خوش آمد گویی به افرادی که وارد ساختمان می شوند تنها با استفاده از کلام و حرکات خوشایند میسر نمی گردد. در نظر گرفتن تجهیزات جذاب و دلپذیر می تواند تجربه ماندگارتری را در ذهن آنها به وجود بیاورد و بازدیدکنندگان را برای مراجعات بعدی ترغیب کند. پادری های مورد استفاده در قسمت ورودی ساختمان که با نام کفپوش فلزی نیز شناخته می شوند یکی از متداول ترین و جدیدترین محصولات به کار گرفته شده در ساختمان های مختلف است که با استفاده از آن می توانید استقبال خوشایند و مناسبی را از مهمانان خود به عمل بیاورید.

این پادری ها دارای ساختار پیچیده ای نبوده و از مواد مرغوب تهیه می شوند. کاربرد گسترده کفپوش آلومینیوم ورودی باعث شده است تا رستوران ها و هتل ها و همچنین فروشگاه ها یا مغازه ها نسبت به استفاده از آن ترغیب شوند و این محصول در سال های اخیر توسط بسیاری از علاقه مندان مورد استفاده قرار بگیرد. کفپوش فلزی که توسط شرکت های تولیدی معتبر ساخته می شود دارای مدلهای گوناگونی است که هر کدام از آنها برای استفاده در شرایط آب و هوایی مختلفی کاربرد دارند.

استفاده از کفپوش فلزی تنها مختص قسمت ورودی ساختمان نبوده و می توان از این وسیله در بخش های دیگر نیز بهره برد. به عنوان مثال استفاده از کفپوش فلزی در راهروهای مختلف برای جذب آلودگی و گرد و خاک می تواند تاثیر بسیار زیادی در حذف آلودگی از هوای موجود در محیط داشته باشد.

خرید پادری فلزی در ابعاد دلخواه باعث می شود شما بتوانید این محصول را به طور کامل و دقیق در قسمت مورد نظر فیکس نموده و دکوراسیون تمیز و بدون نقصی را ارائه دهید. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با جنس کفپوش فلزی و نحوه نظافت آن بیشتر آشنا کنیم.

 

جنس روکش کفپوش فلزی چیست؟

روش صحیح نظافت مخصوص پادری فلزی

کفپوش های فلزی با استفاده از رویه های گوناگونی تولید می شوند که انتخاب هر یک از آنها با توجه به در نظر گرفتن شرایط موجود در ساختمان ها انجام پذیرفته است. یکی از موادی که در قسمت رویه کفپوش فلزی قرار داده می شود پی وی سی است که این ماده به دلیل مقاومت ویژه ای که در برابر رطوبت دارد توانایی جذب آلودگی چسبیده به کفش ها را داشته و بدین ترتیب مانع از انتقال آنها به قسمت های داخلی ساختمان خواهد شد.

ماده پی وی سی می تواند در برابر اشعه آفتاب نیز مقاومت بالایی داشته باشد. به همین دلیل استفاده از کفپوش های فلزی با رویه پی وی سی در قسمت های بیرون ساختمان و همچنین در راهروهای حیاط و باغ بسیار مرسوم است و بیشترین بازدهی را نتیجه خواهد داد. پادری های ساخته شده از شاسی فلزی به همراه رویه موکت نیز یکی از پرطرفدارترین نمونه های پادری فلزی در سال های اخیر به شمار می روند که استایل بسیار زیبایی دارند.

این پادری ها دارای تنوع رنگی گسترده ای هستند و به همین دلیل مورد توجه افراد سخت پسند قرار گرفته اند. کفپوش فلزی با رویه موکت می تواند به خوبی رطوبت و گرد و غبار چسبیده به کفش افراد را جدا نموده و با نگهداری آنها مانع از انتقال و پراکنده شدن ذرات معلق در فضا گردد. شما می توانید هر چند وقت یکبار نسبت به تمیز کردن این پادری ها اقدام نموده و آنها را مانند روز اول نو کنید. 

 

برای تمیز کردن کفپوش نیازی به جدا نمودن آن نیست

یکی از دغدغه های روزمره افراد نظافت کفپوش های آلومینیومی نصب شده در قسمت ورودی ساختمان است. این کفپوش ها که معمولاً توسط چسب های مخصوص مانند چسب آهن یا پلی اورتان یا پیچ و رول پلاک نصب می گردند، ذهن افراد را در رابطه با چگونگی تمیز کردن و انجام نظافت درگیر خواهند کرد. برای حل این مشکل باید بگوییم تمیز کردن و نظافت این پادری ها به هیچ وجه کار سختی نبوده و شما می توانید با بهره گیری از یک مکنده تمام ذرات جمع شده در لایه های زیرین پادری را به داخل مکنده منتقل کنید.

مداومت در انجام این عمل باعث می شود حتی نیاز به شستن پادری هم پیدا نکنید و همیشه از داشتن یک پادری زیبا و تمیز لذت ببرید.  اما در صورتی که یک لکه سخت بر روی پادری قرار گرفت و نیاز به شستشوی آن پیدا کردید نیازی به جدا کردن آن نخواهید داشت. شما می توانید با استفاده از مواد شوینده نه چندان قوی نسبت به شستشوی این محصول اقدام نموده و سپس با استفاده از پارچه رطوبت اضافی را حذف کنید.

بهتر است از طریق به کارگیری لوازم مخصوص گرمادهنده بعد از شست و شو نسبت به خشک کردن پادری اقدام کنید تا موجب افزایش طول عمر آن شده و از طریق حذف رطوبت بر جای مانده احتمال پوسیدگی پادری را به حداقل برسانید. 

 

افزایش طول عمر پادری جلو درب ساختمان

روش صحیح نظافت مخصوص پادری فلزی

خرید پادری یا همان کفپوش فلزی جلوی درب ورودی ساختمان حس لذت بخشی را به افراد القا می کند و زیبایی خاصی را به استایل ساختمان می بخشد.  اما برای اینکه یک پادری با دوام داشته باشیم و از طول عمر طولانی آن بهره برداری کنیم لازم است نکاتی که در ادامه گفته می شود را رعایت کنیم:

  • پادری را در نقاطی نصب کنید که در معرض اشعه مستقیم خورشید قرار نداشته و بدین ترتیب از برخورد اشعه فرابنفش به پادری جلوگیری کنید زیرا این اشعه های مضر خورشید باعث پوسیدگی زود هنگام پادری شده و تاثیر مستقیم بر موکت به کار رفته در قسمت رویه آن خواهد داشت. 
  • از مواد شوینده اسیدی و قوی برای زدودن لکه ها از روی پادری استفاده نکنید زیرا این مواد واکنش های احتمالی با ساختار پادری خواهند داد و بدین ترتیب طول عمر آن کاهش پیدا خواهد کرد. استفاده از مواد قلیایی مانند مایع صابون می تواند تعویضی لازم را برای پادری به ارمغان می آورد و احتیاج شما را از داشتن یه کفپوش فلزی تمیز برطرف کند. 
  • پیشنهاد می شود برای مکان های پر تردد از پادری های فلزی با قطر بیشتر استفاده کنید تا بتوانید استقامت لازم را در رفت و آمدهای زیاد برای پادری فراهم آورید و بدین ترتیب طول عمر زیادی را برای کفپوش فلزی تجربه کنید. 

 

چرا از پادری استفاده می کنیم؟

منطق استفاده از کفپوش فلزی یا همان پادری این است که بتوانیم از ورود گرد و خاک و آلودگی به داخل ساختمان جلوگیری کنیم. امروزه بیشتر ساختمان ها و مکان های تجاری یا اداری با استفاده از پادری مزین شده اند و بدین وسیله بهداشت داخلی را بیشتر رعایت می کنند. اما وجود این مسئله در درمانگاه ها و بیمارستان ها و همچنین آزمایشگاه ها یا مکان هایی که فعالیت های حساسی دارند و لازم است که از گرد و غبار و آلودگی به دور باشند اهمیت بیشتری پیدا می کند.

چنین مکان هایی قطعاً از محصولات این چنینی استفاده نموده و با استفاده از کفپوش فلزی که از رویه بوکت برخوردار شده است می توانند تا حد زیادی به این هدف دست پیدا کنند. از دیگر مزایای پادری می توان به زیبایی بخشیدن آن به دکوراسیون داخلی یا خارجی ساختمان اشاره نمود. این محصول در رنگ های مختلفی تهیه می شود و با داشتن شاسی فلزی آلومینیومی جلوه چشم نوازی می یابد.

بنابراین استفاده از پادری می تواند در هر ساختمانی و در هر مکانی صورت گرفته و بسته به کاربری که در آن مکان وجود دارد بازدهی مناسبی از این وسیله دریافت خواهد گشت. به عنوان مثال استفاده از پادری در قسمت ورودی یک ساختمان مسکونی باعث می شود افراد در هنگام کندن کفش ها و ورود به خانه از تماس پای خود با زمین جلوگیری نموده و ترددی بدون انتقال آلودگی را تجربه کنند. 

 

شرکت تولیدی پاخور

روش صحیح نظافت مخصوص پادری فلزی

شرکت تولیدی پاخور سرعت زیادی در تولید انواع کفپوش فلزی و پادری آلومینیومی قیمت مناسب دارد و محصولات خود را در حجم زیاد و با کیفیت مطلوب به مشتریانش ارائه نموده است. این مجموعه قدرتمند با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و به روز توانسته است دقیق ترین و کامل ترین پادری های موجود در سطح کشور را تولید نموده و آنها را در اختیار مشتریان خود در سرتاسر نقاط این سرزمین قرار دهد.

پادری های تولید شده توسط این شرکت دوام بالایی داشته و در برابر تردد زیاد یا شرایط آب و هوای گوناگون دچار تغییر فیزیکی نخواهند شد. برای ثبت سفارش و دریافت راهنمایی های مفید از کارشناسان با تجربه با ما تماس بگیرید.