پادری ها امروزه به عنوان یک جزء جدا نشدنی از دکوراسیون ساختمان و آپارتمان محسوب می شوند و بدون وجود آنها یک نقص بزرگ در ساختمان محسوس است. وظیفه اصلی پادری ها این است که بتوانند به خوبی گرد و غبار و گل و لای چسبیده به کفش ها را به خود جذب نموده و باعث انتقال آنها به دیگر نقاط نشوند. 

پادری هایی که امروزه در بازار مشاهده می کنید در رنگ ها و مدل های فراوانی موجود هستند به هر کدام از آنها کیفیت های مخصوص به خود را دارند. اجناس مرغوب و نامرغوب در محیط های فروشگاهی در هم آمیخته اند و انتخاب از میان آنها کار دشواری به نظر می رسد. 

بسیاری از پادری هایی که ممکن است ظاهر فریبنده ای داشته باشند در واقع کیفیت پایینی دارند و پس از مدت زمان کوتاهی حالت فیزیکی اولیه خود را از دست داده و دچار فرسایش می شوند و قابل استفاده نخواهند بود. 

در هنگام خرید و انتخاب پادری بهتر است دقت کامل را به کار ببندید و محصول مورد نظر خود را از میان محصولات ارائه شده توسط نمایندگان اصلی فروش برگزینید تا بدین ترتیب رضایت کامل را از خرید داشته باشید. 

موکت پادریمخصوص آپارتمان یکی از گزینه های پرفروش محسوب می شود که توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده است و امروزه آپارتمان های مسکونی یا تجاری با استفاده از این محصول زینت داده شده اند و علاوه بر اینکه نقش موثری در تمیز ماندن محیط ایفا می کنند به عنوان یک خوش آمد گویی نیز برای مراجعه کنندگان محسوب می شوند. 

ما در این مطلب قصد داریم اطلاعات مفیدی در رابطه با این محصول در اختیار شما قرار دهیم و نکات مهم خرید پادری را عنوان کنیم تا بتوانید بهترین محصول را خریداری نمایید. 

تمیز ماندن راهروها با نصب پادری

پادری موکتی

انتخاب مکان مناسب برای نصب پادری اهمیت بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. تشخیص صحیح مکان نصب موجب می شود بتوانید بیشترین بازدهی را از محصول دریافت کنید و زحمت تمیزکاری قسمت های دیگر ساختمان را به حداقل برسانید. 

یکی از مناسب ترین مکان ها برای نصب پادری قسمت ورودی راهرو است که به شدت تحت تاثیر رفت و آمد قرار داشته و امکان کثیف شدن یا مرطوب شدن آنجا بالا است. چنانچه با نصب پادری در همان ابتدای ورود گل و لای را از کفش افراد بزدایید در واقع بهترین هدف را نشانه گرفته اید و می توانید تا حد زیادی از کثیف شدن قسمت های دیگر راهرو و کل آپارتمان جلوگیری خواهد شد. 

گاهی اوقات افراد پادری را در قسمت بیرونی درب ورودی نصب می کنند تا بدین ترتیب افراد قبل از اینکه وارد ساختمان شوند بتوانند کفش های خود را تمیز نموده و درصد بسیاری از گرد و غبار یا آلودگی های چسبیده به کفش را بر جای بگذارند. 

بهتر است انتخاب پادری را به گونه ای انجام دهید که پهنای آن متناسب با پهنای راهرو باشد و بتواند به خوبی ناحیه ورودی را پوشش دهد زیرا تنها در این صورت است که می توانید به طور کامل قدم های افراد را پوشش داده و میزان ظرافت و زیبایی پروژه نصب پادری را به حداکثر برسانید.

نحوه انتخاب محصول پادری با کیفیت

پادری موکتی

هنگامی که برای خرید به بازار مراجعه می کنید قطعاً نکاتی را مد نظر خواهید داشت که بتوانید بهترین و مناسب ترین خرید را انجام دهید. انتخاب موکت پادری نیز در صورتی که با همین روند انجام شود ایده آل ترین نتایج را به همراه خواهد داشت. در هنگام خرید این محصول لازم است نکاتی که در ادامه گفته می شود را مد نظر داشته باشید و سپس سفارش خود را ثبت کنید:

  • بررسی نظرات: مشتریانی که قبلاً این محصول را خریداری کرده اند بهترین منبع برای ارائه اطلاعات در مورد محصول به شمار می آیند. چنانچه بتوانید نظرات مشتریان قبلی را ببینید در واقع تا حد زیادی به ویژگی ها و میزان طول عمر این محصول پی خواهید برد. 
  • مقایسه کیفیت: انجام مقایسه کیفیت میان این محصول و محصولات مشابه موجود در بازار موجب می شود به سطح کیفی آن پی برده و بدانید هزینه ای که قرار است بپردازید را برای چه محصولی در نظر گرفته اید. 
  • اطمینان از برند: پیشنهاد می شود در هنگام خرید این محصول اطمینان لازم را از اصل بودن برند به دست بیاورید و سپس اقدام به ثبت سفارش کنید تا از افتادن در دام افراد سودجو جلوگیری شود. 
  • هماهنگی رنگی: یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید بایستی مدنظر داشته باشید رنگ و طرح پادری است که بایستی هماهنگی کافی را با اجزای دیگر موجود در ساختمان داشته باشد زیبایی و تناسب فضا نیز حفظ گردد.

موکت پادری را هر روز جارو بکشید

پادری موکتی

تمیز کردن روزانه پادری کمک بزرگی به تمیز ماندن آن می کند. استفاده از یک مکنده مناسب مانند جاروبرقی باعث می شود گرد و غبار در داخل لایه های زیرین پادری کهنه نشده و بر اثر ماندگاری بیش از حد به پادری آسیب نزنند. 

تمیز کردن پادری با استفاده از مکنده به صورت روزانه سبب می شود جذب آن به همان حالت اولیه باقی مانده و بتواند عملکرد بهتری داشته باشد و بدین ترتیب در پاکیزه ماندن قسمت های دیگر ساختمان نیز موثر خواهید بود. 

با استفاده از این روش می توانید از ایجاد تغییر رنگ و لکه شدن پا دلیل نیز جلوگیری کنید و از زیبایی موکت پادری تا آخرین روز استفاده لذت ببرید. بنابراین می توان نتیجه گرفت که با انجام یک عمل ساده از وقوع مشکلات پیچیده متعدد جلوگیری خواهد شد. 

شرکت تولیدی پاخور 

شرکت تولیدی پاخور با انجام تحقیقات و مطالعات گسترده و همچنین الگوبرداری از استانداردهای جهانی توانسته است محصولات با کیفیت و مرغوبی را به مرحله تولید انبوه برساند. این شرکت تولیدی حرفه ای از همان ابتدا بالاترین سطح کیفی را برای محصولات خود در نظر گرفته است و به اهداف خود به صورت کامل دست پیدا کرده است. 

اولین اولویت که مد نظر مدیران شرکت تولیدی پاخور قرار دارد مشتری مداری است. این مجموعه تولیدی با در نظر گرفتن این موضوع محصولات سفارش داده شده را در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت کاملاً ایمن به دست مشتریان خود می رساند. 

کیفیتی که در تولیدات این مجموعه موج می زند در نگاه اول قابل مشاهده است و فرد استفاده کننده می تواند از محصول تهیه شده برای مدت زمان طولانی استفاده کند و نگرانی از بابت ایجاد فرسایش یا خط و خش بر روی آن نداشته باشد. 

مجموعه تولیدی پاخور تنوع گسترده ای را در تولید ارائه داده است تا بتواند انواع سلایق را پوشش داده و محصولاتی را تولید کند که بیشترین هماهنگی را با انواع کاربردها دربردارند. عزیزانی که قصد دریافت راهنمایی های مفید از کارشناسان حرفه ای و با تجربه ما را دارند می توانند از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با ما تماس بگیرند و از قیمت های جدید نیز آگاه شوند.