پادری جلو مغازه همیشه اولین عنصر تزیینی در هر مغازه ای محسوب می شود که نگاه مشتری را به خود جلب می نماید. وجود یک پادری جذاب و زیبا تاثیر باورنکردنی در ذهن مخاطب گذاشته و در ایجاد رغبت برای افراد جهت ورود به مغازه موثر است.

هنگامی که رهگذران از جلوی فروشگاه شما عبور می کنند و در حال بررسی جزئیات هستند وجود یک پادری جلوی درب ورودی متفاوت و جذاب که با استفاده از رنگ های مناسب تزیین شده است توجه آنها را جلب نموده و ورود آنها به مکان تجاری را با احتمال بیشتری روبرو خواهد کرد. انتخاب یک پادری با کیفیت که از مواد مرغوب تولید شده است می تواند در به وجود آوردن یک تجربه جذاب و به یادماندنی برای افراد بازدید کننده نقش بسزایی داشته باشد.

کفپوش ورودی مغازه از انتقال آلودگی های احتمالی چسبیده به کفش افراد به داخل جلوگیری نموده و به این ترتیب تامین بهداشت مکان تا حد زیادی فراهم خواهد شد. با وجود پادری جلو مغازه مجبور نخواهید بود که دائماً در حال نظافت قسمت های مختلف فروشگاه باشید زیرا گرد و غبار خارجی توسط این پادری جذب شده و درون آن نگه داشته می شوند و از انتقال آنها به قسمت های داخلی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

فروشگاه هایی که به دیسیپلین و ظاهر آنها اهمیت زیادی داده شده است با استفاده از این پادری ها دارای منظره دکوراتیو جذاب تری می شوند و این موضوع برای خریداران نیز کاملا قابل لمس خواهد بود. 

 

 

زحمت نظافت مغازه را با پادری به نصف برسانید

مشتری ها اول به جلوی مغازه نگاه می کنند!

اگر برای نظافت مغازه یا فروشگاه خود دائماً در حال تمیزکاری هستید و مجبورید با استفاده از جارو یا تجهیزات دیگر مجبورید اقدام به بیرون راندن گرد و غبار و ذرات ریز از داخل به بیرون نمایید باید بدانید که با استفاده از پادری جلو مغازه می توانید این زحمت را به کمتر از نصف کاهش دهید. بخش زیادی از گرد و غباری که توسط تردد افراد به درون مغازه راه پیدا می کنند توسط کفپوش جلو دری جذب شده و وجود آنها را در داخل مغازه شاهد نخواهید بود.

بدین ترتیب فروشگاه شما زود به زود کثیف نشده و تقریبا می توان گفت همان تمیزی ابتدای روز را تا  تا حد زیادی حفظ خواهد کرد. این موضوع در فصولی مانند پاییز یا زمستان بیشتر نمود پیدا کرده و بدین وسیله افرادی که با کفش های خیس یا گلی قصد ورود به مغازه را دارند می توانند کفش های خود را با استفاده از پادری تمیز نموده و سپس وارد شوند.

پادری های جلوی در مغازه توانایی جذب رطوبت بالایی دارند و می توانند برای ترددهای زیاد نیز پاسخگو باشند و عملکرد مفیدی از خود نشان دهند. بنابراین شما تنها با نظافت قطعه پادری می توانید از دردسرهای نظافت گسترده مغازه یا فروشگاه خلاص شوید.

 

 

معایب پادری با قطر نا مناسب

نصب پادری جلو مغازه به صورت غیر استاندارد و انتخاب یک کفپوش با قطر نامناسب که دارای ضخامت کمتر از حد استاندارد یا بیشتر از آن باشد مشکلاتی را به وجود می آورد. از جمله مهمترین معایب به کارگیری این نوع پادری ها می توان موارد زیر را خاطرنشان کرد:

  • گیر کردن به پا: وجود قطر نامناسب یا ناهمواری در سطح پادری باعث می شود کفپوش به کف پای افراد یا نوک کفش آنها گیر نموده و بدین ترتیب باعث زمین خوردن آنها شود. بنابراین در خرید پادری جلودر مغازه حداکثر دقت را به کار بگیرید تا از تهیه اجناس تقلبی و نامرغوب پیشگیری کنید. 
  • امکان بسته نشدن درب مغازه: به کارگیری پادری ضخیم در بعضی از مغازه ها که درب آنها به سمت داخل یا بیرون باز می شود باعث بروز مشکلاتی می شود و احتمال ایجاد خلل در باز و بسته شدن درب خواهد شد. 
  • کاهش طول عمر پادری: پادری هایی که دارای ضخامت نامناسب هستند کارایی لازم را نداشته و انجام تردد برای آنها موجب کاهش طول عمرشان خواهد شد. 
  • وجود عملکرد نامناسب پادری: یک کفپوش استاندارد در صورتی می تواند آسایش کاربران را فراهم نماید که با ضخامت مناسبی ساخته شده باشد و در غیر این صورت نه تنها کارگشا نخواهد بود بلکه ممکن است محدودیت هایی را برای افراد تردد کننده نیز به وجود بیاورد. 
  • نظافت دشوار پادری: وجود ضخامت نامعتناسب در پادری جلو مغازه باعث می شود نظافت آن با دشواری های روبرو بوده و یکی از معایب آن محسوب شود. 
  • ظاهر نازیبا: محصولات غیر استاندارد و نامرغوب دارای ظاهر دلچسبی نیستند و به طرز نامرتبی طراحی شده اند. 

 

 

رنگ جذاب و مشتری پسند کفپوش جلوی مغازه

مشتری ها اول به جلوی مغازه نگاه می کنند!

انتخاب یک رنگ شیک برای پادری که در قسمت ورودی مغازه قرار می گیرد اهمیت زیادی دارد زیرا نشان دهنده ذوق و سلیقه فروشنده  و اهمیت دادن او به ایجاد دکوراسیون مناسب جهت خوش آمد گویی به مشتریان است.

در صورتی که رنگ پادری هماهنگ با دیگر اجزای موجود انتخاب شود می تواند تاثیر بیشتری بر ذهن مخاطب گذاشته و تجربه لذت بخشی را برای وی به وجود بیاورد. به عنوان مثال برای مغازه های اسباب بازی فروشی و مربوط به کودکان می توان از رنگ های شاد مانند زرد و قرمز استفاده کرد تا بدین ترتیب توجه کودکان را جلب نموده و کنجکاوی آنها را برانگیخت. به کارگیری اسم برند مغازه یا حروف اختصاری نشان دهنده نام تجاری و ثبت آن بر روی پادری جلو مغازه می تواند جذاب و خیره کننده باشد.

افرادی که به دنبال خرید از برندهای معتبر هستند ناخودآگاه به سمت این کلمات جذب شده و شما می توانید از این طریق محصولات برند و با کیفیت خود را در معرض نمایش قرار دهید. در صورتی که لوگوی تجاری شما دارای رنگ خاصی است می توانید با انتخاب یک رنگ متناسب با آن برای پادری باعث ماندگاری اسم تجاری فروشگاهتان در حافظه بازدیدکنندگان شوید. 

 

 

حداقل هزینه خرید و نصب پادری جلو مغازه

خرید و نصب یک پادری جلوی مغازه شامل هزینه های زیادی نخواهد شد و تقریباً تمام افراد می توانند برای فروشگاه خود یک نمونه کفپوش جلوی درب ورودی را سفارش داده و از آن استفاده کنند. از آنجا که پادری های تولید شده توسط شرکت تولیدی پاخور دارای شاسی آلومینیومی آنادایز شده هستند طول عمر بالایی دارند و بدین ترتیب نیازی به تعویض آنها در بازی های زمانی کوتاه مدت نخواهید داشت.

با توجه به این مورد می توان گفت خرید یک پادری آلومینیومی با رویه موکت برای جلوی درب مغازه بهترین گزینه و اقتصادی ترین کار ممکن جهت ایجاد بهداشت در محیط داخلی و همچنین انجام تبلیغات برای فروشگاه محسوب می شود.

خرید پادری برای مغازه نسبت به سایر تجهیزات موجود یا موکت های ضخیم و ناکارآمد قدیمی بسیار مقرون به صرفه تر و مناسب تر است و استفاده از این محصول مدرن که تمام ویژگی های مورد نیاز را از داشتن یک پادری بدون نقص برطرف می کند می تواند یک تجربه بی نظیر برای خریداران به وجود بیاورد.

قیمت پادری جلو مغازه با توجه به متراژ مورد نیاز سنجیده می گردد برای اینکه بتوانیم قیمت های دقیق را دریافت نموده و مشاوره های لازم را در این زمینه داشته باشید می توانید با کارشناسان شرکت تولیدی پاخور تماس بگیرید. 

 

 

شرکت تولیدی پاخور

مشتری ها اول به جلوی مغازه نگاه می کنند!

شرکت تولیدی پاخور که از دیرباز مشغول به تولید پادری جلو مغازه و انواع کفپوش های آلومینیومی با رویه های مختلف از جمله پی وی سی یا موکت است محصولات خود را در بالاترین سطح کیفی برای مشتریان ارائه نموده و رضایت آنها را جلب کرده است.

این مجموعه قدرتمند با سازمان ها و ادارات و همچنین ساختمان های مسکونی و تجاری زیادی در ارتباط است و محصولات خود را به آنها عرضه داشته است که نشان دهنده کیفیت بالای محصولات تولید شده توسط این شرکت است.

جلب اعتماد خریداران توسط شرکت تولیدی پاخور به دلیل استفاده این مجموعه از به روزترین و پیشرفته ترین ماشین آلات جهت تولید جدیدترین پادری های فلزی و کفپوش های مختلف است. رعایت استاندارد در طراحی تولیدات این شرکت نیز باعث شده است به عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان فعال در سطح کشور شناخته شود. منتظر تماس شما برای انجام سفارشتان از این شرکت هستیم.