تجهیز استخر روباز یا سرپوشیده بایستی با استفاده از لوازم استاندارد و ایمن انجام شود تا افراد مراجعه کننده بتوانند با خیال راحت در تمام قسمت های آن قدم بزنند و نگران ایجاد صدمه و آسیب برای خود و دیگران نباشند. یکی از ضروری ترین و مهمترین وسایلی که بایستی در محیط استخر مورد استفاده قرار بگیرد پادری استخری است. 

این پادری ها که از مواد اولیه منحصر به فرد و بخصوصی تولید می شوند قادرند سرعت افراد را در هنگام راه رفتن کنترل نموده و با ایجاد اصطکاک لازم قدرت بازدارندگی زیادی را فراهم آورند که از سر خوردن فرد پیشگیری می کند. 

محیط استخر و به خصوص زمین آن که از مصالح ساختمانی لغزنده مانند کاشی و سرامیک ساخته شده است مرطوب بوده و به همین جهت شرایط مطلوب جهت ایجاد لغزندگی فراوان به وجود می آید. قدم برداشتن در چنین محیط لغزنده ای نه تنها نگرانی از بابت سر خوردن را افزایش می دهد بلکه باعث می شود فرد تعادل لازم را در هنگام رفت و آمد نداشته باشد. 

بنابراین استفاده از پادری استخری انتخابی هوشمندانه و منطقی است تا بدین طریق بتوانید ترددی امن را برای افراد مراجعه کننده به ارمغان بیاورید. این پادری ها به صورت طراحی شده اند که حداکثر رطوبت را به خود جذب می کنند و می توانند کنترل سرعت را برای افراد رقم بزنند. 

این پادری ها از جنس ماده ای به نام پی وی سی ساخته می شوند که استقامت بالایی در برابر رطوبت دارد و به راحتی تحت تاثیر عوامل مختلف قرار نگرفته و طول عمر بسیار زیادی دارد. ماده پی وی سی نوعی ماده پلاستیکی است که ساختار خشک و محکمی داشته و به همین دلیل است که اصطکاک مطلوبی میان پای افراد و پادری برقرار می گردد. 

چنانچه نیاز به دریافت اطلاعات کامل تری در رابطه با این محصول دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید. 

کفپوش استخری؛ امنیت و طراحی در یک محصول

پادری pvc کلاسیک استخری

کفپوش هایی که برای استخرها به کار گرفته می شوند دائماً در معرض رطوبت هستند و بایستی از مواد اولیه ای تهیه گردند که در برابر رطوبت تغییری پیدا نکرده و به حالت اولیه باقی بماند. اهمیت ایمنی ایجاد شده توسط پادری استخری بسیار بالا است و در رابطه مستقیم با حفظ سلامت جانی افراد می باشد و به همین جهت  بایستی در هنگام خرید این محصول دقت لازم را به خرج دهید تا اجناس با کیفیت و پربازده را خریداری کنید. 

به کارگیری چنین محصولی که امنیت و زیبایی را در کنار هم ارائه می دهد باعث می شود مراجعه کنندگان حس مطلوبی را در هنگام استفاده از محیط استخر پیدا کنند و برای مراجعات بعدی انگیزه داشته باشند. کفپوش هایی که با استفاده از مواد پی وی سی ساخته می شوند می توانند به خوبی امنیت تردد را برای افراد به ارمغان بیاورند و از آنجا که در مقابل مواد شیمیایی استقامت ویژه ای دارند می توان بدون داشتن نگرانی از رسیدن آسیب به کفپوش نسبت به تمیز کردن آن با استفاده از مواد شیمیایی نه چندان قوی اقدام کرد. 

همانطور که می دانید محصولات ساخته شده از پی وی سی در رنگ های مختلف موجود هستند و از آنجا که این ماده رنگ پذیری مطلوبی دارد می توان از طریق به کارگیری آن زیباترین و متنوع ترین انواع پادری ها را برای استخر تولید کرد. 

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

کفپوش های ضد باکتری: حفاظت از سلامت شما

کفپوش های پی وی سی

استفاده از کفپوش های ساخته شده از پی وی سی برای پوشش زمین استخر ایده خلاقانه و منطقی است که مزایای زیادی به همراه دارد. از جمله نتایج مثبت استفاده از پادری استخری برای جلوگیری از تجمع باکتری و همچنین ایجاد امنیت می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • حفظ سلامت: قطعاً وسیله ای مانند کفپوش استخری پی وی سی با استفاده از ابتدایی ترین وسایل تمیز شده و تمام میکروب ها و باکتری های موجود در لایه های رویی آن و همچنین لایه های زیرین از بین خواهند رفت زیرا نیروی بین مولکولی موجود در این محصول به حدی زیاد است که مانع از جذب رطوبت و باکتری می شود. 
  • جلوگیری از ایجاد بیماری : عدم وجود باکتری و میکروب در محل حضور افراد باعث می شود از ابتلا به بیماری های مختلف جلوگیری گشته و افراد بتوانند با اطمینان خاطر در محل مورد نظر حضور یابند. پادری های استخری از جنس پی وی سی، به راحتی تمیز می شوند و میکروب یا باکتری در آنها ماندگار نخواهد بود. 
  • عدم تغییر رنگ: همانطور که می دانید تجمع آلودگی و رشد باکتری باعث ایجاد تغییر رنگ در وسایل می شود و پادری های ساخته شده از پی وی سی محل تجمع باکتری نمی گردند و رنگ زیبای آنها تا آخرین روز استفاده مانند روز اول باقی خواهد ماند. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور همواره جدیدترین و به روزترین انواع پادری استخری را تولید می کند و هماهنگ با مدرن ترین محصولات موجود در دنیا پیش می رود. پاسخگویی به نیاز مشتریان با سلایق مختلف و نظرات گوناگون پروسه ای حساس و تجربه طلب است که شرکت تولیدی پاخور به صورت کامل از عهده انجام آن برآمده است. 

برند معتبر و قابل اعتماد پاخور برای خریداران پادری شناخته شده است و به عنوان انتخاب اول آنها محسوب می شود. علت وجود این وفاداری از سمت مشتریان، ارج نهادن به درخواست آنها و همچنین ارسال به موقع کالا است که از سمت عوامل و دست اندرکاران شرکت تولیدی پاخور انجام شده است. 

با خرید محصولات تولید شده توسط مجموعه تولیدی پاخور می توانید سهم بزرگی در افزایش تولید ایرانی خواهید داشت و از این طریق از یک برند پرسابقه وطنی حمایت می کنید. شرکت تولیدی پاخور سلامت محیط زیست را نیز در هنگام تولید محصولات خود در نظر گرفته است و از موادی برای تولید آنها استفاده می کند که هیچ گونه ضرری برای محیط زیست ندارند و تحت فرآیند بازیافت قرار گرفته و قابل استفاده مجدد می شوند. 

یکی از خصوصیات منحصر به فرد این مجموعه تولیدی این است که به دنبال ایجاد طرح های خلاقانه و جدید است و محصولاتی که تولید می کند توسط تولید کنندگان دیگر عرضه نمی گردد. تفاوت میان محصولات شرکت تولیدی پاخور و تولیدات دیگر عرضه کنندگان از جنبه های مختلف مانند کیفیت و زیبایی ظاهری قابل مشاهده است. چنانچه در مورد ساختار و نوع جنس محصولات نیاز به دریافت اطلاعات دارید می توانید از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با ما تماس بگیرید. 

همچنین جهت کسب اطلاعات جدید و به روز در مورد قیمت محصولات نیز می توانید از همین طریق اقدام کنید و هرگونه راهنمایی لازم داشته باشید را از همکاران ما دریافت کنید.