نقش موثری که پادری در بهداشت ساختمان ایفا می کند هیچ وسیله دیگری ندارد و این وسیله ضروری با قیمت پایین خود به عنوان کارآمدترین ابزار جهت حفظ بهداشت در بنا به شماره آمده است. مغازه ها محل رفت و آمد و عبور و مرور افراد مختلف در طول روز هستند و به شدت در معرض آلودگی و گرد و غبار قرار دارند. استفاده از پادری مغازه امری پراهمیت و کلیدی به شمار می آید و باعث صرفه جویی در وقت خواهد شد. 

همانطور که می دانید صاحبان مغازه بایستی زمان زیادی را صرف کنند تا بتوانند محیط داخل مغازه را تمیز نگه دارند. استفاده از یک پادری مناسب می تواند نیاز به نظافت را تا حد زیادی کاهش داده و با استفاده از این وسیله مقدار زیادی از آلودگی و گل و لای چسبیده به کفش افراد قبل از ورود توسط پادری جذب خواهد شد. 

امروزه استفاده از این محصول به قدری رواج پیدا کرده است که خریداران محترم از آن به عنوان یک عنصر تزیینی و دکوراتیو نیز استفاده می کنند. در بسیاری از قسمت های ورودی مغازه ها و فروشگاه ها از پادری مغازه به عنوان یک وسیله خوش آمد گویی نیز بهره گیری می شود. 

با استفاده از این محصول و ثبت برند فروشگاه بر روی آن می توان هویت دهی به محل تجاری را تا چندین برابر افزایش داد. این راهکار ساده بسیار ارزان قیمت تر و در دسترس تر از روش های تبلیغات گران قیمت شمار آمده و در معرض دید بازار هدف به صورت مستقیم قرار گرفته است. 

مطلب پیش روی شما  حاوی اطلاعات مفید و جذابی است که با دانستن آنها می توانید دید کامل ترین به محصول پادری داشته باشید و این موضوع در انجام یک خرید منطقی و بدون نقص کمک کننده خواهد بود پس تا پایان با ما باشید. 

چطور یک پادری بدون نقص را انتخاب کنیم؟

پادری آلومینیومی

امروزه با وجود بازار متنوع و گسترده انتخاب محصول از میان نمونه های موجود کار سختی به نظر می رسد. همچنین حضور فروشندگانی که اجناس بی کیفیت خود را روانه بازار کرده اند بر این سختی می افزاید. اما در نظر گرفتن نکاتی که در ادامه گفته می شود برای خرید پادری مغازه می تواند کمک موثری به شمار بیاید بنابراین توصیه می شود آنها را با دقت بخوانید و به کار را بگیرید: 

  • بررسی جنس رویه: پادری های آلومینیومی از یک شاسی فلزی آلومینیومی آنادایز شده ساخته شده اند که قسمت رویه آنها با استفاده از مواد پی وی سی یا موکت بلژیکی پوشیده می شود. چنانچه به دنبال خرید محصولی هستید که بتواند یک عمر برای شما بماند و از طول عمر بالای آن لذت ببرید، پادری های فلزی مناسب ترین و ایده آل ترین گزینه به شمار می آیند. بنابراین در هنگام خرید با دقت تمام جنس رویه محصول را بررسی کنید و بر اساس نیاز خود خرید نمایید. 
  • رنگ و زیبایی: رنگ پادری یکی از اولویت ها و گزینه های مهمی است که به هنگام خرید بایستی به آن توجه کنید و رنگی را برگزینید که بیشترین هماهنگی را با شرایط و دکوراسیون ساختمان شما داشته باشد. 
  • اطمینان از برند: کسب اطمینان لازم از برند پاخور اهمیت بسیار زیادی دارد و از آنجا که محصولات تولید شده توسط این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند بایستی این مورد را به دقت بررسی نمایید و پس از حصول اطمینان خرید خود را انجام دهید. 
  • ابعاد: ابعاد پادری را طوری انتخاب کنید که در هنگام نصب به خوبی در محل مورد نظر فیکس گردد. معمولا پادری های فلزی و صنعتی که توسط تولیدکنندگان معتبر ارائه می گردند دقیقاً بنا به خواست مشتری برش می خورند و شما می توانید با ارائه ابعاد دقیق این محصول را به همان اندازه ای که نیاز دارید سفارش دهید. 
  • نظافت آسان: پادری هایی که به راحتی تمیز می شوند و تنها با استفاده از یک جاروبرقی می توان تمام گرد و غبار و ذرات موجود بر روی آنها را برداشت اولویت بیشتری نسبت به محصولات دیگر دارند زیرا نظافت آنها آسان است و نیاز به انجام عملیات تمیزکاری مداوم نخواهد بود و بدین ترتیب صرفه جویی قابل ملاحظه ای در زمان صورت خواهد پذیرفت. 

 

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

چطور پادری های رنگی می توانند روحیه فضا را بهبود دهند؟

کفپوش درب ورودی

نصب پادری در قسمت ورودی یا دیگر بخش های مغازه و فروشگاه باعث می شود افراد مراجعه کننده به مشتری مداری صاحب فروشگاه پی ببرند و با روحیه بهتری وارد محل تجاری شوند. پادری مغازه می تواند بسیار توجه برانگیز باشد و از این طریق جلب نظر مشتریان بیشتری را شاهد خواهید بود. 

در واقع می توان گفت استفاده از این وسیله به عنوان تکمیل کننده دکوراسیون مغازه یا فروشگاه تاثیرات مثبتی را بر ذهن افراد گذاشته و فروشگاه شما را از دیگر مغازه های موجود متمایز خواهد کرد. بنابراین پیشنهاد می شود با صرف هزینه ای نه چندان زیاد استایل شیک و مدرنی را برای غرفه تجاری خود رقم بزنید و افزایش تعداد مشتریان را شاهد باشید. 

پادری ها در رنگ های شاد و جذاب نیز تولید می شوند که نه تنها در مکان های تجاری بلکه در ساختمان های تفریحی یا مراکز کودکستانی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. به کارگیری رنگ های شاد و جذاب برای کودکان می تواند حس دل انگیزی را در آنها ایجاد کرده و انگیزه والدین را برای حضور دوباره کودک در محل مورد نظر افزایش خواهد داد. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور یکی از خلاق ترین مجموعه های تولیدی در سطح کشور است که انواع پادری مغازه و کفپوش های آسانسور و پادری های آپارتمان های مسکونی و ساختمان های اداری را تولید می کند. بهره گیری از جدیدترین فناوری ها و پیشرفته ترین ماشین آلات سبب شهرت این مجموعه در میان خریداران شده است.

این مجموعه تولیدی از متخصصین خبره و با تجربه بهره گرفته است که سال های زیادی از عمر خود را برای کسب دانش و فناوری سپری کرده اند و با استفاده از خلاقیت خود طراحی های منحصر به فردی را برای محصولات و تولیدات شرکت تولیدی پاخور انجام می دهند تا بهترین نتیجه حاصل گردد. 

شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های قرارداد شده در سایت با ما تماس بگیرید و علاوه بر دریافت قیمت های جدید هرگونه راهنمایی که نیاز داشته باشید را از کارشناسان حرفه ای ما اخذ کنید.