کفپوش آلومینیومی نوعی پوشش فلزی است که در قسمت ورودی آپارتمان ها یا آسانسورها و همچنین در راه پله ها مورد استفاده قرار می گیرد و دارای شیارهایی است که به صورت منظمی در قسمت رویه این محصول قرار داده شده اند. 

این کفپوش آلومینیومی برای استفاده در فضاهای خاصی طراحی نشده است و می توانید آن را در هر نقطه ای از ساختمان که خواسته باشید نصب کنید. وظیفه اصلی این کفپوش که با عنوان پادری نیز شناخته می شود این است که از ورود گرد و غبار و انتقال آلودگی به اطراف و بخش های دیگر ساختمان جلوگیری به عمل بیاورد. 

 قیمت کفپوش آلومینیومی که توسط شرکت های بزرگ و کارخانجات اصلی تولید می شود منطقی و منصفانه است زیرا این شرکت ها تنها به سود فکر نمی کنند و برای ارتقا سطح کیفی محصولات خود تلاش نموده و این موضوع را در راس اولویت های خود قرار داده اند. 

کفپوش های پادری که از یک شاسی فلزی تشکیل شده اند در قسمت رویه از مواد مختلفی مانند موکت یا پی وی سی بهره می برند. بدین ترتیب کفپوش به محصولی کامل تر تبدیل شده و تاثیر بسیار زیادی در تمیز ماندن سطوح موجود در ساختمان ایفا خواهد نمود. 

شرکت تولیدی پاخور که به فناوری ساخت این کفپوش ها دست پیدا کرده است به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح در سطح کشور مشغول فعالیت است. 

انواع ابعاد کفپوش آلومینیومی

پادری آلومینیومی مناسب تردد بالا

پادری های آلومینیومی بسته به سفارش مشتری و همچنین نیاز خریداران در ابعاد گوناگون و ضخامت های مختلف تولید می شوند. این کفپوش ها بر اساس میزان تردد موجود انتخاب می شوند و فرد خریدار بایستی با در نظر گرفتن فاکتورهای گوناگون بهترین انتخاب را انجام دهد تا بتواند محصولی با دوام را خریداری کند که برای مدت زمان زیادی قابل استفاده باشد. 

این محصول با پهنای کم و زیاد برش می خورد و تعیین ابعاد آن توسط مشتری انجام می گردد. برخی از خریداران تمایل دارند از این محصول برای پوشش دهی پله ها استفاده کنند. بنابراین می توانند با ارائه اندازه پهنای سطح پله ها محصول را سفارش داده و در قسمت مورد نظر نصب کنند. 

عده ای از خریداران نیز قصد دارند این محصول را در قسمت ورودی ساختمان به کار بگیرند و اندازه ها و سایز مربوطه را بیشتر از پهنای درب ورودی در نظر گرفته و اعلام می کنند. کفپوش آلومینیومی با قرار گرفتن در قسمت ورودی و پوشش دهی بیشتر از عرض درب باعث می شود غبارگیری از کف کفش ها به میزان بیشتری انجام شده و انتقال آلودگی به حداقل ممکن کاهش پیدا کند. 

شرکت سازنده این محصول ضخامت های مختلفی را برای آن در نظر گرفته است تا مشتریان بتوانند بر حسب نیاز خود و شرایط موجود در ساختمانشان مناسب ترین و پربازدهده ترین محصول را انتخاب کنند. 

علت ارزان بودن کفپوش آلومینیومی پاخور

پادری آلومینیومی مناسب تردد بالا

پادری های فلزی آلومینیومی با قیمت های گوناگون به بازار ارائه می شوند و هر کدام از آنها با توجه به کیفیتی که دارند شامل بهای منحصر به فردی می گردند. در این میان تولید کنندگان مختلف با توجه به هزینه هایی که انجام داده اند یک میانگین برای قیمت محصولات خود در نظر می گیرند و آن را به خریداران اعلام می کنند. 

شرکت تولیدی پاخور محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت پایین عرضه می کند. اما پایین بودن قیمت کفپوش آلومینیومی تولید شده توسط این شرکت نشان دهنده سطح پایین کیفیت آنها نیست. مدیران و مسئولان مربوطه در این مجموعه تولیدی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند مواد اولیه را در پایین ترین قیمت ممکن خریداری کنند. 

تهیه مواد اولیه با کیفیت و در عین حال ارزان قیمت سبب شده است که محصولات تولیدی توسط این مجموعه کمترین قیمت رو داشته باشند و به عبارتی در میان رقبا ارزان ترین را به خود اختصاص دهند. 

ارزان بودن و با دوام بودن محصولات این مجموعه توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب نموده است و مشتریانی که قبلاً از این محصولات استفاده کرده اند خرید آن را به آشنایان خود پیشنهاد می دهند. 

جدید ترین قیمت کفپوش آلومینیومی

قیمت پادری های فلزی با در نظر گرفتن فاکتورهای متعدد و عوامل گوناگون سنجیده می شود که مهمترین و تاثیرگذارترین آنها به قرار زیر است: 

  • تعمیر و تامین تجهیزات: هزینه هایی که برای تعمیر ماشین آلات و تجهیزات مصرف می شوند عامل اصلی تعیین قیمت کفپوش آلومینیومی به شمار آمده و تاثیر مستقیم بر این موضوع دارند. اما از آنجا که شرکت تولیدی پاخور از تجهیزات پیشرفته و قوی برای تولید محصولات خود استفاده می کند کمتر به پرداخت چنین هزینه هایی می پردازد و در نتیجه قیمت محصولات تولید شده توسط این شرکت به حداقل ممکن کاهش پیدا کرده اند. 
  • خرید مواد اولیه: تهیه مواد اولیه با قیمت های مختلف امکان پذیر است اما شرکت های معتبر همیشه به دنبال تهیه قطعات با کیفیت و پردوام هستند. مبالغی که جهت تهیه این قطعات مصرف می شود نیز یکی از اصلی ترین محورهای ارزش گذاری پادری به شمار می آیند. 
  • قیمت موکت و پی وی سی: همانطور که گفته شد محصول پادری فلزی با استفاده از موکت یا پی وی سی مجهز می شود که قیمت این وسایل نیز بر بهای محصول نام برده تاثیرگذار هستند. 
  • میزان تقاضا در بازار: همیشه بالا یا پایین رفتن میزان تقاضا و عرضه تاثیر خود را بر محصولات تولیدی می گذارد و کفپوش آلومینیومی نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور از کادری کارآزموده و مجرد تشکیل شده است که با شرایط بازار و نیاز مشتری به خوبی آشنا هستند. این کارشناسان متخصص در میان بازار ناآرام امروز می توانند با تسلط کامل به کار خود ادامه دهند و قیمت های منصفانه ای را به خریداران ارائه کنند. 

این مجموعه تولیدی بیشتر تمرکز خود را برای ارائه بالاترین کیفیت گذاشته است و در این مسیر نیز گام های موفقیت آمیز زیادی برداشته است. قیمت کفپوش آلومینیومی که توسط این کارخانه ارائه می شود توجه بسیاری از افراد را برانگیخته است زیرا کفپوش های فلزی شرکت تولیدی پاخور کیفیت بالایی دارند. 

کفپوش های با کیفیت و مرغوب که در بازار موجود هستند و به عنوان رقبای اصلی شرکت تولیدی پاخور به شمار می آیند معمولا قیمت های بیشتری داشته و گران تر هستند و به همین علت است که خریداران علاقه زیادی به ثبت سفارش خود از میان محصولات پاخور دارند. 

شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی قرار داده شده در سایت با ما تماس بگیرید و قیمت های جدید و به روز را دریافت کنید.