وجود عناصر زیبا و در عین حال کاربردی در ساختمان های مختلف امری غیرقابل انکار است و امروزه کارفرمایان و دارندگان ساختمان به دنبال تهیه محصولاتی هستند که نه تنها چهره ظاهری دلچسبی بهت دکوراسیون ساختمان ارائه می دهند بلکه بیشترین بازدهی ممکن را به همراه دارند. موکت پادری یکی از پرطرفدارترین وسایل مربوط به طراحی دکوراسیون داخلی است که در داخل یا خارج از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. 

این محصول تاثیر بسیار زیادی در جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل داشتی و بدین ترتیب از کثیف شدن قسمت های داخلی ساختمان جلوگیری می کند. همانطور که می دانید بخش اعظم آلودگی هایی که در کف زمین هر ساختمانی وجود دارند از قسمت ورودی نشئت گرفته اند. 

بنابراین چنانچه بتوانید با یک وسیله استاندارد و کارآمد قسمت ورودی ساختمان را تجهیز کنید درصد زیادی از آلودگی ها را در همان قسمت رفع خواهید کرد. با نصب پادری محیط تمیزتری را تجربه خواهید کرد و زمین ها کمتر و در فواصل زمانی طولانی تر دچار لکه می شوند. 

بنابراین می توان نتیجه گرفت که استفاده از لوازم برقی مربوط به نظافت مانند جاروبرقی و انواع مکنده ها نیز کاهش پیدا کرده و مصرف برق نیز به حداقل ممکن خواهد رسید. علاوه بر موارد گفته شده، تمیز کردن خود موکت پادری نیز به راحتی هرچه تمام تر صورت می پذیرد و شما می توانید با استفاده از یک جاروبرقی ساده به صورت روزانه این موکت را تمیز کنید و نیاز به شستشوهای مکرر آن نداشته باشید. 

چنانچه نیاز به دریافت اطلاعات کامل تری در مورد این محصول دارید تا انتهای این مطلب با ما باشید و از قیمت های جدید آگاه شوید. 

چرا پادری های اختصاصی دارای برند انتخابی هوشمند هستند؟

پادری موکتی

پادری هایی که توسط شرکت های تولیدی معتبر ساخته می شوند و دارای برند هستند بر اساس استاندارد تولید شده اند و تمام جوانب و انتظارات مشتری در روند تولید آنها لحاظ شده است. همچنین استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب که از دوام بالایی برخوردار هستند در ساختار این محصولات یکی از مهمترین دلایل برای انتخاب محصولات برند به شمار می آید. فروشندگانی که اجناس بی کیفیت و نامرغوب خود را به بازار عرضه می کنند در واقع تنها به فکر کسب سود بیشتر هستند و نیاز مشتری را در نظر نمی گیرند. از جمله معایب انتخاب پادری های بی کیفیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوام پایین: یک پادری بی کیفیت دوام زیادی ندارد و پس از مدت زمانی کوتاه قابلیت های خود را از دست داده و فرد خریدار مجبور است برای بار دیگر نسبت به تعویض یا تعمیر اقدام کند. 
  • عدم جذب اشیا ریز: پادری های غیر استاندارد که دارای ضخامت مناسب نیستند نمی توانند به خوبی از ورود اشیا ریز جلوگیری کنند و در نتیجه وظیفه اصلی خود که جلوگیری از آلودگی دیگر بخش های ساختمان است را به درستی انجام نخواهند داد. 
  • سختی در نظافت: پادری هایی که ساختار استانداردی ندارند و از موکت های نامرغوب برای تهیه آنها استفاده شده است به راحتی تمیز نمی شوند و پرزهای موکت طوری در هم غلاف شده اند که نمی توان با استفاده از جاروبرقی آنها را تمیز کرد و زحمت فراوانی را برای فرد استفاده کننده به وجود می آورند. 
  • بوی بد: یک موکت پادری بی کیفیت نمی تواند به خوبی رطوبت جذب شده را به لایه های زیرین خود منتقل کند و این رطوبت جذب شده در داخل پادری ماندگار گشته و محلی برای تجمع باکتری و میکروب خواهد شد. باکتری های جمع شده پس از مدت زمانی نه چندان زیاد بوی بدی را ایجاد می کنند که برای افراد آزاردهنده خواهد بود. 
  • ظاهر نازیبا: پادری های بی کیفیت بعد از مدت زمان کمی حالت اولیه و استایل زیبایی خود را از دست می دهند و ظاهر نازیبایی را شامل می شوند که ممکن است مجبور شوید نسبت به خرید پادری جدید اقدام کنید.

با توجه به موارد گفته شده می توان نتیجه گرفت که برای انجام هر خریدی بهتر است محصولاتی را انتخاب کنیم که دارای برند شناخته شده هستند و ساختار استاندارد و مستحکمی برای آنها در نظر گرفته شده است. همیشه انتخاب محصولات با کیفیت رضایت خرید را به همراه خواهد داشت حتی اگر این محصولات دارای قیمت بالاتری نسبت به نمونه های موجود در بازار باشند. 

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور با هدف ارائه محصولات مرغوب و درجه یک تاسیس شده است و تولیدات خود را بر اساس استانداردهای جهانی تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مجموعه تولیدی یک برند معتبر در سطح کشور است که در حوزه تولید انواع موکت پادری فعالیت دارد. 

کیفیت فناور محور محصولات تولید شده توسط این شرکت تولیدی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است و این شرکت توانسته است مورد بررسی مشتریان خارجی نیز واقع شود. مجموعه تولیدی پاخور و مدیران این شرکت همواره در تلاش هستند تا دوام و کارایی محصولات را تا حد امکان افزایش دهند و در مقابل رضایت مشتریان را به دست بیاورند. 

قیمت مناسب کالاهای ارائه شده توسط این مجموعه یکی از مهم ترین ویژگی های عملکردی این بخش تولیدی به شمار می آید و باعث شده است رقابت سالم و نزدیکی میان تولید کنندگان مختلف که امروزه در بازار فعالیت می کنند به وجود بیاید. شرکت تولیدی پاخور از طریق ارائه محصولات با کیفیت توانسته است نسبت به شناساندن برند خود میان مردم اقدام کند و تا به امروز در این زمینه موفق عمل کرده است. 

خریدارانی که قبلاً از محصولات شرکت تولیدی پاخور خریداری کرده اند و با دست اندرکاران این مجموعه تولیدی در ارتباط بوده اند تجربه شیرین و لذت بخشی از خرید به دست آورده اند. کارشناسان فروش و متخصصین حرفه ای فعال در شرکت تولیدی پاخور با ارائه راهنمایی های خالصانه و دقیق به این خریداران کمک می کنند تا بتوانند انتخاب درستی انجام دهند و بر اساس بودجه و شرایط مخصوص به خودشان بهترین خرید را انجام دهند. 

شما عزیزان نیز می توانید از طریق مراجعه به سایت و همچنین شماره تلفن های قرار داده شده در آن ارتباط تلفنی خود را با شرکت تولیدی پاخور برقرار نموده و علاوه بر دریافت راهنمایی های جذاب از قیمت های جدید و به روز شده نیز آگاه شوید.