هتل ها محل پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی هستند و وجود یک دیزاین جذاب و مدرن برای این مکان ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. یکی از تجهیزاتی که علاوه بر ایجاد فضای لاکچری و مدرن تاثیر فراوانی بر حفظ بهداشت محیط می گذارد پادری هتلی است. 

این محصول که در اندازه های کوچک و بزرگ در بازار موجود است می تواند با قرار گرفتن در قسمت ورودی هتل یک نوع خوش آمد گویی جذاب به نظر بیاید و ورود خوشایندتری را برای مسافران رقم بزند. 

استفاده از تجهیزات مدرن و زیبا توجه مراجعه کنندگان را جلب نموده و دارندگان هتل می توانند از طریق به کارگیری وسایلی که کارآمد و لاکچری هستند روز به روز بر تعداد مهمانان خود بیفزایند. پادری ها نقش بسیار زیادی در رسیدن به این هدف ایفا می کنند و از آنجا که در مدل ها و طرح های جذابی تولید می شوند به شدت مورد توجه قرار گرفته اند. 

افراد تردد کننده در هنگام بروز به هتل و قدم گذاشتن بر روی پادری اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند و با تمرکز بالاتری به حرکت خود ادامه می دهند زیرا وجود پادری سبب می شود کف کفش افراد تمیز گشته و عاری از گرد و غبار یا گل و لای شود. 

بدین ترتیب اشخاص می توانند بدون نگرانی از کثیف بودن کف کفش خود وارد هتل شوند و از انتقال آلودگی به دیگر بخش ها جلوگیری نمایند. 

مزایای استفاده از پادری با ابعاد بزرگ

پادری آلومینیومی

سفارش پادری بر اساس سلیقه مشتری و نیاز او شکل می گیرد. خریداران با توجه به پهنای درب ورودی هتل و ارائه ابعاد مورد نظر خود به کارشناسان فروش محصول مورد نظر را به اندازه دلخواه سفارش می دهند و با نصب این محصول در قسمت درب ورودی از مزایای آن بهره گیری می کنند. 

بسیاری از افراد ابعاد پادری را بیشتر از پهنای درب ورود در نظر می گیرند. انجام این عمل به دلایل مختلفی صورت می پذیرد که از جمله مهمترین مزایای آن عبارتند: 

  • پوشش کامل بخش ورودی: هنگامی که پادری هتلی را پهن تر از قسمت ورودی در نظر بگیرید در واقع باعث می شوید بخش ورود به هتل کاملاً تحت الشعاع پادری قرار گرفته و بدین صورت فرد مجبور است کف کفش خود را به طور کامل بر روی آن قرار دهد و پس از زدودن گرد و غبار به داخل وارد شود. 
  • گیر نکردن به پا: پادری های پهن تر که فاصله بیشتری از درب ورودی را پوشش می دهند معمولا کمتر به پای افراد گیر می کنند. علاوه بر آن وجود قسمت های شیب دار با نام رمپ در لبه پادری نیز این احتمال را به حداقل ممکن می رساند. 
  • غبارزدایی بیشتر: هنگامی که پادری دارای مساحت بیشتری باشد تردد کنندگان قدم های بیشتری را بر روی آن می گذارند و بدین ترتیب میزان غبارزدایی و نظافت کف کفش در حد بیشتری انجام می شود.  
  • افزایش زیبایی: پادری های پهن و وسیع زیبایی بیشتری به ساختمان می دهند و این موضوع در هنگامی که رنگ پاتری با دیگر اجزای موجود هماهنگی داشته باشد نمود بیشتری پیدا خواهد کرد. 

با پادری از انتقال ویروس جلوگیری کنید

پادری آلومینیومی

در فصل هایی که بیماری های همه گیر مانند آنفولانز یا کرونا شدت بیشتری پیدا می کند لازم است تمام پروتکل های بهداشتی در هر مکانی رعایت گردد. هتل ها در این زمینه تلاش بیشتری می کنند و اهمیت این موضوع در این مکان ها از درجه بالاتری برخوردار است. 

دارندگان هتل برای اینکه بتوانند محیطی بهداشتی را برای حضار به وجود بیاورند و از انتقال ویروس میان افراد جلوگیری کنند راهکارهای متعددی را در پیش گرفته اند. یکی از مهمترین و ضروری ترین نکاتی که در هر هتلی رعایت می شود استفاده از پادری است. 

مراجعه کنندگان به هتل در وهله اول با پادری هتلی روبرو می شوند و پس از اینکه گرد و غبار آلوده به ویروس را از کف کفش خود زدودند وارد بخش های دیگر هتل می گردند. موکت یا پی وی سی قرار گرفته در قسمت رویه این پادری ها که وظیفه جذب گرد و غبار یا گل و لای را دارند به خوبی کف کفش مراجعه کنندگان را تمیز می کنند. 

بدین ترتیب می توان گفت در همان ابتدای ورود بخش اعظمی از عوامل منتقل کننده ویروس در لایه های زیرین پادری و میان پرس های موکت گیر کرده اند و از ورود به هوای موجود در داخل هتل بازمانده اند. 

تمیز ماندن مسیر میهمانان با پادری هتلی

پادری کلاسیک

نظافت هتل ها امری زمانبر است و نیاز به پرداخت هزینه های بالایی دارد. همانطور که می دانید مهمترین چیز در یک هتل مدرن و لاکچری حفظ نظافت آن است. وجود راهروهای تمیز و براق اصل پر اهمیتی در دیزاین و دکوراسیون یک هتل پرسابقه محسوب می شود. 

هتلداران با پرداخت هزینه های بالا شرایط لازم برای حضور میهمانان خود را فراهم می آورند. اما نظافت راهروها به صورت دائمی امری غیر ممکن یا بسیار دشوار است. بنابراین لازم است از تجهیزاتی استفاده شود که آلودگی های موجود در قسمت های مختلف هتل را به حداقل ممکن برسانند. 

پادری هتلی محصولی است که از انتقال کثیفی به قسمت های راهرو یا سالن انتظار جلوگیری می کند. تصور کنید در یک روز بارانی یا برفی افراد قصد ورود به هتل با کفش های پر از آلودگی و گرد و غبار را داشته باشند. 

در چنین شرایطی تنها استفاده از پادری های هتلی می تواند از انتقال آلودگی و رد پای کفش ها به دیگر بخش ها جلوگیری کند. بنابراین همیشه راهروها تمیز خواهند ماند و نیاز به انجام نظافت های پی در پی و مداوم در فواصل زمانی کوتاه نیز نخواهد بود. 

در چنین مکانی مهمانان می توانند حس خوشایندی داشته باشند و نگرانی از بابت پخش آلودگی و ابتلا به امراض مختلف نداشته باشند. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور با ساخت محصولات با کیفیت از جمله انواع پادری هتلی و پادری های آلومینیومی با رویه موکت یا لاستیک توانسته است رضایت مشتریان با سلایق گوناگون را جلب نموده و بهترین محصولات را به آنها ارائه دهد. 

این مجموعه تولیدی حرفه ای با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب اجناسی را روانه بازار می کند که دوام و طول عمر بالایی دارد. خریداران محصولات شرکت تولیدی پاخور رضایت کامل را از سفارشی که انجام داده اند دارند و برای انجام سفارشات بعدی به صورت جزئی یا عمده نیز به مجموعه تولیدی پاخور مراجعه می کنند. 

این شرکت تولیدی با ارائه قیمت های ویژه برای تولیدات خود اوج مشتری مداری را در میان رقبا به رخ کشیده است. برای ثبت سفارش و دریافت راهنمایی های مفید در جهت انتخاب مناسب ترین محصول با ما تماس بگیرید.