پادری ها محصولاتی هستند که نه تنها نقش تزیینی در قسمت های مختلف ساختمان ایفا می کنند بلکه برای تمیز نگه داشتن سطوح موجود نیز نقش تعیین کننده ای را ایفا می کنند. این محصول در قسمت ورودی ساختمان نصب می شود و تردد کنندگان می توانند با استفاده از آن کفش های خود را تمیز کرده و سپس اقدام به ورود نمایند. 

بدین ترتیب انتقال آلودگی به دیگر نقاط تا حداکثر ممکن کاهش پیدا می کند و تمام بخش های ساختمان تمیز می ماند. وجود این ویژگی ها در پادری برای فصول بارانی و برفی اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا هنگامی که افراد در خیابان های مرطوب و پر از گل و لای قدم می گذارند لازم است به وسیله چنین ابزاری کف کفش های خود را عاری از گرد و غبار نموده و سپس وارد مکان مورد نظر شوند. 

از بحث نظافت و بهداشت که بگذریم خرید پادری آلومینیومی اولین اقدامی است که پس از تاسیس ساختمان باید انجام گردد زیرا وجود این محصول باعث می شود چهره ظاهری بنا حالت رسمی و شیک به خود بگیرد و نظر افراد را جلب نماید. بسیاری از فروشگاه ها و مراکز تجاری و همچنین تعداد زیادی از ساختمان های اداری با استفاده از این روش دیزاین و استایل متناسب با فعالیت خود را به وجود آورده اند. 

این محصول در مدل ها و طرح های گوناگونی تولید می شود که از آن جمله می توان به پادری های راه راه اشاره کرد. این مدل پادری از جمله محبوب ترین و مشهورترین نمونه های موجود در بازار است که طول عمر زیادی نیز دارد. 

جنس رویه پادری راه راه

پادری آلومینیومی مناسب تردد بالا

فلز آلومینیوم از عناصری تشکیل شده است که در مقابل رطوبت مستحکم هستند و تحت تاثیر قرار نمی گیرند. این فلز با اکسیژن هوا واکنش نداده و تبدیل به اکسید نخواهد شد بنابراین نگرانی از بابت زنگ زدن آن نیز وجود نخواهد داشت. 

پادری های آلومینیومی از نوعی آلومینیوم آنادایز شده ساخته شده اند که مقاومت این فلز را بیشتر نموده و در برابر خط و خش نیز استحکام دارد. بنابراین می توان گفت میزان طول عمر این محصول بسیار زیاد است و می توانید برای مدت زمان طولانی آن را مورد استفاده قرار دهید. 

از آنجا که شاسی فلزی آلومینیومی این پادری استقامت لازم را در برابر ترددهای سنگین و همچنین وزن های زیاد دارد می توان آن را برای ساختمان های پر رفت و آمد و چند طبقه نیز به کار گرفت. همچنین نصب پادری فلزی در خارج ساختمان امکان پذیر است و شرایط آب و هوای مختلف باعث ایجاد آسیب در آن نمی شوند. 

اما در قسمت رویه این پادری از مواد اولیه متفاوتی بهره گرفته می شود. بعضی از پادری های آلومینیومی شیاردار در بیرونی ترین لایه خود از موکت بلژیکی بهره می برند. بعضی دیگر نیز با استفاده از مواد پی وی سی پوشش داده شده اند. 

پی وی سی و موکت به کار گرفته شده در این محصول ضد آب بوده و دوام بالایی دارند و می توانند به خوبی گرد و غبار کفش ها را به خود جذب نموده و تا زمانی که پادری را نظافت می کنید از انتقال آنها به اطراف یا پخش شدنشان در هوا جلوگیری خواهند کرد. 

ویژگی های مثبت پادری فلزی

پادری آلومینیومی مناسب تردد بالا

پادری های فلزی که با نام کفپوش آلومینیومی راه راه نیز نام برده می شوند به علت داشتن ویژگی های منحصر به فرد و جذاب به شدت مورد توجه قرار گرفته اند و امروزه ساختمان های معتبر و لاکچری با استفاده از این محصول پرکاربرد مزین گردیده اند. 

از جمله مهمترین و جالب توجه ترین ویژگی های این محصول که به عنوان نقاط قوت آن نیز به شمار می آیند می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • جذب رطوبت: شاید تا به حال ورودی بعضی از ساختمان ها را دیده باشید که مملو از رطوبت و گل و لای است و تمام افرادی که به داخل ساختمان ورود پیدا می کنند با کفش های گلی باعث انتقال آلودگی می شوند. همچنین وجود چهره ناخوشایند و نازیبایی که در این ساختمان ها به علت وجود چنین وضعیتی رخ داده است آزاردهنده است. خرید پادری آلومینیومی این مشکل را برطرف می کند و شما می توانید با نصب این محصول رطوبت بر جای مانده از کفش افراد یا وسایل را در پادری باقی بگذارید. 
  • کیفیت بالا: در صورتی که شما این محصول را از فروشندگان معتبر و تولیدکنندگان حرفه ای تهیه کنید می توانید رضایت کامل را از خرید خود داشته باشید.
  • قیمت مناسب: قیمت این محصول بسیار مقرون به صرفه است و در مقایسه با محصولات گران قیمت و بی کیفیت به عنوان اولویت اول به شمار می آید. شما می توانید از طریق درج تبلیغات بر روی این پادری ها افزایش جذب مشتری را نیز تجربه کنید.
  • ظاهر زیبا: پادری های فلزی راه راه ظاهر جذاب و زیبایی دارند و می توانند دیزاین ورودی ساختمان شما را به بهترین نحو ممکن بسازند.

قیمت  خرید پادری آلومینیومی

پادری آلومینیومی مناسب تردد بالا

قیمت پادری فلزی با توجه به هزینه های انجام شده در جهت تولید این محصول محاسبه می گردد و افرادی که در زمینه تولید این محصول به صورت حرفه ای کار می کنند همواره حداکثر تلاش خود را به کار می گیرند تا بتوانند مناسب ترین قیمت را برای خریداران ارائه بدهند. 

خرید کاربری آلومینیومی با قیمت مناسب تنها از طریق مراجعه به وب سایت های قدرتمند و معتبر امکان پذیر است. با استفاده از این روش می توانید با پرداخت هزینه نه چندان زیاد محصولات با کیفیت را دریافت کنید. 

امروزه در بازار اجناس بی کیفیت که با استفاده از آلومینیوم های نازک و نامرغوب ساخته شده اند وجود دارند که مدت زیادی عمر نمی کنند و پس از زمان کوتاهی غیر قابل استفاده خواهند شد. این پاداری ها ممکن است قیمت ارزانتری داشته باشند اما بعد از فاصله زمانی کوتاهی متوجه می شوید که موکت یا پی وی سی از داخل شیارهای فلزی بیرون می آیند و مجبور خواهید بود برای تعمیر یا تعویض پادری اقدام کنید. 

بنابراین بهتر است از همان اول به دنبال اجناسی بروید که توسط برندهای معتبر ساخته شده باشند.

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور بهترین محصولات پادری فلزی و موکتی را به بازار عرضه داشته است. افرادی که قصد دارند نسبت به خرید پادری آلومینیومی از این شرکت اقدام کنند می توانند از طریق برقراری تماس با مجموعه راهنمایی های مفیدی را از کارشناسان حرفه ای و خبره دریافت نمایند. 

بدین ترتیب مشتریان عزیز می توانند از میان این محصولات مناسب ترین گزینه ها را برگزینند. همچنین دریافت قیمت های جدید از همین طریق ممکن است و باعث می شود بتوانید برنامه ریزی مناسبی برای هزینه های خود داشته باشید.