پادری آلومینیومی عملکردی شبیه به موکت دارد. این محصول از ترکیب آلومینیوم و پی وی سی تشکیل شده است که بخش زیادی از آلودگی کف کفش را جذب می کند و مانع از ورود این آلودگی‌ها به داخل ساختمان می شود. در جلوی در بسیاری از ساختمان‌ها مانند مراکز تجاری، هتل‌ها، محیط‌های اداری از پادری آلومینیومی استفاده می‌شود تا از ورود گل و لای و آلودگی به داخل ساختمان جلوگیری شود. این محصول از مواد اولیه مرغوبی متناسب با هر محیطی تولید می‌شود.

پادری آلومینیومی از موادی مانند پروفیل آلومینیومی، پی‌ وی سی و موکت بلژیکی یا هلندی ساخته شده است. لازم به ذکر است که پروفیل آلومینیومی که در این محصول به کار می‌رود مقاومت و دوام آن را افزایش می‌دهد. مواد اولیه و ترکیبات موجود در پادری آلومینیومی بر اساس نوع کاربرد آن متفاوت هستند؛ یعنی پادری که برای فضاهای روباز استفاده می‌شود با محصولی که مربوط به محیط‌های مسقف است از نظر ترکیبات با هم تفاوت دارند‌.

اجزای کلی پادری آلومینیومی چیست؟

پادری آلومینیومی چیست؟

این نوع پادری دارای پروفیل‌هایی است که به شکل افقی در کنار هم قرار گرفته‌اند این پروفیل‌ها به وسیله موادی از جنس پی وی سی به هم متصل می‌شوند و در داخل پروفیل‌‌ها نیز موکت هلندی یا بلژیکی قرار می‌گیرد. پادری آلومینیومی در ورود و خروج ساختمان با سایشی که در کف کفش به وجود می‌آورد همه گرد و خاک و آلودگی کف کفش را از بین می‌برد و با این کار مانع از این می‌شود که ذره‌ای گردو خاک وارد ساختمان شود.

جنس آلومینیوم پادری چیست؟

فریم و پروفیل‌های تشکیل دهنده پادری از جنس آلومینیوم هستند. آلومینیومی که در ساخت پادری آلومینیومی به کار می‌رود در واقع آلیاژ ۶۰۶۳ آنودایز شده است که دوام و استحکام پادری را افزایش می دهد همچنین ساییده نمی‌شود ظاهر این پادری صاف و بدون خط و خش است. پادری آلومینیومی هم به لحاظ کیفی محصولی با دوام است و از مواد با کیفیت ساخته شده است و هم از نظر کاربری در تمیزی و نظافت ساختمان تاثیر زیادی دارد و آلودگی کف کفش‌ها را از بین می‌برد تا هیچ گونه آلودگی به داخل نفوذ نکند.‌ در ضمن این محصول در محل ورود و خروج ساختمان‌ها نمای زیبایی را ایجاد می کند.

جنس موکت پادری آلومینیومی چیست؟

موکت به کار رفته در پادری آلومینیومی آنتی باکتریال است و ماده اصلی که در ترکیب آن به کار رفته است پلی پروپلین است. این موکت با الیاف زبری که دارد آلودگی‌های کف کفش را برطرف می‌کند. این آلودگی‌ها در شیارهایی که در پادری وجود دارند قرار می‌گیرند و با شستن پادری این آلودگی‌ها از بین می‌روند.

یکی از ویژگی‌های مهم پادری آلومینیومی این است که فرآیند نصب آن به راحتی انجام می‌شود و تمیز کردن این پادری نیز کار آسانی است و به راحتی تمیز می‌شود. این محصول به دو روش در محل ورود و خروج ساختمان نصب می‌شود.  در روش اول نصب این پادری به صورت روکار و روی سنگ انجام می‌شود و به وسیله رمپ نصب آن محکم می‌شود و مانع از حرکت پادری می شود.

در روش دوم که نصب توکار است پادری در داخل سنگ نصب می‌شود و پادری در جای خود ثابت و بدون حرکت قرار می‌گیرد. پس از مدتی با تردد افراد زیادی از روی پادری به دلیل جذب آلودگی کفش‌ها این محصول نیاز به نظافت پیدا می‌کند و باید آن را رول کنید و برای تمیز کردن آن اقدامات لازم را انجام دهید.

نقش پروفیل در پادری آلومینیومی چیست؟

پادری آلومینیومی چیست؟

پروفیل‌های به کار رفته در پادری مانع از لغزش پادری می‌شوند در ضمن همه آلودگی‌هایی که به وسیله این پادری جذب می‌شوند در شیارهای پروفیل به دام می‌افتند. پروفیل پادری دارای ویژگی‌هایی به شرح زیر می‌باشد:

  • این پروفیل در برابر مواد شیمیایی مقاوم است و آسیب نمی‌بیند.
  • پروفیل‌ها موادی انعطاف پذیر هستند.
  • پروفیل‌ها وزن بسیار کمی دارند و همچنین بسیار با دوام و مستحکم هستند.
  • پروفیل پادری آلومینیومی در مقابل ضرباتی که به آن وارد می‌شوند مقاوم است و صدمه نمی‌بیند.
  • این پروفیل سبب می‌شود که پادری در جای خود ثابت بماند و در جای خود سر نخورد و نلغزد.
  • این محصول دارای طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها می‌باشد و مصرف کننده برای انتخاب رنگ مورد نظر خود آزادی عمل بیشتری دارد.
  • برای خرید این پادری لازم نیست بودجه زیادی را در نظر بگیرید زیرا این پادری محصولی اقتصادی و مقرون به صرفه است.

پادری آلومینیومی یا پاخور های آلومینیومی باید به خوبی ورودی و خروجی ساختمان را بپوشاند  تا بتواند مانع از ورود همه آلودگی‌ها به ساختمان شود. هرچه اندازه پادری بیشتر باشد کفش‌های بیشتری با آن برخورد می‌کنند و قدرت پاک کنندگی بیشتری خواهد داشت‌‌.

جذب آلودگی توسط پادری آلومینیومی

پادری برای گرفتن آلودگی کفش‌ها ساخته‌ شده است و در ورود و خروج ساختمان‌ها قرار می‌گیرد.  این محصول انواع مختلفی دارد:

  1. پادری آلومینیومی تمام موکت:  در این نوع پادری، موکت آن دارای برس و شانه‌های ریزی است که گردو خاک و حتی سنگریزه‌های کف کفش‌ها را جذب می‌کند و از ورود این مواد به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند.
  2. پادری آلومینیومی لاستیک موکتی: این محصول مناسب فصل‌هایی از سال است که بارش برف و باران اتفاق می‌افتد و همچنین در مکان‌های پر بارش پر مصرف تر می‌باشد. در لابه لای شیارهای لاستیک این پادری گل ولای کفش‌‌ها قرار می‌گیرند و موکت آن نیز گرد و خاک کف کفش‌‌ها را جذب می‌کند.
  3. پادری آلومینیومی تمام لاستیک: شیارهایی که در لاستیک این پادری وجود دارند برای پاک کردن گل و لای کف کفش‌ها نقش موثری دارد و این پادری بیشتر برای مناطق سردسیر مناسب است. این محصول از لیز خوردن جلوگیری می‌کند.پادری آلومینیومی نه تنها ار ورود هر گونه گرد و خاک و گل و لای به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند بلکه درورودی و خروجی ساختمان جلوه‌ای شیک و زیبا به وجود می‌آورد.

نحوه انتخاب پادری مناسب

پادری آلومینیومی چیست؟

برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های تنفسی و دیگر بیماری های مربوط به گرد و غبار این محصول تاثیر زیادی دارد زیرا یکی از علل بیماری‌های تنفسی، گردو خاک‌هایی هستند که از طریق کفش به فضای داخل ساختمان راه پیدا می‌کنند و این محصول به دلیل کاربرد آن در پاک کردن کف کفش‌ها از هر نوع آلودگی می‌تواند برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های ریوی و تنفسی یک محصول مفید و سودمند باشد.

سخن آخر:

پادری آلومینیومی از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده است و ظاهری زیبا و رنگ بندی متنوعی دارد که ورود و خروج ساختمان را شیک و زیبا می‌کند و مانع از ورود آلودگی‌های مختلف به فضای داخل ساختمان می‌شود.

با مراجعه به بخش خرید از فروشگاه شرکت تولیدی پاخور می‌توانید با دیگر محصولات تولیدشده توسط این مجموعه آشنا شوید و برای آگاهی از نحوه خرید و استعلام قیمت می‌توانید با واحد فروش تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تخصصی همکاران ما استفاده کنید.