در دنیایی که امروزه ما در آن زندگی می کنیم ظهور و به روی کار آمدن وسایل جدید و هنری نقش موثری در زندگی دارند و استفاده از وسایل مدرن و خلاقانه باعث می شود بتوانیم انگیزه بیشتری برای انجام فعالیت و طی کردن مسیر پیشرفت داشته باشیم. پادری هتلی یکی از همین تجهیزات ضروری و زیبا است که توسط تیم حرفه ای و با تجربه تولید می شود و از طریق به کارگیری آن می توان کاهش هزینه ها و همچنین افزایش سطح سلامت افراد را به همراه داشت. 

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که یک پادری ساده ارزان قیمت چطور می تواند این همه فواید و مزایا به همراه داشته باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم پادری های هتلی نه تنها در هتل مورد استفاده قرار می گیرند بلکه می توان از آنها در هر ساختمانی بهره گیری کرد. 

وظیفه این محصول جذب گرد و غبار و رطوبت مخلوط شده با آن است که به کف کفش افراد چسبیده اند و بدین صورت باعث می شود محیط داخلی مکان مورد نظر از آلودگی در امان بماند. چنین شرایطی سبب می شود نیاز به صرف زمان زیاد برای انجام نظافت مکرر نداشته باشید و تنها با یک تمیزکاری جزئی تمام قسمت های ساختمان را پاکیزه کنید. 

نصب پادری در قسمت ورودی هتل ها باعث می شود مراجعه کنندگان بتوانند ارتباط بهتری با مجموعه بگیرند و رغبت بیشتری برای حضور در هتل مورد نظر داشته باشند. بنابراین می توان رضایت میهمانان را با استفاده از این روش تامین نمود و در نتیجه درآمد بالاتری را برای مجموعه هتل داری تجربه کرد. 

یک انتخاب اقتصادی برای ارتقای دکوراسیون

کفپوش های آلومینیومی

یکی از کلیدی ترین عوامل در جذب مشتری و مهمان برای هتل دکوراسیون آنجاست. نصب پادری در قسمت ورودی هتل تاثیر زیادی در انتخاب افراد جهت حضور در محل دارد. با استفاده از این محصول می توانید چهره ظاهری هتل را از حالت ساده خارج کنید و به مکان لاکچری تبدیل نمایید. از جمله مهم ترین مزایای نصب پادری هتلی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • جلوه منحصر به فرد: پادری فلزی که با رویه موکت یا پی وی سی تجهیز شده است ظاهر جذابی دارد و آلومینیوم خوش رنگی که به عنوان شاسی در قسمت زیرین آن قرار گرفته است بر این جذابیت می افزاید.
  • کمترین هزینه: خرید و سفارش این محصول با کمترین هزینه صورت می پذیرد و امکان تهیه آن برای تمام اقشار جامعه موجود است. در نتیجه شما می توانید با صرف هزینه نه چندان زیاد یک ورودی مجلل و لاکچری را برای هتل بیافرینید و جذب مشتری بیشتر را تجربه کنید. 
  • حفظ پاکیزگی: مهمترین و اصلی ترین کاربرد پادری این است که بتواند از ورود گرد و غبار و کثیفی به داخل ساختمان و دیگر بخش های هتل جلوگیری کند. تولید کنندگان حرفه ای این محصول را به گونه ای طراحی کرده اند که قادر است گل و لای و گرد و غبار چسبیده به کفش افراد را به خود جذب نموده و از ورود آنها به داخل پیشگیری کند. با استفاده از این پادری مجبور نیستید به طور مداوم و هر روزه نسبت به تمیز کردن زمین بخش های مختلف هتل اقدام کنید. 
  • ثبت طرح و نوشته: امکان ثبت برند و نام هتل و همچنین جملات دلخواه بر روی این پادری ها میسر است و از طریق ارائه پیشنهاد به تولید کننده می توانید طرح مورد نظر را برای پادری قرار دهید. 
  • نصب سریع و آسان: عملیات نصب پادری هتلی بسیار راحت است و سریع انجام می شود و شما می توانید با استفاده از پیچ و رولپلاک یا حتی از طریق به کارگیری کسب آهن یا پلی اورتان نصب این محصول را انجام دهید. 

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

تحولات اخیر در طراحی پادری ها

پادری آلومینیومی

در گذشته برای تولید پادری تنها از موکت های بی کیفیت و کم دوام استفاده می شده است. اما در حال حاضر با به روی کار آمدن تجهیزات مدرن و ماشین آلات پیشرفته امکان تولید پاداری های با کیفیت و با طول عمر بالا میسر گردیده است. 

در سالیان اخیر استفاده از آلومینیوم آنادایز شده توسط شرکت های معتبر و حرفه ای صورت می پذیرد و این آلومینیوم میزان طول عمر محصول پادری هتلی را به شدت افزایش داده است. ایجاد مدل های خلاقانه که باعث می شوند بازدهی و کارآمدی پادری تا حد زیادی افزایش پیدا کند توسط همین دستگاه های پیشرفته و کارآمد انجام می گردد. 

یکی از این طرح های جدید وجود شیار در قسمت شاسی پادری است که باعث می شود موکت یا پی وی سی در آن به خوبی فیکس گردد و از جابجا شدن آن جلوگیری شود. علاوه بر موارد گفته شده قیمت پادری های جدید نیز در مقایسه با محصولات قدیمی پایین تر است و این قیمت مناسب محبوبیت این محصول را تا حد زیادی افزایش داده است. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور از سال ها پیش فعالیت گسترده ای را در زمینه تولید انواع پادری های فلزی آغاز کرده است و برای تولید این محصولات از بهترین مواد اولیه مانند آلومینیوم آنادایز شده بهره گرفته است. 

پادری هتلی یکی از افتخارات این شرکت تولیدی است که نتیجه زحمات تیمی مجرب و استفاده از تکنولوژی های برتر است. محصولات کارآمد و پراستفاده که توسط این شرکت تولیدی روانه بازار شده اند از لحاظ ظاهری نیز می توانند رقابت قابل توجهی با نمونه های خارجی داشته باشند. 

ظرافت و زیبایی در تولیدات شرکت تولیدی پاخور موج می زند و به همین علت محصولات این شرکت به شدت مورد توجه مردم قرار گرفته اند. اکثر افرادی که به دنبال خرید محصولات مدرن و لاکچری هستند انتخاب خود را از میان تولیدات این مجموعه تولیدی انجام می دهند تا بتوانند استایل ساختمان و محل مورد نظر خود را به بهترین نحو ممکن بیارایند. 

مجموعه تولیدی پاخور تاکید بر تولید محصولاتی دارد که رعایت استاندارد در روند تولید آنها انجام گشته است. بنابراین دوام و طول عمر بالا برای محصولات این شرکت خارج از تصور نبوده و با خرید آنها می توانید تا مدت زمانی طولانی از داشتن پادری مستحکم و زیبا لذت ببرید. 

شرکت تولیدی پاخور با داشتن شناخت دقیق از بازار هدف توانسته است رفع نیازهای مشتریان را با تولید محصولات بدون نقص به سرانجام برساند.