آپارتمان های مدرن و لاکچری که برای تبلیغ هویت خود به دنبال راه حلی می گردند از تجهیزات و ابزارآلات مختلفی برای رسیدن به این هدف استفاده می کنند. یکی از بهترین گزینه ها جهت ثبت برند تجاری یا هویتی مکان های مختلف  به کارگیریپادری ورودی آپارتمان است.

اشخاصی که وارد مکانی می شوند در لحظه اول با پادری جلوی درب ورودی روبرو گشته و  می توانند یک برداشت اولیه از  دکوراسیون ظاهری آن مکان داشته باشند. برندهای ثبت شده بر روی پادری ورودی آپارتمانمی تواند نشان دهنده هویت و شخصیت افراد درون آن باشد.

علاوه بر این ثبت برند برای پادری نقش تبلیغاتی گسترده ای خواهد داشت و صاحبان کسب و کار و مشاغل می توانند از این طریق نسبت به شناساندن محصولات خود و یا خدماتی که ارائه می دهند اقدام کنند. بدین ترتیب نقش سودآوری این پادری ها بسیار واضح است و می تواند در زمینه بازاریابی  برای صاحبان بنا نقش موثری داشته باشد. 

 

جنس کفپوش ورودی سختمان

ثبت برند بر روی پادری ورودی آپارتمان

امروزه پادری ورودی آپارتمان در ابعاد مختلف و با استفاده از مواد اولیه گوناگون تولید می شوند.  افراد می توانند با توجه به نیازی که دارند و شرایط موجود در ساختمان  خود نسبت به تهیه پادری مورد نظر اقدام کنند.  ز پرفروش ترین و رایج ترین مدل های کفپوش ورودی ساختمان کفپوش های آلومینیومی است.

این پادری ها که از شاسی های آلومینیومی تشکیل شده اند بسیار سبک هستند و استقامت ویژه ای در برابر رطوبت و فشار دارند. رویه های مختلفی برای این شاسی ها در نظر گرفته می شود که معمولاً از جنس موکت یا پی وی سی هستند. از آنجا که این کفپوش ها از آلیاژ آلومینیوم آنادایز شده به عنوان شاسی بهره می برند می توان نسبت به نصب آنها در داخل یا خارج از ساختمان اقدام کرد.

البته در بسیاری از موارد این پادری ها هم در داخل و هم در خارج نصب می گردند تا از ورود  گرد و غبار و آلودگی از بیرون به داخل به طور کامل جلوگیری گردد. افراد می توانند با تماس کفش خود بر روی پادری ورودی آپارتمان انواع آلودگی چسبیده به کف کفش را زدوده و با کفش های تمیز وارد ساختمان شوند. 

 

راهکارهایی برای گیر نکردن پادری به پای افراد

پادری ها محصولاتی هستند که وظیفه اصلی آنها ایجاد آرامش و راحتی برای افراد بوده و نبایستی موجبات ناراحتی و سختی را برای اشخاص استفاده کننده  به وجود بیاورند. نصب نادرست پادری ورودی آپارتمان و استفاده از محصولات غیر استاندارد همیشه باعث می شود نتیجه مورد نظر حاصل نگشته و پادری  به جای اینکه منفعت داشته باشد باعث ایجاد ضررهای مالی و جانی گردد. 

یکی از آسیب های ناشی از نصب پادری های بی کیفیت، گیر کردن پادری به پای افراد است. پادری هایی که بدون رمپ شیبدار تولید می شوند می توانند مقدمات گیر کردن به پای افراد در هنگام تردد را به وجود بیاورند. برای حل چنین مشکلی می توان از پادری های استفاده کرد که رمپ های شیبدار در ساختار آنها تعبیه شده است. این پادری های فلزی در واقع اختلاف ارتفاع پادری وسط زمین را  به صفر رسانده اند و بدین ترتیب افراد استفاده کننده می توانند بدون هیچ مشکلی و حتی بدون نیاز به نگاه کردن به پادری به مسیر خود ادامه دهند.

 نکته قابل ذکر برای افزایش امنیت جدیدترین پادری این است که این محصول را به صورت منظم تمیز کنید و در صورتی که اجسام سخت با ابعاد بیش از اندازه به پادری چسبیده است نسبت به رفع این اشیا و لکه های سخت اقدام کنید تا موجب گیر کردن پادری ورودی آپارتمان به کفش اشخاص نشود. بدین ترتیب احتمال وقوع حادثه در اثر گیر کردن پا به پا دارید به حداقل ممکن کاهش پیدا می کند.

 

تفاوت پادری با ضخامت یک سانتی متر و دو سانتی متر

ثبت برند بر روی پادری ورودی آپارتمان

پادری هایی که امروزه تولید می شوند در ضخامت های گوناگونی ارائه می گردند که از جمله رایج ترین آنها پادری های با ضخامت  1 سانت و ۲ سانتی متر است. این پادری ها می توانند عملکردهای متفاوتی را داشته باشند و تاثیر آنها در طول عمر پادری ورودی آپارتمانامری غیر قابل انکار است. پادری هایی که ضخامت بیشتری دارند طول عمر بیشتری داشته و در مقابل فشار و ضربه  استقامت بالاتری از خود نشان می دهند.

این پادری ها معمولاً در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد به کار گرفته می شوند و در اثر تردد بالا دچار تغییر شکل نمی گردند و ساختار آنها به صورت مستحکم و پایدار باقی خواهد ماند.  همچنین صدای تولید شده توسط کفش افراد با استفاده از این پادری ها به حداقل ممکن کاهش پیدا می کند و در ایجاد جوی آرامش بخش و کم صدا تاثیر زیادی دارد.

پادری هایی که با ضخامت یک سانتی متر تولید می شوند نیز دوام و طول عمر قابل ملاحظه ای دارند اما این طول عمر بستگی به استفاده درست از این ها دارد. در صورتی که پادری های یک سانتی در مکان های با تردد متوسط به کار گرفته شوند می توانند تا مدت زمان مطلوبی به فعالیت خود ادامه دهند. بنابراین انتخاب پادری مناسب برای شرایط مختلف امری بسیار مهم است و باعث می شود تا خرید  معقولانه ای داشته باشید و از محصول با کیفیت لذت ببرید.

 

 

میزان طول عمر پادری ورودی آپارتمان در مناطق مرطوب

افرادی که در مناطق مرطوب مانند نواحی شمالی کشور زندگی می کنند  برای تکمیل دکوراسیون داخلی یا خارجی ساختمان از پادری ورودی آپارتمان آلومینیومی بهره می برند. از آنجایی که مناطق مرطوب دارای گل و لای بیشتری هستند افراد در هنگام ورود به ساختمان با کفش های گلی نیاز به وسایلی دارند که بتوانند کفش های آنها را تمیز کرده و گل را از آنها بزداید. به کارگیری ورودی آپارتمان آلومینیومی  برای برآورده کردن این اهداف بهترین گزینه محسوب می شود. به طور کلی عواملی که بر طول عمر پادری اثرگذار هستند عبارتند از:

  • مواد اولیه: استفاده از مواد اولیه با کیفیت و آلیاژ های مقاوم در برابر رطوبت می تواند تاثیر مستقیم بر طول عمر پادری داشته باشد. 
  •  ساختار با کیفیت پادری: اگر پادری های تولید شده با در نظر گرفتن استانداردهای جدید ساخته شده باشند می توانند توزیع بار را به درستی انجام داده و تا مدت زمانی طولانی دچار آسیب نگردند.
  •  شرایط آب و هوایی: پادری هایی که در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون مانند برف و باران و اشعه آفتاب  مقاومت می کنند طول عمر بیشتری داشته و مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرند.

 

 

شرکت تولیدی پاخور

ثبت برند بر روی پادری ورودی آپارتمان

شرکت تولیدی پاخور تجربه حرفه ای بالایی در زمینه تولید پادری جلوی درب ورودی ساختمان و آپارتمان دارد.  این شرکت تولیدی محصولات خود را با کیفیتی مطمئن به خریداران عرضه داشته است. رعایت استانداردها در روند تولید محصولات شرکت تولیدی پاخور باعث شده است تا این شرکت طرفداران زیادی در سطح کشور داشته باشد.

ارسال رایگان برای خریدهای عمده از جمله خدمات قابل توجه این شرکت محسوب می شود که در جهت مشتری مداری انجام می گردد. شما عزیزان می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و راهنمایی های لازم در جهت خرید  بهترین پادری ورودی آپارتمان را دریافت کنید.