پادری فلزی از جمله با کیفیت ترین و مرغوب ترین پادری های مورد استفاده در قسمت ورودی ساختمان ها و منازل محسوب می شود. این پادری ها که از جنس آلومینیوم های آنادایز شده ساخته می شوند می توانند استقامت مطلوبی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف  و سرما و گرمای شدید داشته باشند. پادری آلومینیومی قیمت منصفانه ای دارد زیرا با استفاده از این پادری ها می توانید  از ورود آلودگی به داخل ساختمان جلوگیری کنید و قسمت پایینی درب را در مقابل آسیب های احتمالی محافظت نمایید.

بدین ترتیب این پادری می تواند از به وجود آمدن خسارات بر اثر ورود آلودگی به داخل جلوگیری نموده و در نتیجه  می توان گفت در مقابل قیمتی که دارد مزایای فراوانی را به ارمغان خواهد آورد. استفاده از پادری فلزی در قسمت های مرطوب و مکان های دارای رطوبت بدون هیچ نگرانی انجام می شود زیرا آلومینیوم در برابر رطوبت مقاوم است و دچار زنگ زدگی نمی گردد.

شرکت تولیدی پاخور با ارائه انواع پادری فلزی با کیفیت توانسته است رضایت مشتریان را جلب نموده و محصولات با کیفیت خود را برای متقاضیان در سرتاسر کشور ارسال کند.

 

 

قسمت های تشکیل دهنده پادری آلومینیومی

معروف ترین برند پادری فلزی

 پادری فلزی با استفاده از آلومینیوم آنادیایز شده ساخته می شود که این قطعه فلزی به عنوان  شاسی در این پادری ها ایفای نقش می کند. علت به کارگیری این فلز به عنوان شاسی پا دری این است که بتوان این وسیله را در برابر رطوبت مصون نگه داشت. بسیاری از ساختمان ها که تردد افراد زیادی در داخل آنها  صورت می پذیرد با استفاده از پادری های فلزی می تواند از ورود آلودگی و گرد و غبار به داخل جلوگیری به عمل بیاورند.

همچنین پادری های فلزی استقامت خوبی در برابر ضربه و فشار دارند و بدین ترتیب بر اثر تردد بالا دچار تغییر شکل  و شکستگی  نمی گردند و بدین ترتیب هزینه های  تعمیر و نگهداری پادری به شدت کاهش پیدا می کند. پادری فلزی آلومینیومی آنادیز شده با استفاده از مواد مختلفی پوشانده می شود. برخی از پادری های آلومینیومی دارای رویه های پی وی سی هستند که با استفاده از رنگ های مختلف تولید می شوند.

این پادری ها علاوه بر زیبایی چشم نوازی که ارائه می دهند می توانند مانع تجمع رطوبت گردند زیرا پی وی سی رطوبت را از خود عبور می دهد و اجازه ماندن مایعات را در سطح پادری نخواهد داد. در برخی موارداز موکت به عنوان رویه شاسی در این پادری ها استفاده می گردد. استفاده از موکت نیز مزایای زیادی دارد که از آن جمله می توان به نرم بودن پادری و در نتیجه کاهش صدای پای افراد در هنگام تردد اشاره نمود.

معمولاً پادری فلزی دارای رمپ های شیبداری است که این رمپ ها باعث می شوند تردد افراد به آسانی صورت پذیرفته و پادری به پای آنها گیر نکند. پیشنهادی که برای افراد دکوراسیون کار مطرح می شود این است که در انتخاب رنگ پادری دقت زیادی به خرج دهند تا  محصولی متناسب با رنگ بندی موجود در فضا خریداری نمایند. 

 

مشخصات یک پادری فلزی با برند معتبر

یک خرید بدون نقص همیشه زمانی اتفاق می افتد که فرد خریدار در زمان خرید پادری آلومینیومی تحقیقات کاملی در مورد سازنده محصول انجام داده باشد و با رسیدن به نتایج مفید و اصولی بتواند محصولی با کیفیت را سفارش دهد. امروزه شرکت های تولیدی زیادی اقدام به ساخت پادری فلزی نموده اند که محصولات هر یک از آنها در سطوح کیفی متفاوتی قرار گرفته است.

یک برند معتبر و شناخته شده روز به روز در حال ارتقا فناوری خط تولید خود است و در برابر ارائه محصولات با کیفیت به مشتریانش متعهد می ماند. انجام پرس و جو از خریداران قبلی و مشتریان این شرکت ها می تواند یکی از راه های هوشمندانه برای دریافت اطلاعات موثق در مورد برند تولید کننده باشد.

ارائه جزئیات دقیق و کامل در مورد پادری فلزی در سایت شرکت تولیدی پاخور صورت گرفته است و متقاضیان خرید پادری آلومینیومی می توانند با مراجعه به وب سایت این شرکت و مشاهده محصولات متنوع و گوناگون اعتماد کاملی را نسبت به خرید محصول به دست بیاورند. محصولات تولید شده توسط این شرکت می توانند تمام انتظارات افراد را از داشتن تجهیزات با کیفیت و کامل برآورده سازند.

 

نظافت پادری به صورت روزانه یا هفتگی

معروف ترین برند پادری فلزی

وظیفه اصلی پادری تامین و حفظ بهداشت در ساختمان است و بنابراین حفظ نظافت این وسیله درجه بالایی از اهمیت را به خود اختصاص داده است. برای اینکه بتوانید یک پادری تمیز و بهداشتی داشته باشید لازم است نظافت آن را به صورت منظم و چند روز در هفته انجام دهید.  در ادامه به بیان برخی از نکات در رابطه با نظافت پادری فلزی خواهیم پرداخت:

  • در مرحله اول نظافت پادری می توانید ذرات خشک شده بر روی آن را با استفاده از وسایل مختلف مانند جاروبرقی از بین ببرید. چنانچه جسم سختی بر روی پادری چسبیده است می توانید آن را با استفاده از وسیله های مختلف خرد نموده و سپس با جاروبرقی از بین ببرید.
  •  در مرحله بعد می توانید لکه های ضعیف تر را با محلول های شستشوی نه چندان قوی پاک کنید. توجه داشته باشید که قبل از استفاده، محلول شستشو را بر روی قسمت کوچکی از پادری تست کنید تا اگر خاصیت اسیدی زیادی داشت از آن محلول استفاده نکنید.
  • بعد از اینکه محلول شستشو را بر روی پادری قرار دادید و آن را به خوبی تمیز کردید می توانید با استفاده از یک پارچه تمیز اضافات آن را از روی پادری تمیز کنید.
  • خشک کردن پادری در مرحله آخر قرار دارد و لازم است به طور کامل انجام شود تا رطوبت باقیمانده در آن باعث کاهش طول عمر پادری نگردد.

بهتر است موارد گفته شده را در طول هفته برای دو الی سه نوبت انجام دهید تا از تجمع طولانی مدت آلودگی و رطوبت در پادری جلوگیری کنید. بدین ترتیب می توانید تا مدت زمان زیادی  از پادری خود بهره برده و مانند روز اول از تمیزی آن لذت ببرید.

 

کاربردهای پادری فلزی با رویه موکت یا پی وی سی

پادری های فلزی در انواع گوناگونی تولید می شوند که تفاوت آنها در جنس رویه به کار رفته تعریف می شود. پادری هایی که با استفاده از رویه موکت و پی وی سی تولید می شوند از جمله متداول ترین و پرفروش ترین پادری های موجود در بازار هستند.این پادری ها کاربردهای گسترده ای در صنایع و ساختمان ها دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد ویژگی های این پادری ها اطلاعات بیشتری کسب کنید. 

پادری فلزی با رویه موکت:

  • پادری هایی که با رویه موکت ساخته می شوند گزینه های بی مانندی برای استفاده در منازل هستند و می توان از آنها در قسمت های مختلف از جمله جلوی درب ورودی خانه استفاده کرد. از آنجا که نظافت و بهداشت منزل اهمیت بالایی دارد می توان برای حذف ورود گرد و غبار و گل و لای کفش به داخل از این پادری ها بهره برد.
  • بسیاری از محیط های اداری و سازمان های دولتی یا کتابخانه های عمومی که علاوه بر حفظ بهداشت نیازمند محیطی آرام و بی سر و صدا هستند می توانند با نصب این پادری ها در قسمت ورودی وبخش هایی که تردد افراد بیشتر است صدای تولید شده توسط کفش ها را به حداقل رسانده و بدین ترتیب جوی آرام و بی صدا را فراهم سازند.

پادری فلزی با رویه پی وی سی:

  • حفظ بهداشت و فراهم کردن محیطی عاری از آلودگی و گرد و غبار برای رستوران ها و آشپزخانه ها از اهمیت حیاتی برخوردار است. صاحبان این مشاغل با نصب پادری  در قسمت ورودی می توانند از عبور گرد و خاک و گل و لای کفش تا حد زیادی جلوگیری کنند. بدین ترتیب احتمال انتقال میکروب از کفش ها به قسمت های مختلف آشپزخانه رستوران تا حداقل ممکن کاهش می یابد. 
  •  بیمارستان ها و درمانگاه ها نیز از جمله گزینه های دیگری هستند که به عنوان مشتریان اصلی پادری فلزی شمرده می شوند. حفظ نظافت و بهداشت در مکان های مختلف درمانی یک اصل بسیار مهم است که درصد زیادی از این بهداشت توسط پادری های رویه ی سی تامین می شود.پادری های رویه پی وی سی از تجمع میکروب جلوگیری نموده و از انتقال عفونت جلوگیری می کنند.

 

شرکت تولیدی پاخور

معروف ترین برند پادری فلزی

شرکت تولیدی پاخور چندین سال است که در ردیف اول تولید کنندگان پادری فلزی  قرار گرفته است و رقابت تنگاتنگی را با تولید کنندگان اصلی این محصول دارد. پادری های تولید شده توسط شرکت تولیدی پاخور در ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند و این شرکت تولیدی پرفروش ترین پادری های فلزی را به خود اختصاص داده است.

کارشناسان متعهد و با تجربه شرکت تولیدی همواره در تلاش هستند تا بهترین راهنمایی ها را برای متقاضیان ارائه دهند و  شما عزیزان می توانید از طریق شماره های تماس قرار داده شده در سایت با آنها ارتباط بگیرید.