قرنیز نوری سقفمناسب ترین و کاربردی ترین وسیله برای ایجاد تغییر اساسی در دکوراسیون نورپردازی مدرن محسوب می شود. این وسیله که علاوه بر سقف و کناف می تواند در قسمت های دیگر ساختمان از جمله گوشه دیوارها و حد فاصل دیوار و زمین نیز قرار بگیرد قادر است نوری متعادل را به صورت ۹۰ درجه به اطراف پخش کند. ساختار پروفیل فلزی به کار رفته در قرنیز نوری بر اساس استانداردهای جدید طراحی شده است تا بتواند اهداف شما را در به وجود آوردن یک دکوراسیون جذاب برآورده سازد.

شما می توانید از این وسیله در قسمت پذیرایی یا اتاق ها و هر جایی که نیاز به نورپردازی داشته باشد استفاده کنید زیرا نصب قرنیز نوری بسیار آسان است و حتی افرادی که تخصصی در این زمینه ندارند نیز می توانند به راحتی با استفاده از پیچ و رولپلاک آن را در محل مورد نظر و دلخواه خود نصب کنند. به کارگیری دقت در هنگام نصب این محصول می تواند دراجرای هرچه تمیزتر پروژه نورپردازی تاثیرگذار باشد.

از آنجا که قرنیز نوری سقف قابلیت انعطاف پذیری در نصب را دارد و افراد می توانند طرح های خلاقانه ای را با استفاده از آن اجرا کنند مدل های جدیدی برای نورپردازی توسط قرنیز ارائه شده است که با استفاده از آنها می توان نورپردازی لاکچری و شگفت انگیزی را برای هر ساختمان کوچک یا بزرگی ایجاد کرد.

 

معرفی قرنیز نوری

جدیدترین مدل های قرنیز نوری سقف

یکی از مهمترین و اصلی ترین تجهیزات مورد استفاده برای افراد دکوراسیون کار و نورپرداز، قرنیز نوری سقف است که می تواند به راحتی تغییرات اساسی را در چهره ظاهری ساختمان ایجاد کند. امروزه بسیاری از ساختمان های بزرگ و کوچک و سازمان های دولتی و خصوصی آپارتمان های مسکونی کوچک و بزرگ با استفاده از قرنیز نوری مزین شده و از از فضای لاکچری چشم نواز بهره می برند.

انواع قرنیز نوری با استفاده از پروفیل های فلزی که از آلومینیوم آنادایز شده ساخته می شوند تولید می گردند. به کارگیری آلیاژ با کیفیت و مرغوب در روند تولید این محصول طول عمر آن را افزایش داده و از به وجود آمدن آسیب و صدمه به اجزای داخلی از جمله ال ای دی ها جلوگیری می کند. پروفیل های قرنیز نوری شامل قطعه ای به نام دیفیوزر نیز هستند که این وسیله باعث پخش یک دست و مناسب نور در تمام نقاط می شود.افرادی که قرنیز نوری را نصب می کنند می توانند از ال ای دی های رنگی در داخل این پروفیل ها استفاده کنند تا جلوه های نورانی و لذت بخشی را ایجاد کنند. 

 

مزیت به کارگیری قرنیز نوری سقف به همراه نورپردازی کناف

کناف یک مدل معماری جدید است که در ساختمان های امروزی و لاکچری اعمال می گردد. کناف ها محل قرارگیری تجهیزات نورپردازی هستند که باعث می شوند نور مخفی و آرامش بخشی در فضا منتشر شود. به کارگیری قرنیز نوری سقف در داخل کناف یک روش خلاقانه برای اجرای پروژه های پیچیده نورپردازی به شمار می رود. استفاده از رنگ بندی و هارمونی رنگی نوری در کناف که متناسب با سایر اجزای موجود در ساختمان باشد می تواند در تکمیل دکوراسیون اثر ویژه ای داشته باشد.

به عنوان مثال نصب پروفیل قرنیز نوری با نورهای زرد رنگ در آشپزخانه ای که کابینت های سفید یا قهوه ای در آن به کار گرفته شده است جلوه ای زیبا به وجود خواهد آورد. همچنین ست کردن رنگ بندی نوری موجود در کناف پذیرایی با رنگ مبلمان یا فرش به زیبایی محیط خواهد افزود. نصب قرنیز نوری در کناف موجب بلندتر دیده شدن سقف شده و به این ترتیب ساختمان بزرگتر به نظر می رسد و افراد حس بهتری را نسبت به آن مکان پیدا خواهند کرد.

 در نهایت، استفاده از قرنیز نوری در سقف همراه با نورپردازی کناف، به شما امکان می دهد تا فضایی منحصربه فرد و شگفت انگیز را در منزل خود ایجاد کنید. با استفاده از این ترکیب، می توانید فضایی با احساسات مختلف را در خانه خود تجربه کنید و لحظاتی به یادماندنی را در آن سپری کنید.

 

علت استفاده از قرنیز نوری در مکان های کوچک

جدیدترین مدل های قرنیز نوری سقف

استفاده از قرنیز نوری سقف در مکان های کوچک می تواند به بزرگ نشان دادن فضا کمک کند. در ادامه به برخی روش های استفاده از قرنیز نوری در مکان های کوچک برای این منظور اشاره می کنیم:

  • افزایش ارتفاع سقف: قرنیز نوری را در حاشیه سقف نصب کنید و با استفاده از نورپردازی مناسب، اثری از ارتفاع بیشتر در فضا ایجاد کنید. نورپردازی با رنگ های روشن و نرم می تواند به تمایلات فضایی افزوده شده و احساس فضای باز و بزرگتری را به مکان بدهد.
  • استفاده از نور افقی: قرنیز را در اطراف سقف نصب کنید و نور را به صورت افقی منتشر کنید. این تکنیک به شما اجازه می دهد تا دیوارها را به صورت بصری گسترده تر اندازه گیری کنید و فضایی بازتر و بزرگتر به وجود بیاورید.
  • استفاده از آینه: قرنیز نوری سقف را در حاشیه سقف نصب کنید و در نزدیکی آن از آینه استفاده کنید. نوری که از قرنیز نوری منعکس می شود، در آینه برخورد کرده و باعث افزایش عمق و بزرگی فضا می شود.
  • استفاده از رنگ های روشن: با استفاده از رنگ های روشن برای قرنیز نوری و نورپردازی، فضایی روشن و بازتر را ایجاد کنید. رنگ های سفید، بژ و طوسی روشن بهترین گزینه ها برای این منظور هستند.

استفاده هوشمندانه از قرنیز نوری سقف و نورپردازی مناسب می تواند حس و احساس فضای بزرگ تر و بازتر را در مکان های کوچک به وجود آورد. با توجه به نکات فوق، می توانید فضایی زیبا و بزرگتر را در مکان خود ایجاد کنید.

 

نحوه نظافت و حذف آلودگی از نور خطی قرنیز

برای نظافت و حذف آلودگی از قرنیز نوری سقف، می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

  1. استفاده از خشک کننده: ابتدا از یک خشک کننده با فشار هوای قوی استفاده کنید تا گرد و غبار و ذرات معلق در هوا را از روی نور خطی قرنیز بردارید. این روش ساده اما موثر است.
  2. استفاده از پاک کننده ملایم: اگر روی نور خطی قرنیز سقفی لکه های سخت تری وجود دارد، می توانید از یک پاک کننده ملایم استفاده کنید. قبل از استفاده، از توصیه های تولیدکننده پیروی کنید و از پاک کننده روی یک پارچه نرم بریزید و به آرامی روی نور خطی قرنیز را پاک نمایید. سپس با یک پارچه خشک تمیز کنید.
  3. استفاده از محلول آب و صابون: در صورت لزوم، می توانید از محلول آب و صابون برای پاک کردن نور خطی قرنیز استفاده کنید. پارچه ای نرم را در محلول آب و صابون خیس کنید و به آرامی روی نور خطی قرنیز بپاکید. سپس با یک پارچه خشک تمیز کنید.
  4. برس زدایی: در صورتی که روی نور خطی قرنیز آلودگی چسبنده ای وجود دارد، می توانید از یک برس نرم و تمیز برای برس زدایی استفاده کنید. با دستان مرطوب کمی صابون روی برس بریزید و به آرامی روی نور خطی قرنیز برس بزنید. سپس با یک پارچه خشک تمیز کنید.

توجه کنید که قبل از هر کاری، باید از قرنیز نوری خود مطمئن شوید که از منبع برق جدا شده باشد. همچنین، هنگام تمیز کردن، به دقت عمل کنید و از تماس زیاد با آب جلوگیری کنید تا هرگونه آسیب به قرنیز نوری سقف جلوگیری شود.

 

شرکت تولیدی پاخور

جدیدترین مدل های قرنیز نوری سقف

شرکت تولیدی پاخور با به کارگیری به روزترین استانداردها و دانش تولید پروفیل های نور خطی توانسته است جدیدترین و کارآمدترین مدل های قرنیز نوری سقف را تولید نموده و آنها را در دسترس افراد قرار دهد. مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به وب سایت قدرتمند این شرکت به آسانی و با استفاده از چند کلیک محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و از میان تنوع های گسترده موجود در بخش های مختلف این وب سایت مناسب ترین محصول را سفارش داده و خرید قرنیز نوری را انجام دهند.