یکی از بزرگترین چالش ها در نگهداری از ساختمان های عمومی و پر رفت و آمد ، مانند برج های مسکونی بزرگ و ساختمان های دولتی و یا حتی فروشگاه ها و مراکز خرید ، تمیز نگه داشتن محیط است . معمولا نظافت چنین فضاهایی فرایندی زمان بر و پر هزینه است . مراجعین و عابرین می توانند با خود گرد و خاک ، آشغال های ریز ، سنگ ریزه و گل و لای را به داخل فضا بیاورند . از سویی دیگر، ممکن است رطوبت کف کفش عابرین زمینه ساز حوادثی مانند لیز خوردن باشد که خود به تنهایی خسارت های فیزیکی و بعضا مالی را به همراه دارد . یکی از المان هایی که می تواند در چنین شرایطی به کمک مدیران ساختمان بیاید ، پادری های نسل جدید هستند .

چه تفاوتی میان پادری آلومینیومی یک سانتی و دو سانتی وجود دارد؟

نسل جدید پادری ها به واسطه طراحی مهندسی شده و همچنین به کار بردن مواد اولیه بسیار با کیفیت و کاربردی ، توانسته اند جایگاه خود را به عنوان یکی از اجزای اصلی ساختمان در طراحی های مدرن امروزی حفظ کنند . این دسته از محصولات در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا و همچنین در کشور خودمان ایران به صورت گسترده تولید و استفاده می شود .

پادری آلومینیومی

پادری آلومینیومی یکی از پادری های نسل جدید است که این روزها بسیار مورد توجه قرار می گیرد. این نوع از پادری در مدل ها و انواع مختلفی به بازار عرضه می شود . اگر چه پادری های آلومینیومی در ساختار اصلی خود مشترک هستند ، اما نمونه های مختلف از این پادری در جزئیات با هم تفاوت هایی دارند . این تفاوت ها در کاربرد نهایی پادری نقش تعیین کننده ای را ایفا می کنند ، بنابراین آشنایی با  آن ها می تواند به شما در داشتن یک تصمیم آگاهانه و موثر کمک کند .

ما در این مقاله به بررسی تفاوت های موجود میان پادری آلومینیومی یک سانتی و دو سانتی خواهیم پرداخت .

جنس پادری های آلومینیومی

پادری های آلومینیومی به طور کلی از دو بخش رویی و زیرین تشکیل شده اند . بخش زیرین یک محفظه آلومینیومی است که به کمک شاسی هایی از جنس آلومینیوم آنادایز شده به بخش رویی کار متصل می شود . شاسی پادری های آلومینیومی از آلومینیوم با آلیاژ 6063 می باشد که با آنادایز شدن مقاومت و استحکام آن در برابر شرایط جوی بسیار بالا می رود . آنادایز کردن آلومینیوم مزیت های فراوانی برای آلومینیومی های به کار رفته در پادری ها دارد ، در واقع آنادایز کردن به معنای تشکیل یه لایه اکسیدی بر روی آلومینیوم است تا مقاومت آلومینیوم را در برابر ضربه ، شرایط جوی و ... بالا ببرد . 

تفاوت پادری آلومینیومی یک سانتی و دو سانتی:

در واقع تفاوت میان پادری های آلومینیومی یک سانتی و دو سانتی، ارتفاع تمام شده شاسی کار است . شاسی پادری های دو سانتی بلند تر از پادری های یک سانتی است که این امکان را می دهد از پادری های دو سانتی در محیط های پر رفت و آمد تر مانند بیمارستان ها ، مدارس ، فروشگاه ها و ... استفاده نماید . 

پادری های یک سانتی برای محیط هایی که رفت و آمد کم تری دارند مناسب تر هستند زیرا شاسی آن ها کم ارتفاع تر است .

کاربرد پادری های آلومینیومی

چه تفاوتی میان پادری آلومینیومی یک سانتی و دو سانتی وجود دارد؟

بخش رویی پادری های آلومینیومی معمولا به کمک موکت های آنتی باکتریال بلژیکی و یا شیارهای PVC تکمیل می شود تا فرایند زدودن گرد و غبار و خاک از کف کفش عابرین به شکل دقیق تر و بهتری انجام پذیرد. استفاده از هرکدام از انواع پادری آلومینیومی به محل نصب و همچنین کاربردهای مد نظر شما بستگی دارد . به طور کلی پادری های آلومینیومی برای ورودی های ساختمان ها یک محصول بسیبار کاربردی است که می توان از آن ها در بسیاری از مکان ها استفاده نمود و از زیبایی و پاکیزگی محیط لذت برد .

همان طور که گفته شد از پادری های آلومینیومی می توان در مکان های بسیاری استفاده نمود که شامل 

  • بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی
  •  شرکت ها و اداره ها 
  • منازل مسکونی
  • فروشگاه ها و مراکز خرید
  • و ... 

نصب پادری آلومینیومی

پادری های آلومینیومی یک سانتی و دو سانتی اگر به شکل روکار نصب شوند، با کمک رمپ های آلومینیومی قاب می شوند تا تفاوت ارتفاع به صفر کاهش پیدا کند. در صورتی که امکان ایجاد تغییرات در محل نصب وجود داشته باشد نیز این دسته از پادری ها با صورت توکار و در داخل گودالی به ارتفاع یک الی دو سانتی متر (با توجه به نوع پادری انتخابی) قرار می گیرند.

چه تفاوتی میان پادری آلومینیومی یک سانتی و دو سانتی وجود دارد؟

در ایران گروه تولیدی پاخور امتیاز تولید پادری های آلومینیومی یک سانتی و دو سانتی را بر عهده دارد. این شرکت تولیدی با استفاده از مواد اولیه با کیفیت انواع متنوعی از پادری های آلومینیومی را تولید کرده و کادر متخصص مجموعه در تمامی فرایند مشاوره، فروش و نصب همراه شما خواهد بود. 

درباره ما

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در راستای تولید انواع پادری آلومینیومی ، انواع ترمز پله ، محصولات ایمنی پارکینگ ، پروفیل های دکوراتیو و انواع پروفیل های نور خطی همواره در همراهی شما عزیزان پیشگام بوده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید  همچنین می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت از مشاوره ی رایگان ما برای انتخاب بهتر و مناسب با کار خود بهره مند شوید .