درب های ورودی و پله ها اولین بخش از یک ساختمان است که دیده می شود به همین دلیل زیبایی و پاکیزگی آن ها بسیار مهم است . پادری های فروشگاهی یا پادری های آلومینیومی نسل جدیدی از پادری ها می باشند که جهت نظافت و زیبایی می توانید از آن ها بهره ببرید . عابرین می توانند با خود گرد و خاک، آشغال های ریز و گل و لای را به داخل فضا بیاورند به همین علت نظافت و پاکیزگی محیط ورودی همیشه یک معضل در ساختمان های بزرگ و کوچک می باشد در فصول سرد و بارانی رطوبت و نم به همراه کف کفش ها به داخل راه پیدا می کند و در فصل های گرم و آفتابی نیز ورود گرد و غبار به فضای ورودی مشکل ساز است با استفاده از پادری های فروشگاهی بر روی پله ها و همچنین درب های ورودی می توانید به ندازه چشم گیری از این اتفاقات جلوگیری نماید . پادری های فروشگاهی با دارا بودن شیار هایی از جنس PVC می توانید در فصل سرما که رطوبت به داخل نفوظ می کند و می تواند موجب لیز خوردن افراد شود مانند یک ترمز پله عمل کرده و مانع از بروز حوادث ناگوار شود . پادری های فروشگاهی دارای انواع مختلفی می باشد و هر کدام از انواع این پادری متناسب با محیط و میزان تردد در آن مکان ها طراحی شده است .

اجزای تشکیل دهنده پادری فروشگاهی

پادری فروشگاهی نسل جدید پادری ها

پادری های فروشگاهی یا پاخور های آلومینیومی از جنس آلومینیوم می باشد که شاسی زیره این پادری ها از آلومینیوم آنادایز شده می باشد . در قسمت پاخور پادری های فروشگاهی از موکت ها ی P.P که با رنگ بندی های متفاوت موجود است و همچنین در برخی از این پادری ها از اتصالات PVC استفاده شده است . آلومینیوم های به کار رفته در پادری های فروشگاهی طی فرآیندی به اسم آنادایز مقاوم سازی شده تا دوام و ماندگاری آن بالا تر برود . آلومینیوم فلز بسیار مقاوم و ماندگاری می باشد اما با ین حال شرکت تولیدی پاخور جهت بالاتر بردن دوام آلومینیوم آن ها را آنادایز می کند . آنادایز به معنای ایجاد یه لایه محافظ برای مقاوم سازی هر چه بیشتر آلومینیوم می باشد به همین جهت پادری های فروشگاهی یا همان پادری های آلومینیومی دارای طول عمر بیشتر و استقامت بیشتری نسبت به پادری های دیگر می باشد .جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنادایزینگ آلومینیوم می توانید به مقاله آنادایز چیست مراجعه فرماید .

پادری های فروشگاهی متناسب با چه مکان هایی هستند؟

همان طور که در پاراگراف های بالا اشاره کردیم پادری های فروشگاهی متناسب با محیط مورد  استفاده و همچنین میزان تردد در محیط طراحی و اجرا شده اند . برای مثال پادری های فروشگاهی که رویه آن ها تماما موکت است برای درب های ورودی داخلی و مکان های مسقف مناسب می باشد و یا پادری های فروشگاهی که تماما PVC می باشد برا محیط های بیرونی مانند پله های ورودی ، درب ورودی بیرونی و مکان هایی که مسقف نیستند کاربرد دارند . به طورکلی از پادری های می توان در مکان هایی پر رفت و آمد مانند سینما ، پاساژ ها ، اداره ها ، بیمارستان ها و ... استفاده نمود و همچنین در مکان هایی با حجم تردد کم نیز کاربرد دارند . به دلیل تنوع در پادری های فروشگاهی یا پاخور های آلومینیومی انتخاب این محصولات متناسب با شرایط و محیط بسیار راحت است . جهت مشاوره و دریافت اطلاعات در رابطه با پادری فروشگاهی متناسب با محیط مورد نظر تان می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرماید .

تنوع پادری های فروشگاهی

پادری فروشگاهی نسل جدید پادری ها

به طور کلی از پادری های فروشگاهی در مکان های مختلفی استفاده می شود . این پادری های فروشگاهی یا پاخور های آلومینیومی دارای شاسی ها متفاوتی می باشد که می توان پادری فروشگاهی شرکت تولیدی پاخور را به سه دسته ی پادری های فروشگاهی با شاسی یک سانتی متری ، پادری فروشگاهی با شاسی دو سانتی متری و پادری فروشگاهی با شاسی یک و نیم سانتی متر تقسیم نمود . علاوه بر تنوع در خود پادری های فروشگاهی تنوع در رنگ موکت  های آن نیز بسیار بالا می باشد که به شما این امکان را می دهد بتونید متناسب با محیط خود رنگ بندی آن را انتخاب نماید . جهت کسب اطلاعات در رابطه با پادری های فروشگاهی و قیمت آن ها می توانید به محصولات مراجعه فرماید .

دلایل محبوبیت پادری های فروشگاهی

پادری های فروشگاهی یا پادری های آلومینیومی دارای مزیت های فراوانی می باشندکه این مزیت ها موجب محبوبیت پادری های فروشگاهی شده است . در ادامه به چند نمونه ازاین مزیت ها اشاره می نمایم .

  • پاکیزه نگه داشتن محیط ورودی و پله ها
  • استحکام در برابر فرسایش
  • موکت های ضد کوبش
  • طول عمر و ماندگاری بالا
  • زیبایی بخشیدن به محیط
  • قابلیت پاکیزگی آسان
  • متنوع بودن پادری های فروشگاهی
  • و ...

پادری فروشگاهی نسل جدید پادری ها

این عوامل بخشی از دلایل محبوبیت پادری های فروشگاهی در بین معماران ، طراحان ساختمان و مالکان آن ها می باشند . با توجه به مزیت های فراوان این محصول انتخاب پادری های فروشگاهی برای محیط های وناگونن بسیار راحت است .

شرکت تولیدی پاخور با بیش از 10 سال سابقه طلایی در تولید انواع پادری آلومینیومی ، محصولات ایمنی پارکینگ ، ترمز های پله ، پروفیل های دکوراتیو و نور خطی ها آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش محصولات مراجعه فرماید . همچنین مشاوران ما همه روزه آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره ی رایگان می باشند .