یکی از مهمترین قسمت های ساختمان که در واقع منشا آلودگی و انتقال میکروب محسوب می شود قسمت ورودی است. به کارگیری پادری ورودی آپارتمانباعث می شود گل لای و و میکروب های چسبیده به کف کفش افراد جذب شده و وارد آپارتمان نگردند. همیشه قسمت ورودی ساختمان در معرض رفت و آمدهای بیشتری قرار دارد و بدین وسیله احتمال آلودگی و کثیف شدن آنجا نسبت به دیگر بخش ها بالاتر خواهد بود.

یکی از راهکارهای ارزان قیمت و پربازده برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین وضعیتی استفاده از پادری ورودی آپارتمان است. این محصول که در مدل های گوناگون و طرح های متنوع تولید می شود توسط تولید کنندگان معتبر و پرسابقه به بازار عرضه شده است.

افرادی که در یک آپارتمان زندگی می کنند می توانند با صرف هزینه ای نه چندان زیاد نسبت به خرید این محصول اقدام نمایند و بدین ترتیب سلامت جسمی خود و خانواده شان را تضمین کنند. همانطور که می دانید گرد و غبار و گل و لای شامل هرگونه آلودگی که در سطح شهر وجود دارند می شوند.

راه پیدا کردن این آلودگی ها به داخل آپارتمان و سپس درون منزل باعث به وجود آمدن فاجعه هایی خواهد شد که از آن جمله می توان به بیماری های مزمن و خطرناک اشاره کرد. شرکت تولیدی پاخور آماده است تا با کیفیت ترین انواع پادری برای راهرو را برای مشتریان ارائه کند. 

آیا پادری آلومینیومی برای آپارتمان نیز استفاده می شود؟ 

یک تصور غلط در مورد پادری ورودی آپارتمان وجود دارد که پادری های مورد استفاده برای این قسمت همیشه از مدل های بدون شاسی و کم دوام انتخاب می گردند. اما باید بگوییم استفاده از این روش باعث می شود هزینه ها افزایش پیدا کرده و مجبور باشید در فواصل زمانی کوتاه نسبت به تعویض یا تعمیر پادری اقدام کنید.

استفاده از پادری های آلومینیومی به عنوان پوشش سطح زمین قسمت ورودی ساختمان روش متداول است که در سال های اخیر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این پادری ها می توانید برای مدت زمان زیادی از داشتن پادری با کیفیت و پر بازده لذت ببرید. این پاداری ها می توانند به طور کامل بهداشت قسمت ورودی را تامین نموده و از خاکی شدن و کثیف شدن بخش های دیگر ساختمان جلوگیری کنند.

نصب پادری آلومینیومی بر روی زمین بسیار راحت است و تنها با استفاده از وسایل ابتدایی انجام می گردد. این پادری ها به پا گیر نمی کنند و دارای ضخامت متناسب و استانداردی هستند بنابراین افراد کم سن و سال و همچنین اشخاص سالمند می توانند به راحتی برای این پادری ها قدم گذاشته و به مسیر خود ادامه دهند. استفاده از این پادری ورودی آپارتمان در ساختمان های پر رفت و آمد و چند طبقه ضروری است و باعث می شود افراد بتوانند با کفش های تمیز وارد ساختمان شوند.  

 

نحوه نصب پادری در جلوی درب ورودی آپارتمان بدون نیاز به کنده کاری

نصب پادری ورودی آپارتمان اصلاً سخت نیست و این تفکر که نصب این محصول نیاز به انجام کنده کاری و تغییرات کلی در ساختمان دارد کاملا اشتباه است. پادری های آلومینیومی که امروزه وارد بازار شده اند به راحتی و با استفاده از چسب های مخصوص در محل مورد نظر ثابت می شوند.

چسب آهن و پلی اورتان بهترین گزینه برای رسیدن به این منظور بوده و اکثر دکوراسیون کاران با استفاده از این چسب ها می توانند نسبت به چسباندن پادری اقدام نمایند. از آنجا که پادری دائماً در حال تحمل فشار و وزن افراد است احتمال کنده شدن آن از سطح زمین بسیار پایین بوده و روز به روز چسبندگی بیشتری پیدا می کند.

اما با این حال در بعضی مواقع زمین زیر پادری ناهمواری هایی دارد که موجب می گردند این چسبندگی به حداقل برسد و امکان تکان خوردن پادری و جابجا شدن آن وجود خواهد داشت. در چنین شرایطی نیز راه حل ساده ای وجود دارد که آن هم استفاده از پیچ است.

شما عزیزان حتی اگر تخصص خاصی در جهت مسائل فنی ندارید نیز می توانید با استفاده از چند پیچ و رولپلاک و ایجاد سوراخ هایی در قسمت شاسی پادری این محصول را به زمین ثابت کنید. در این صورت خبری از تکان خوردن یا جابجایی پادری وجود نخواهد داشت. 

ست کردن پادری با المان های موجود در ساختمان

پادری آلومینیومی اجراشده در ورودی آپارتمان

پادری ورودی آپارتمان در تنوع گسترده تولید می شود و با توجه به اینکه موکت های رنگی مختلف در قسمت رویه آن به کار گرفته می شوند جذابیت فوق العاده ای به ظاهر فضا خواهد داد. اما در ادامه چند ایده برای ست کردن این پادری ها با دیگر اجزای موجود به شما ارائه خواهیم داد: 

اجرای پادری در قسمت داخل و بیرون

بعضی از دکوراسیون کاران با توجه به شرایط موجود در بنا، اقدام به نصب پادری در قسمت داخل و بیرون درب ورودی به صورت همزمان می کنند که این عملیات باعث می شود رنگ انتخاب شده برای پادری هماهنگی مناسبی با دیگر اجزای موجود داشته باشد. 

نصب پادری در قسمت ورودی و پله ها

پادری محدود به استفاده در قسمت ورودی ساختمان نبوده و می توان آن را تا پله ها امتداد داد و بدین ترتیب هماهنگی جذاب و ست مدرنی را به وجود آورد. 

انتخاب رنگ مشکی برای موکت رویه

انتخاب رنگ مشکی برای ساختمان های رسمی و کافی شاپ ها می تواند جذابیت و مدرنیته فوق العاده ای را به وجود بیاورد و بدین ترتیب مراجعه کنندگان و مشتریان با لذت بردن از زیبایی مکان تجربه متفاوتی داشته باشند و برای مراجعات بعدی اقدام کنند. 

نصب پادری های راه راه به صورت افقی

معمولا قسمت رویه پادری های ترکیبی  با استفاده از موکت و پی وی سی تجهیز می شود که این مسئله زیبایی دوچندان را برای پادری به ارمغان خواهد آورد. در صورتی که این پادری ها را به صورت افقی در قسمت راه پله ها و همچنین ناحیه ورودی قبل از درب ورودی به کار بگیرید نتیجه خارق العاده ای دریافت خواهید کرد. 

قیمت پادری آلومینیومی بیشتر است یا موکتی؟

پادری آلومینیومی

پادری آلومینیومی در واقع وسیله ای است که از یک شاسی آلومینیومی در قسمت زیرین آن استفاده شده است و رویه این محصول با موادی مانند پی وی سی و موکت پوشش داده می شود. پادری های موکتی نیز در دو نوع به بازار ارائه شده اند که در هر دوی آنها از شاسی آلومینیوم استفاده شده است. تنها تفاوت این دو نوع محصول در مدل رویه آنها است که به صورت راه راه و ساده طراحی می گردد.

پادری های آلومینیومی و موکتی تفاوت قیمتی چندانی با یکدیگر ندارند زیرا تقریباً میزان فلز آلومینیوم به کار گرفته شده در هر دوی آنها یکسان است و از آنجا که این ماده اولیه اصلی ترین بخش قیمت را برای این محصول رقم می زند می توان گفت این دو نوع پادری در رنج قیمتی مشابهی قرار دارند. اما در هر صورت بهتر است برای دریافت قیمت جدید با فروشنده اصلی در ارتباط باشید. 

 

شرکت تولیدی پاخور

یکی از ملاک های اصلی در هنگام خریدپادری ورودی آپارتمان زیبایی آن است که باعث می شود توجه افراد جلب شده و استفاده از این محصول در مراکز تجاری افزایش تعداد مشتریان را به همراه خواهد داشت. شرکت تولیدی پاخور با عرضه انواع پادری های درجه یک و با کیفیت توانسته است رسیدن به این هدف را میسر ساخته و اعتماد قابل توجهی در میان خریداران به دست بیاورد.

تولید پادری های زیبا و مستحکم اولویت اصلی فعالیت این شرکت تولیدی به شمار می رود و این مجموعه همیشه در حال بالا بردن سطح کیفی محصولات خود است. کارشناسان متخصصی که در شرکت تولیدی پاخور مشغول به فعالیت هستند راهنمایی های لازم و رایگان را برای مشتری ها ارائه می دهند تا آنها بتوانند پادری ورودی آپارتمان مناسب را انتخاب نمایند.

دریافت این راهنمایی ها باعث می شود بتوانید بهترین مکان را برای نصب پادری در نظر بگیرید و بدین وسیله از حداکثر راندمان و بازدهی آن لذت ببرید. برقراری ارتباط با مجموعه تولیدی پاخور از طریق شماره تلفن های قرارداد اجاره در سایت میسر است و انجام ثبت سفارش نیز از همین طریق قابل انجام است. شما می توانید با ثبت سفارش به صورت اینترنتی صرفه جویی قابل توجهی در وقت و زمان خود داشته باشید و از تنوع جدیدترین پادری های موجود دیدن فرمایید. منتظر تماس شما هستیم.