آیا تا به حال به این موضوع توجه کرده اید که پادری تا چه اندازه می تواند در بهبود فضا و استایل دکوراسیون ساختمان شما تاثیرگذار باشد؟ پادری موکتی یکی از المان های ضروری و مهمی است که وجود آن در هر ساختمانی لازم است. 

این محصول سبب می شود بتوانید محیط تمیزتر و پاکیزه تر داشته باشید و رعایت بهداشت را به حداکثر برسانید. جذب گرد و غبار و کثیفی توسط این محصول به راحتی صورت می پذیرد و نیازی به انجام فعالیت های اضافی نخواهد بود. 

در واقع این وسیله در بدو ورود به افراد گرد و غبار و گل و لای چسبیده به کفش آنها را جدا نموده و در لایه های زیرین خود حبس می کند. بنابراین اهمیت و ضرورت نصب این محصول در قسمت ورودی یا بخش های مورد نظر مشخص می گردد. 

پادری های موکتی در قسمت های مختلف ساختمان مانند ورودی ها، پاگرد پله ها، جلوی آسانسور و حتی در قسمت ورودی اتاق ها نصب می شوند. ممکن است افراد مختلف کاربردهای خلاقانه تری را برای این محصول در نظر گرفته باشند اما در هر صورت وظیفه اصلی این کالا جذب گرد و غبار و ذرات ریز است تا از انتقال آنها به بخش های دیگر جلوگیری کند. 

امروزه انواع پادری موکتی در ابعاد و طرح های مختلف تولید می شود که دارای کیفیت های گوناگون هستند. به کارگیری دقت و انجام بررسی دقیق در هنگام خرید این محصول سبب می شود خرید منطقی داشته باشید و بتوانید از محصول مورد نظر حداکثر بازدهی را دریافت کنید. 

ما در این مطلب اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار می دهیم تا با استفاده از آنها خرید کامل ترین را رقم بزنید پس تا پایان با ما همراه باشید. 

پادری ضد آب و ضد لک از کجا تهیه کنیم؟ 

پادری ضد آب

انتخاب مناسب محصولات تاثیر قابل توجه بر صرفه جویی اقتصادی می گذارد. همچنین یافتن محصولات با کیفیت که از قیمت مناسبی برخوردار هستند نیز بحث مدیریت در هزینه ها را مطرح می سازد. 

همانطور که گفته شد شرکت های تولیدی مختلفی پادری موکتی را در کیفیت های گوناگون تولید و ارائه می کنند. بنابراین یافتن محصولی که بتواند هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ قیمتی در راس قرار داشته باشد ممکن است کار دشواری به نظر برسد. 

اما با استفاده از چند نکته می توانید مسئول مد نظر خود را از بهترین فروشنده دریافت کنید. یکی از این نکات و رفیق لقب خریداران قبلی است. این روش سبب می شود اطلاعات واقعی و کاملی در مورد به دست بیاورید و بتوانیم بتوانید تصمیم خود را در رابطه با انتخاب محصول از میان در محصولات موجود در فروشگاه مورد نظر بگیرید. 

دریافت نظر افراد با تجربه و همچنین دارندگان فروشگاه نیز می تواند به عنوان یک راهنمایی مناسب محسوب شده و شما را به سمت خرید از منابع معتبر سوق دهد. این فروشگاه های معتبر خود به عنوان تولید کننده اصلی فعالیت می کنند و اجناسی را که با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید کرده اند در اختیار مشتریان قرار می دهند. 

بنابراین اگر به دنبال تهیه محصول با کیفیت با پایین ترین قیمت هستید بهتر است به دنبال فروشندگانی بگردید که محصول مورد نظر را تولید می کنند. استفاده از الیاف و مواد اولیه مرغوب در ساختار پادری موکتی سبب می شود این محصول تا حد زیادی ضد لک و ضد رطوبت  شود. 

تولید کنندگان حرفه ای از موکت بلژیکی برای تولید این وسیله استفاده می کنند و از طریق طی کردن این روند توانسته اند محصولاتی را روانه بازار نباید که از هر جهت توجه خریداران را به خود جلب می کند. 

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

آیا می توان پادری موکتی را شست؟ 

پادری موکتی

شستشوی پادری اساساً کار صحیحی نیست و بایستی تا حد امکان نسبت به نظافت پادری موکتی با استفاده از مکنده و جارو اقدام کرد. در واقع شما با انجام نظافت روزانه تنها با استفاده از جاروی مکنده یا دستی می توانید همیشه از داشتن یک پادری تمیز نظیف لذت ببرید. 

اما چنانچه لکه بزرگ یا عمیقی بر روی پادری شکل گرفت می توانید نسبت به شستشوی آن اقدام کنید. نکته قابل توجه این برای شستشوی پادری از مواد شوینده قوی استفاده نکنید تا باعث صدمه دیدن ساختار آن نگردد. 

شستشوی پادری باید به سرعت انجام شود تا الیاف آن کمتر با آب در تماس باشد. توصیه می شود برای از بین بردن لکه از برس های نرم استفاده کنید و آب داغ به کار نبرید تا باعث کاهش طول عمر طول محصول نگردید. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور تمام محصولات خود را با در نظر گرفتن استانداردهای روز دنیا تولید می کند و دستورالعمل های سامان یافته ای را برای نصب و نگهداری از آنها به خریداران ارائه می دهد. اطلاعات دقیق و پربازدهی که کارشناسان فنی این شرکت تولیدی به مشتریان ارائه می دهند سبب می شود انتخاب برای آنها آسان گشته و بهترین محصول را برگزینند. 

در واقع خریداران عزیز با ارائه اطلاعات لازم در مورد شرایط ساختمان خود و همچنین بودجه ای که مد نظر دارند می توانند راهنمایی های مناسبی را از این کارشناسان خبره و حرفه ای دریافت کنند. 

شرکت تولیدی پاخور تجربه فراوانی در مشتری مداری کسب نموده است و از طریق ارائه تسهیلات و خدمات پس از فروش به مشتریان خود توانسته است اعتمادسازی گسترده ای را میان آنها پدید بیاورد. 

این برند تولیدی مشهور انواع پادری موکتی را با بهترین کیفیت تولید نموده و این محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست مشتری می رساند. این مجموعه تولیدی بهترین الیاف و موکت ها را جهت تولید محصول پادری به کار گرفته است و از این طریق دوام و طول عمر محصولات را به شدت بالا برده است. 

به کارگیری موکت های بلژیکی مرغوب در ساختار پادری های تولید شده توسط این شرکت مهمترین اولویت مدیران شرکت تولیدی پاخور است. این پادری ها به راحتی تمیز می شوند و از آنجا که لکه پذیری بسیار پایینی دارند می توانید نظافت را در فواصل طولانی مدت انجام دهید. 

شماره تلفن های قرار داده شده در سایت به عنوان پل های ارتباطی هستند که می توانید از طریق آنها با ما تماس بگیرید و قیمت های جدید و به روز شده را دریافت کنید.