امروزه با پیشرفت علم ابزارآلات و لوازم زیادی برای راحت تر شدن امور ما طراحی و تولید شده اند. یکی از این لوازم که کاربرد های فوق العاده ای نیز دارد پادری آلومینیومی است. این پادری کاربرد های متنوعی داشته و در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید با نصب پادری آلومینیومی در منزل و محل کار خود از به وجود آمدن مشکلاتی همچون ورود آلودگی به داخل محیط، لغزش پا هنگام مرطوب بودن سطح و... جلوگیری نمایید.

پادری آلومینیومی از اجزای مختلفی تشکیل شده و ویژگی های زیادی دارد. اگر می خواهید با این ویژگی ها بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید؛ زیرا در ادامه تمامی این موارد را بررسی خواهیم کرد.

اجزای تشکیل دهنده پادری آلومینیومی

معرفی پادری آلومینیومی و کاربرد های آن

پادری آلومینیومی در مدل های مختلفی تولید می شود و نوع طراحی و اجزای تشکیل دهنده آن بستگی به سفارش شما دارد. برای خرید این پاخور های آلومینیومی می توانید به فروشگاه ما مراجعه کرده و با انتخاب طرح و رنگ پادری مورد نظرتان این وسیله کاربردی را برای خانه یا محل کار خود تهیه کنید. به طور مثال رویه پادری آلومینیومی از متریال های مختلفی تولید می شود که هر کدام از آن ها کاربرد مختص به خود را دارند. مهم ترین اجزای تشکیل دهنده این پادری ها شامل موارد زیر می باشند:

  • کفی پادری آلومینیومی

تمامی مدل های پادری آلومینیومی دارای یک کفی از جنس فلز آلومینیوم هستند. همه ما با ویژگی ها و مزایای این فلز آشنایی داریم. مقاومت این فلز در برابر بریدگی، خط و خش و زنگ زدگی بسیار زیاد می باشد و باعث شده است تا این پادری آلومینیومی عمری طولانی داشته باشد.

  • رویه با متریال های مختلف

پادری آلومینیومی دارای مدل های متنوعی می باشد که این مدل ها نسبت به طرح، رنگ و جنس رویه با هم متفاوت هستند. هر کدام از این رویه ها کاربرد های متنوعی داشته و برای مکان های خاصی استفاده می شوند. رویه پادری آلومینیومی شامل رویه های موکتی، فرچه ای و لاستیکی است.

رویه موکتی برای فضا های مسقف بسیار مناسب می باشد، در حالی رویه لاستیکی برای فضا های روباز مناسب‌ترند و بیشتر برای راه پله ها مورد استفاده قرار می گیرند. رویه فرچه ای نیز برای فضا های روباز استفاده می شود؛ زیرا تمیز کاری این رویه بسیار راحت است و از ورود گرد و غبار و کثیفی به داخل محیط نیز جلوگیری می کند.

کاربرد های پادری آلومینیومی

معرفی پادری آلومینیومی و کاربرد های آن

شرکت پاخور، یکی از تولید کنندگان برتر پادری آلومینیومی در ایران به حساب می آید که مدل های مختلفی از این پادری ها را تولید و روانه بازار کرده است. این مدل ها هر کدام مناسب برای مکانی خاص بوده و نسبت به کاربردی که دارند از اجزای مختلفی تشکیل می شوند. هنگام خرید پادری آلومینیومی از فروشگاه ما این امکان برای شما عزیزان ایجاد شده است تا مدل، رنگ، طرح، اندازه و شکل پادری خود را انتخاب کرده و دقیقا مدلی که مد نظرتان می باشد را خریداری کنید. مکان هایی که می توانید در آن جا از پاخور های آلومینیومی استفاده نمایید به صورت زیر می باشد:

  • درب منزل

درب منزل مهم ترین مکان برای استفاده از پادری آلومینیومی است. شما می توانید پادری آلومینیومی را برای درب منزل خود تهیه کرده و از ورود کثیفی های کفش یا کف پا به داخل محیط منزل جلوگیری نمایید. اغلب برای جلوی درب منزل از پادری آلومینیومی استفاده می کنند که در ساخت آن رویه موکتی به کار رفته است.

  • ورودی فروشگاه ها

یکی از مهم ترین ویژگی های یک فروشگاه خوب، تمیزی کف سالن آن می باشد؛ به همین دلیل تمامی فروشگاه ها باید در بخش ورودی خود از پادری آلومینیومی استفاده کرده تا گرد و غبار و گل و لای، همراه کفش مشتری وارد فضای فروشگاه نشود. مدلی از پادری آلومینیومی برای ورودی فروشگاه ها مناسب است که دارای رویه فرچه ای باشد؛ زیرا این رویه برای جذب کثیفی ها مناسب بوده و تمیز کاری آن بسیار راحت و سریع می باشد.

  • ورودی ادارات و بانک ها

ادارات و بانک ها نیز جزو محیط هایی هستند که نیازمند تمیزی و سطحی آراسته می باشند. با نصب پادری آلومینیومی در ورودی این مکان ها از ورود گل و لای و گرد و غبار به داخل محیط آن ها جلوگیری خواهد شد. این گونه بانک یا اداراتی که از پادری آلومینیومی استفاده کرده اند، محیط پاکیزه تری خواهند داشت که تمیز کردن آن نیز دردسر کمتری دارد.

برای ورودی این مکان ها می توانید از پادری آلومینیومی با رویه فرچه ای یا لاستیکی استفاده کنید؛ زیرا هر دویه این رویه ها برای ورودی این مکان ها مناسب هستند.

ویژگی ها و مزایای استفاده از پادری آلومینیومی

معرفی پادری آلومینیومی و کاربرد های آن

تمامی مدل های پادری آلومینیومی از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و فروش بیشتری نسبت به دیگر پادری های موجود در بازار دارند. دلیل این محبوبیت مزایا و ویژگی هایی است که پادری آلومینیومی در اختیار ما قرار داده است. از ویژگی های این پادری ها می توان به جلوگیری از ورود آلودگی به محیط، امکان طراحی منسجم، نظافت راحت و... اشاره کرد. دیگر مزایای استفاده از پادری آلومینیومی شامل موارد زیر می باشد:

  • ·جذب آلودگی

مهم ترین مزیت استفاده از پادری آلومینیومی جذب آلودگی است. شما با نصب پادری آلومینیومی جلوی ورودی خانه یا محل کارتان از ورود آلودگی های محیطی به داخل منزل و محیط کار خود جلوگیری خواهید کرد. این امر به دلیل الیافی می باشد که در ساخت رویه این پادری ها استفاده شده است.

  • ·طول عمر بالا

کیفیت تولید پادری آلومینیومی فوق العاده بالا می باشد و مهم ترین دلیل آن نیز استفاده از کفی آلومینیومی در کنار دیگر متریال های آن است. آلومینیوم طول عمری بالا داشته و در برابر زنگ زدگی و رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد. همین امر موجب شده تا پادری آلومینیومی نسبت به عوامل محیطی مقاوم بوده و بیشتر از دیگر پادری ها عمر کند.

  • ·جلوگیری از لغزش پا

با نصب پادری آلومینیومی در ورودی منازل و محل کار از لغزش احتمالی پا نیز جلوگیری خواهید کرد؛ به طور مثال اگر در ورودی محیط از کاشی برای کفی استفاده کرده باشید، احتمال لغزش پای شما هنگام مرطوب بودن آن بسیار زیاد خواهد بود. برای جلوگیری از رخ دادن چنین اتفاقی بهتر است پادری آلومینیومی را در این مکان نصب کنید.

سخن پایانی

معرفی پادری آلومینیومی و کاربرد های آن

یکی از بهترین مدل های پادری که می توان برای ورودی منزل، محل کار، کارگاه ها و... خریداری نمود، پادری آلومینیومی می باشد. این پادری ها از کفی آلومینیومی ساخته شده و به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و رطوبت دارند. علاوه بر جنس فوق العاده کفی این پادری ها، رویه ای که در پادری آلومینیومی استفاده شده است از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند که هر کدام از آن ها برای مکان‌های مختلفی مناسب هستند.

مزایای استفاده از پادری آلومینیومی شامل جلوگیری از ورود آلودگی به محیط، نظافت راحت، جلوگیری از لغزش پا و... می باشد. بهتر است قبل از خرید پادری آلومینیومی از فروشگاه پاخور با بخش پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره تخصصی آن ها به صورت رایگان بهره‌مند شوید.