موکت آسانسور محصولی مقاوم و مستحکم است که در برابر انواع عوامل سایش زا از خود استقامت نشان می دهد و قادر است انواع لکه ها و رطوبت های موجود در کابین آسانسور را به خود جذب کند. این محصول کاربردی و زیبا به افزایش زیبایی ظاهری کابین آسانسور نیز کمک می کند. 

مدل های مختلفی از موکت های مخصوص آسانسور تولید شده اند که می توان آنها را در داخل کابین یا خارج از آن و در قسمت ورودی آسانسور نصب نمود. کاربران می توانند بسته به نیاز ساختمان مدل های مختلف این موکت ها و پادری ها را انتخاب نموده و در قسمت مورد نظر نصب کنند. 

این محصولات قادرند از سر خوردن و لغزش افراد در کابین آسانسور یا قسمت ورودی آن جلوگیری کنند و بدین ترتیب تردد امنی را برای افراد به ارمغان می آورند. نکته قابل توجه این است که برای نصب این موکت ها بایستی از افراد با تجربه کمک بگیرید یا نسبت به دریافت راهنمایی های کلیدی از متخصصین اقدام نمایید. 

نصب صحیح موکت آسانسور اهمیت بسیار زیادی دارد و باعث می شود علاوه بر ایجاد امنیت در تردد ظرافت پروژه را نیز رقم بزنید و از نتیجه کار رضایت کامل داشته باشید. نصب این موکت ها تاثیر بسزایی در جذب کاربر و افراد مختلف دارد که از جهات مختلف برای مراکزی مانند فروشگاه ها و محل های تجاری اهمیت فراوانی دارد. 

با استفاده از این محصول می توانید محیط آسانسور را کاربرپسند تر نموده و شرایط را برای جذب مشتری آماده سازید. بسیاری از مشتریان توجه به جزئیات را در اولویت خود قرار می دهند و تنها در مراکزی حضور می یابند که دارای ظاهر و استایل ظریف و مرتبی باشد. 

بنابراین می توانید با استفاده از این محصول محیطی مدرن و ظاهری جذاب را برای مکان تجاری خود رقم بزنید تا افزایش فروش را تجربه کنید. 

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

ساختار موکت آسانسور داخل کابین 

پادری موکتی

کفپوش آسانسور کاربرد ضروری در هر ساختمانی دارد و بدون وجود این محصول آلودگی به تمام نقاط ساختمان منتقل خواهد شد. این کفپوش ها در معرض تردد افراد زیادی قرار دارند و به همین علت بایستی طوری ساخته شده باشند که در برابر ترددهای سنگین از خود مقاومت نشان دهند. قطعاتی که در ساختار موکت آسانسور مورد استفاده قرار گرفته اند عبارتند از:

  • شاسی فلزی آلومینیومی آنادایزشده: موکت آسانسور شاسی دار فلزی یکی از ایده آل ترین محصولات برای به کارگیری در داخل کابین آسانسور یا خارج از آن به شمار می آید که با داشتن شاسی فلزی آلومینیومی دارای طول عمر بسیار زیادی است. قطعه شاسی فلزی در قسمت زیرین پادری قرار گرفته است و سبب می شود لبه های موکت بر سر جای خود باقی مانده و دچار تاخوردگی نگردند. این امر از ایجاد سایش برای موکت جلوگیری نموده و می توان تا مدت زمان زیادی از کفپوش آسانسور استفاده کرد. 
  • موکت بلژیکی: این موکت از مستحکم ترین و جدیدترین موکت های موجود در بازار است که برای تهیه کفپوش آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد و به ندرت دچار پرزدهی و سایش می گردد و افراد می توانند با استفاده از این موکت ها صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های خود داشته باشند. 
  • شیارهای آلومینیوم: در قسمت رویه کفپوش های آلومینیومی که معمولاً در قسمت ورودی آسانسور نصب می شوند شیارهای آلومینیومی قرار دارد که باعث فیکس شدن محکم تر موکت یا پی وی سی در پادری می گردند. این نوع ساختار تنها توسط شرکت های بزرگ تولید کننده پادری ارائه می گردد که بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی شده است. 

کفپوش شاسی دار فلزی چیست؟ 
کفپوش شاسی دار فلزی

کفپوش های شاسی دار از یک نوع شاسی فلزی آنادایز شده بهره می برند که از جنس آلومینیوم ساخته شده است. این شاسی آلومینیومی آنادایز شده تحت فرایند آنادایزاسیون قرار گرفته است و به علت وجود پوشش مقاومی که بر روی آن ایجاد می گردد در برابر زنگ زدن و فشار و همچنین ضربات استقامت بالایی دارد. 

این شاسی ها به طور کامل می توانند موکت آسانسور را در درون خود قاب گرفته و از وارد آمدن صدمه برای موکت جلوگیری می کنند. ویژگی ها و مزایایی که شاسی های فلزی ارائه می دهند سبب شده است اکثر افراد در هنگام خرید انتخاب خود را از میان پادری های فلزی شاسی دار انجام دهند. شرکت‌های معتبر که دارای تجهیزات مخصوص برای تولید این نوع پادری‌ها هستند به تعداد معدود در کشور در حال فعالیت می‌باشند و محصولات این شرکت‌ها محبوبیت فراوانی در میان مردم به دست آورده اند. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور به عنوان یکی از برجسته ترین تولیدکنندگان انواع کفپوش و موکت آسانسور فعالیت می کند و با استفاده از الیاف مستحکم و با دوام محصولات خود را تولید می نماید. موکت های آسانسور که توسط این مجموعه تولیدی روانه بازار می شوند از نوع موکت بلژیکی هستند که رطوبت پذیری بالایی داشته و تحت تاثیر سایش قرار نمی گیرند. 

این شرکت تولیدی کفپوش ها و موکت های خود را به صورت بدون رمپ یا با رمپ تقدیم می کند و مشتریان عزیز می توانند بر حسب شرایط و سلیقه خود محصول مورد نظر را انتخاب کنند. بهره گیری این شرکت تولیدی از دانش متخصصین و هنر افراد حرفه ای سبب شده است بتواند ساختار بدون نقصی را برای محصولات خود رقم بزند و جلب توجه مشتریان را نتیجه دهد. 

شرکت تولیدی پاخور ارزش زیادی برای اعتماد مشتریان قائل است و به همین دلیل از استانداردهای روز دنیا در روند تولید محصولات خود استفاده می کند. محصولاتی که توسط این شرکت تولید می شوند از همه لحاظ می توانند انتظارات کاربران را برآورده ساخته و تا مدت زمان زیادی قابل استفاده خواهند بود. 

ممکن است شما عزیزان در جایگاه خریدار با پرسش های زیادی روبرو شوید که نیاز به دریافت اطلاعات سود و پاسخ های منطقی در رابطه با آنها داشته باشید. نقطه قابل توجه این است که شماره تلفن های قرار داده شده در سایت به عنوان پل های ارتباطی می توانند شرایط برقراری تماس شما با کارشناسان حرفه ای ما را برقرار سازند. 

شما عزیزان می توانید از طریق تماس با ما راهنمایی های سودمند و کاربردی را دریافت نموده و همچنین از قیمت های به روز و جدید آگاه شوید.