعاً هزینه های شما بیشتر خواهد شد.
  3. نوع مواد استفاده شده: استفاده از مواد با کیفیت بالا و برندهای معتبر در نورپردازی می تواند هزینه بیشتری را نیز به همراه داشته باشد.
  4. نیاز به نصب و نگهداری: هزینه نصب و نگهداری نیز باید در نظر گرفته شود. در صورتی که نیاز به نصابان حرفه ای دارید، هزینه کل بیشتر خواهد بود.

برای اینکه بتوانید اطلاعات دقیق تری در مورد آنچه باید تهیه کنید به دست بیاورید می توانید با شرکت تولیدی پاخور تماس گرفته و از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب برآوردی کلی در مورد هزینه ها داشته باشید.

 

مقایسه کیفیت و لامپ های ال ای دی در مقایسه با تجهیزات قدیمی

مدل های نور پردازی جدید با نور خطی سقف

لامپ های ال ای دی نسل جدیدی از تجهیزات نورپردازی هستند که معایب تجهیزات قدیمی را برطرف نموده اند. این لامپ ها علاوه بر مصرف انرژی پایینی که دارند می توانند نور قابل قبولی تولید کنند. مزایای لامپ های ال ای دی بسیار زیاد هستند و در ادامه به بررسی برخی از این مزایا خواهیم پرداخت:

  • کارایی بالا: میزان بازدهی و راندمان لامپ های ال ای دی نسبت به لامپ های فلورسنت قدیمی بسیار بالاتر است و این موضوع به معنی این است که لامپ های ال ای دی با صرف کمترین انرژی بیشترین نور را ارائه می دهند.
  • عمر طولانی: لامپ های ال ای دی دارای عمر طولانی تری نسبت به تجهیزات قدیمی نورپردازی هستند. بسته به کیفیت و مدل، عمر لامپ های ال ای دی ممکن است تا 20 سال یا بیشتر باشد، در حالی که لامپ های قدیمی معمولاً تا 2 تا 5 سال طول عمر دارند.
  • کیفیت نور: این لامپ ها نوری با کیفیت ارائه می دهند. آنها قادرند به طور یکنواخت نور منتشر نموده و نوری طبیعی و واقعی را تولید کنند. همچنین، لامپ های ال ای دی قابلیت تنظیم شدت نور را نیز دارند که به شما امکان می دهد نور را به دلخواه تنظیم کنید.
  • رنگ های متنوع: وجود رنگ های متنوع در لامپ های ال ای دی یکی از جذابیت های این تجهیزات است. شما می توانید بسته به سلیقه خود و یا هارمونی رنگی موجود در فضا رنگ مورد نظر را برای لامپ ال ای دی انتخاب کنید. همچنین قابلیت تنظیم نور در این لامپ ها باعث می شود بتوانید دکوراسیون زیباتری را خلق کنید.
  • حفظ محیط زیست: لامپ های ال ای دی حاوی مواد مضری مانند جیوه نیستند و از انتشار کمتری گرما و اشعه UV برخوردارند. همچنین، به دلیل مصرف کمتر انرژی، تولید کمتر انتشار کربن دارند و به حفظ محیط زیست کمک می کنند.

با توجه به توضیحات ارائه شده می توان نتیجه گرفت که استفاده از لامپ های ال ای دی نور خطی سقف بسیار مقرون به صرفه تر از تجهیزات قدیمی است و به همین دلیل امروزه بسیاری از افراد به سمت استفاده از این لامپ ها سوق داده شده اند.لامپ های ال ای دی علاوه بر کاهش هزینه ها کیفیت نوری بهتری را ارائه می دهند.

 

کاهش هزینه ها با استفاده از نور خطی

اگر به دنبال انجام یک نورپردازی کم هزینه و سودآور هستید می توانید نور خطی سقف را انتخاب کنید. این پروفیل ها از آلومینیوم ساخته شده اند و می توانند برای مدت زمان زیادی برای نورپردازی مکان های مختلف به کار گرفته شوند.افراد استفاده کننده هیچ نگرانی از بابت ایجاد زنگ زدگی یا خوردگی در این پروفیل ها نخواهند داشت زیرا فلز آلومینیوم مقاومت زیادی در برابر اکسید شدن دارد و به این ترتیب هزینه های نگهداری این محصول به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.

لامپ های ال ای دی به کار گرفته شده در داخل این پروفیل ها مصرف انرژی پایینی دارند و بدین ترتیب با قبوض سنگین انرژی روبرو نخواهید شد. همانطور که می دانید لامپ های قدیمی مصرف زیاد برق را به دنبال داشتند و این موضوع در ساختمان های بزرگ که نیاز به نورپردازی گسترده ای داشتند بسیار قابل لمس بود.اما امروزه با نسل جدید پروفیل های نورخطی دیگر خبری از مصرف بیش از اندازه انرژی نیست.

بنابراین پروفیل های نور خطی سقف معمولاً توسط صاحبان شرکت ها برای نورپردازی ساختمان ها انتخاب می گردند و دکوراسیون کاران می توانند با استفاده از این تجهیزات سوابق کاری درخشانی را برای خود رقم بزنند.

 

شرکت تولیدی پاخور

مدل های نور پردازی جدید با نور خطی سقف

یکی از تولید کنندگان مطرح و برجسته در سطح کشور شرکت تولیدی پاخور است که با تولید انبوه انواع پروفیل نور خطی سقف توانسته است مشتریان زیادی را جذب کند. علت فروش حداکثری محصولات پاخور کیفیت موجود در آنهاست که شهرت بسیاری را برای این مجموعه رقم زده است.

کارشناسان خبره و با تجربه فعال در مجموعه تولیدی پاخور همیشه آماده هستند تا به سوالات شما پاسخ داده و در جهت خرید تجهیزات مناسب برای نورپردازی مورد نظرتان یاری رسانند.اگر به دنبال تهیه پروفیل های نور خطی قیمت مناسب هستید با این مجموعه تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.