پادری آلومینیومی نمونه ای بسیار رایج و پرطرفدار از پادری های نسل جدید است که به واسطه کارایی زیاد، تنوع موجود در مدل های مختلف و همچنین استقامت بالای خود، توانسته است شهرت زیادی را کسب کند.

کاربرد های پادری آلومینومی

امروزه در بسیاری از ساختمان های دولتی (مانند بیمارستان ها و دانشگاه ها)، ساختمان های خصوصی (مانند مراکز خرید، ادارت و هتل ها) و حتی در برج های مسکونی در سراسر دنیا از پادری های آلومینیومی استفاده می شود.

مزایای استفاده از پادری آلومینیومی

از تفاوت های میان پادری های آلومینیومی روکار و توکار چه می دانید؟

پادری های آلومینیومی می‌توانند به راحتی رطوبت و آلودگی را از کف کفش عابرین پاک کنند. در نتیجه این امر، پادری های آلومینیومی می‌توانند در ارتقای امنیت عابرین و جلوگیری از حوادثی مانند لیز خوردن، مفید واقع شوند. همچنین استفاده از پادری های آلومینیومی می تواند به کاهش هزینه های نظافت ساختمان کمک کند. خوشبختانه پادری های آلومینیومی در مدل ها و انواع مختلفی در بازار وجود دارند. بدیهی است که نحوه نصب و همچنین کاربردهای هر سری به فراخور جزئیات موجود در طراحی آن ها، تفاوت کند.

نصب پادری های آلومینیومی به چه صورت است؟

برخی از پادری های آلومینیومی به صورت روکار در محل نصب می شوند. این در حالی است که برخی دیگر از پادری ها تحت عنوان توکار شناخته می‌‌شوند و شیوه نصب آن ها بسیار متفاوت تر از نمونه های روکار این محصول است. چه تفاوتی میان این دو روش وجود دارد؟ ما در این مقاله تلاش داریم تا به این پرسش پاسخ دهیم.  

اجزای پادری های آلومینیومی

پادری آلومینیومی از دو بخش تشکیل شده است. در بخش زیرین یک محفظه آلومینیومی قرار دارد که با کمک یک شاسی به بخش رویی کار متصل می شود. بخش رویی می تواند از جنس موکت و یا PVC باشد. این ترکیب می تواند ارتفاع های مختلفی داشته باشد. پادری های آلومینیومی یک سانتی و یا دو سانتی از جمله این مدل ها هستند.

پادری های آلومینیومی روکار و توکار:

 پادری های آلومینیومی را معمولا به دو صورت روکار یا توکار در محل نصب می کنند. در فضاهای داخلی، مانند ورودی های ساختمان ها و هتل ها، پادری های آلومینیومی معمولا به صورت توکار اجرا می شوند. برای این کار، حفره ای به ارتفاع تمام شده پادری اجرا می شود و پادری در داخل آن قرار می گیرد. بدین ترتیب تفاوت ارتفاع با فضای اطراف از بین می رود و شکل نهایی محصول نیز جلوه زیبایی خواهد داشت. در فضاهای بیرونی و یا مکان هایی که امکان ایجاد تغییرات در کف وجود ندارد، پادری آلومینیومی شاسی دار با کمک رمپ های شیب دار قاب می شود تا تفاوت ارتفاع از بین برود. رمپ ها به گونه ای طراحی شده اند که عبور ویلچر و چرخ های دستی از روی آن ها به آسانی امکان پذیر باشد. بدین ترتیب تفاوت میان پادری های آلومینیومی روکار و توکار تنها در شیوه اجرای آن ها در محیط است و این دو دسته از پادری ها در ساختار خود و همچنین کاربردهایشان تفاوتی با یکدیگر ندارند.

نحوه ی سفارش و خرید پادری های آلومینیومی

از تفاوت های میان پادری های آلومینیومی روکار و توکار چه می دانید؟

پادری های آلومینیومی به صورت سفارش ساخت هستند و با توجه به ابعاد و اندازه ی دلخواه شما عزیزان ساخته می شوند که می توانید جهت خرید و سفارش از طریق راه های ارتباطی موجودد در سایت با ما تماس حاصل فرمایید .

درباره ما

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در راستای تولید انواع

همواره در همراهی شما عزیزان پیشگام بوده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید  همچنین می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت از مشاوره ی رایگان ما برای انتخاب بهتر و مناسب با کار خود بهره مند شوید .