پادری ها محصولاتی هستند که حضور آنها در ساختمان بسیار ضروری است زیرا با وجود این محصول می توان از پیشرفت آلودگی و انتقال آن جلوگیری کرد. شاید از خود بپرسید ارتباط پادری با تمیز ماندن محیط و رعایت بهداشت چیست؟ 

پاسخ های متعددی برای این سوال وجود دارند و مهمترین آنها این است که استفاده از پادری موجب می شود افراد با کفش های تمیز وارد ساختمان شوند و میکروب ها و آلودگی های چسبیده به کفش آنها به قسمت های دیگر نفوذ نکند. 

وظیفه اصلی پادری این است که گرد و غبار چسبیده به کفش افراد به قسمت های زیرین خود منتقل کند تا بدین ترتیب شخص بتواند با چند قدم راه رفتن بر روی پادری کفش های خود را تمیز نماید. 

پادری ها انواع گوناگونی دارند و ممکن است خریداران در هنگام انتخاب محصول دچار سردرگمی شوند. یکی از سوالاتی که ذهن بیشتر مشتریان را به خود درگیر نموده این است که  پادری لاستیکی درست است یا پادری pvc؟

در واقع محصولی به نام پادری لاستیکی یا پی وی سی به صورت تنها وجود ندارد و امروزه پادری هایی که تولید می شوند از یک شاسی فلزی تشکیل شده اند که بر روی آن مواد لاستیکی یا پی وی سی قرار گرفته اند. 

فلزی که به عنوان شاسی برای این محصولات در نظر گرفته می شود از نوع آلومینیوم آنادایز شده است که استقامت بالایی در برابر خط و خش و زنگ زدگی دارد. مطلبی که در پیش رو دارید حاوی اطلاعات جذابی در مورد این محصول است و شما را با انواع پادری های موجود در بازار که توسط شرکت های تولیدی معتبر ساخته می شوند آشنا می کند. 

انواع پادری با شاسی فلزی

پادری آلومینیومی مناسب تردد بالا

همانطور که گفته شد پادری هایی که دارای شاسی فلزی هستند در نوع های گوناگونی از جمله پادری فلزی با رویه لاستیک و پی وی سی موجود هستند. در ادامه به بیان معرفی مختصری از هر کدام از این پادری ها خواهیم پرداخت: 

  • پادری آلومینیومی با رویه لاستیک: همانطور که می دانید لاستیک ماده ای است که چسبندگی و اصطکاک مناسبی را با مواد مختلف برقرار می سازد و تردد کنندگان که قصد ورود به ساختمان را دارند می توانند از طریق مالیدن کفش خود بر روی این پادری ها تمام آلودگی و گل و لای چسبیده را از کفش بزدایند و به صورت کاملاً بهداشتی وارد ساختمان شوند. 
  • پادری فلزی با رویه پی وی سی: پی وی سی نوعی ماده پروپیلنی است که در برابر رطوبت مقاوم بوده و به راحتی تحت تاثیر عوامل فرسایش زا قرار نمی گیرد. پادری هایی که از جنس پی وی سی ساخته می شوند معمولا در محیط های مرطوب مانند استخرها مورد استفاده قرار می گیرند تا طول عمر بیشتری داشته باشند و با اکسیژن هوا و رطوبت آب ترکیب نگردند. 
  • پادری آلومینیومی با رویه موکت: این محصول کاربردهای مختلفی دارد و بسته به شرایط موجود در ساختمان به کار گرفته می شود. شما می توانید از این پادری ها برای خوش آمدگویی به میهمانان استفاده کنید یا اینکه جهت تامین بهداشت محیط آنها را در قسمت ورودی ساختمان نصب نمایید. 

معرفی پادری موکتی

پادری موکتی

پا دره هایی که به عنوان پادری موکتی شناخته می شوند در دو نوع موجود هستند که نوع اول آنها را در قسمت قبلی معرفی نمودیم که با نام پادری آلومینیومی با رویه موکت عنوان گذاری شده است. 

این پاداری از زیرساز فلزی آلومینیومی تشکیل می شود که دارای شیارهایی است و موکت های بلژیکی در داخل این شیارها قرار گرفته اند. چنین ساختاری به شدت پردوام است و قابلیت غبار زدایی بسیار قوی دارد. 

اما یک نمونه پادری موکتی نیز توسط شرکت های معتبر تولید کننده به بازار ارائه شده است که با نام پادری موکتی رمپ دار بدون شاسی مشخص می شود. این محصول تنها از طریق یک رمپ شیبدار در قسمت دور مجهز سازی شده است. 

نصب این محصول در قسمت ورودی یا کابین آسانسور رواج بسیاری پیدا کرده است و با استفاده از آن می توان بهداشت آسانسور و اطراف آن را تامین نمود. به طور کلی پادری های موکتی نقش زیادی در تامین سلامت افراد حاضر در ساختمان ایفا می کنند و از بروز حساسیت و مشکلات مختلف برای بیماران آسمی نیز پیشگیری به عمل می آورند. 

مقایسه پادری با رویه لاستیک و پی وی سی

پادری پی وی سی

همانطور که گفته شد پادری هایی که دارای شاسی فلزی هستند با مواد مختلف پوشش داده می شوند تا بتوانند انتظارات افراد را از داشتن محیط بدون گرد و غبار و آلودگی برآورده سازند. استفاده از هر کدام از این پادری ها با توجه به شرایط موجود انجام می گردد و در هر ساختمانی بر اساس موقعیتی که دارد برای استفاده از پادری مناسب اقدام می شود. 

پادری های با رویه لاستیک یا پی وی سی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و هر دوی آنها می توانند به خوبی عملکرد مطلوبی از خود نشان دهند. اما تفاوت های اندکی که میان این دو وجود دارد باعث می شود افراد خریدار با کمی تامل بتوانند انتخاب مناسب تری داشته باشند. 

پادری لاستیکی که در واقع قسمت رویه آن از لاستیک تشکیل شده است تنها در رنگ مشکی تولید می شود. قرار گرفتن لاستیک مشکی رنگ در میان شیارهای آلومینیومی یک توناژ رنگی رسمی را به وجود می آورد که برای استفاده در هر ساختمانی از جمله تجاری یا اداری گزینه ایده آلی به نظر می رسد. 

پادری هایی که با رویه پی وی سی هستند رنگبندی گوناگونی دارند و افراد می توانند برای بهره گیری از این رنگ بندی های جذاب ز این پادری ها استفاده کنند. استفاده از این محصول در مکان هایی مانند مدارس یا فروشگاه های لباس و هر جایی که دکوراسیون رنگی اولویت بیشتری داشته باشد انجام می گردد. 

جنس پادری های بارویه لاستیک نرم تر از رویه پی وی سی است ه این موضوع نیز کاملاً سلیقه ای بوده و انتخاب نیز بر همین اساس انجام می گردد. پیشنهاد می شود برای مدارس یا مهد کودک ها که افراد با سرعت بیشتری تردد می کنند از پادری رویه لاستیکی استفاده کنید تا اصطکاک سریع تر و بیشتری برای آنها به ارمغان بیاورید. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور با بهره گیری از دانش کارشناسان مجرب و تجربه افراد حرفه ای همیشه آماده است تا بتواند بهترین راهنمایی ها را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد و بدین ترتیب خریدی لذت بخش و خاطره انگیز را برای آنها رقم بزند. 

شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس بگیرید و علاوه بر دریافت اطلاعات لازم از قیمت های جدید نیز آگاه شوید.