پادری موکتی که به پادری های موکتی با رمپ دور دوز نیز معروف هستند از جمله پادری های کاربردی شرکت تولیدی پاخور محسوب می شود .در تمامی فصول ورود رطوبت ، گرد و غبار و آلودگی همراه با کف کفش ها به محیط داخلی ساختمان اتفاق می افتد ، پاکیزگی و نظافت آن ها امری زمان بر و هزینه بر است در بعضی از ساختمان ها که حجم تردد در روز بسیار بالا می باشد این اتفاق بیشتر و دو چندان رخ می دهد اما با استفاده از پادری موکتی ها می توان تا اندازه بسیاری از این مشکلات جلوگیری کرد و از هزینه های اضافی جهت تمیز نمودن محیط ورودی کاست . می توان از پادری های موکتی بر روی پله ها ، درب های ورودی منازل درون ساختمان ، درب هاب ورودی اصلی ساختمان و کف راهرو ها ستفاده نمود . پادری موکتی ها به دلیل جنس خاص الیاف خود کثیفی و رطوبت را در خود جذب کرده و مانع از ورود آ ن ها به داخل ساختمان می شوند . یکی از مزیت های مهم پادری موکتی این است که به راحتی تمیز می شود . به دلیل تنوع در رنگ بندی موجود در پادری های موکتی شرکت تولیدی پاخور می توان آن ها را متناسب با هر محیطی و با توجه به رنگ محیط استفاده کرد به خصوص برای مراکزی مانند مهدکودک که به دنبال رنگ بندی هستن بسیار مناسب می باشد و با توجه به مقرون به صرفه بودن این محصول تبدیل به یک گزینه ی عالی برای تهیه می باشد .

جنس پادری موکتی

پادری موکتی و کاربرد های آن در ساختمان ها

موکت های پادری موکتی از جنس موکت های به کار رفته در پادری های آلومینیومی می باشد که جنس این موکت ها پلی پروپلین است . موکت های پلی پروپلین که به موکت های P.P نیز شناخته می شوند از نظر دوام ، ماندگاری و لکه پذیری بسیار با موکت ها معمولی و موکت های با الیاف مصنوعی متفاوت می باشند . موکت های پلی پروپلین پادری موکتی خاصیت ضد کوبشی دارند و به مرور زمان دچار سایش و له شدگی نمی شوند . شست و شوی پادری موکتی ها نیز بسیار آسان بوده و می توان با استفاده از یک ماده شوینده سبک ، جاروبرقی و آ ب با فشار قوی آن ها را تمیز نمود تا مانند روز اول خود شوند .

از پادری موکتی در چه محیط هایی استفاده می شود ؟

 پادری موکتی با رمپ دور دوز به دلیل عدم به کار گیری شاسی آلومینیومی در زیر آن ها دارای انطفاف بالایی می باشد و نصب آن بسیار راحت است به همین علت از پادری موکتی در آسانسور ها بسیار استفاده می شود . نصب راحت و سبک بودن پادری موکتی و همچنین رنگ بندی متفاوت ، این محصول را برای استفاده در آسانسور به یک گزینه ی استثنایی تبدیل کرده است . از این پادری ها می توان در درب  های ورودی ، راه پله ها و ... استفاده نمود و زیبایی و مدرن بودن محیط لذت برد . از این پادری های موکتی می توان در تمامی مکان ها از جمله ساختمان ها ، هتل ها ، محیط های ادرای و تجاری و مراکز خرید و پاساژ ها استفاده نمود .

مراحل استفاده از پادری موکتی

پادری موکتی با رمپ دور دوز به دلیل جذب گرد و خاک و رطوبت به طور معمول در مرحله ی سوم از پادری های آلومینیومی قرار می گیرد . مراحل استفاده بهینه از پادری های آلومینیومی و موکتی به سه دسته تقسیم می شود . در اولین مرحله از پادری هایی که دارای شیار های تماماPVC  می باشد استفاده می شود تا آلودگی های بزرگ کف کفش ها را جذب کند در دومین مرحله از پادری هایی با ترکیب موکت و PVC استفاده می شود که یک خاک گیری در درب ورود انجام دهد و در سومین مرحله از پادری موکتی استفاده می شود تا نظافت نهایی  و جذب انتهایی را داشته باشد . پادری موکتی با توجه به الیاف پلی پروپلین به کار رفته در آن دارای انبارک هایی می باشد که گرد و خاک و رطوبت را در خود نگه می دارد همچنین موکت های پادری موکتی بسیار آب گریز هستند و اگر نم و رطوبت به آن ها نفوذ کند خیلی زود تبخیر شده و از پوسیدگی موکت ها جلوگیری می کند .

رنگ بندی و قیمت پادری موکتی

پادری موکتی و کاربرد های آن در ساختمان ها

پادری موکتی های شرکت تولیدی پاخور دارای شش رنگ متفاوت از جمله رنگ های پرطرفدار مشکی و طوسی می باشد . نحوه ی محاسبه ی قیمت پادری موکتی بر اساس متر مربع بوده و با توجه به سایز و اندازه دلخواه شما عزیزان قیمت گذاری می شود و قابل سفارش است .

سخن آخر

به طور کلی می توان گفت پادری موکتی شرکت تولیدی پاخور یک محصول بسیار زیبا و مدرن از جنس موکت های پلی پروپلین است که دارای رنگ بندی متنوع می باشد به همین دلیل متناسب با محیط هایی مانند کابین آسانسور ، کف راهرو ها ، درب های ورودی و راه پله ها می باشند که با توجه به ابعاد و سایز دلخواه شما قابل سفارش می باشد .

شرکت تولیدی پاخور دارای سابقه درخشان در زمینه تولید  انواع ترمز پله ها ، پادری های آلومینیومی ، محصولات ایمنی پارکینگ ، پروفیل های نور خطی و پروفیل های دکوراتیو می باشد  . با توجه به تنوع محصولات شرکت تولیدی پاخور امکان  انتخاب برای شما عزیزان بسیار راحت است . جهت کسب اطلاعات دقیق تر و اطلاع از لیست قیمت محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید با مشاوران فنی ما از طریق شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرماید و یا با مراجعه به بخش خرید از فروشگاه آنلاین اطلاعات کاملی در مورد محصول مورد نظر خود دریافت نماید  .