هر کسب و کاری برای تکمیل تثبیت دکوراسیون داخلی و خارجی محل تجاری خود دست به اقداماتی می زند که در جهت جلب مشتری تاثیر داشته باشد. استفاده از پادری متری یکی از پیشنهادات و راهکارهای متداول در رسیدن به این هدف محسوب می شود. از آنجا که پادری وظیفه اصلی را در جلوگیری از ورود گرد و غبار و کثیفی به داخل مکان های مختلف بر عهده دارد یک گزینه ایده آل برای قرارگیری در قسمت ورودی مزون لباس است.

همانطور که می دانید فروشگاه های نظام لباس یا دوزندگی های لباس مجلسی در راستای شغل خود لازم است چارچوب هایی را رعایت کنند تا بتواند جلوه بیشتری به محصولات دسترنجشان ببخشند. مزون های لباس با نصب پادری متری در قسمت ورودی فرودگاه یا خیاط خانه و همچنین به کارگیری این پادری ها در دیگر قسمت های ساختمان تجاری خود می توانند از ورود حجم قابل توجه گرد و غبار چسبیده به کفش های مراجعه کنندگان به داخل جلوگیری کنند.

بدین ترتیب سلامت هوای داخل شده و علاوه بر اینکه گرد و غبار وارد ریه افراد نمی شود، به کارگیری این پادری از به وجود آمدن محیطی آلوده و پر از گرد و خاک پیشگیری به عمل می آورد.

طبیعتاً لباس هایی که در چنین مزون هایی دوخته و در معرض فروش قرار می گیرند اطمینان خاطر را برای خریداران به ارمغان می آورند زیرا این لباس ها در محیط بهداشتی دوخته شده اند و به علت قرار گرفتن در محیط تمیز دارای جلای بیشتری خواهند بود. اگر به دنبال یک برند معتبر و پرسابقه برای خرید پادری متری می گردید پیشنهاد ما شرکت تولیدی پاخور است که رضایت حداکثری را برای مرتضی خود فراهم نموده است. 

 

 

علت ازران بودن پادری متری

خرید پادری متری برای مزون لباس

امروزه تجهیزات پادری و کفپوش گوناگونی را در بازار مشاهده می کنیم که هر کدام از آنها دارای کیفیت های متفاوتی هستند. اما به طور کلی باید بگوییم که هزینه مصرف شده برای خرید پادری چندان زیاد نیست و تهیه این محصول از عهده تمام اقشار جامعه بر می آید.

این محصول قیمت مقرون به صرفه ای دارد و معمولاً توسط ارگان ها و سازمان ها یا فروشگاه های کم تردد مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع می توان گفت ارزان بودن پاتری متری دلیل بر بی کیفیتی آن نبوده و بهای تمام شده این با توجه به هزینه های مصرف شده جهت تامین مواد اولیه برای ساخت آن تعیین می گردد. 

 

 

افزایش طول عمر لباس ها با استفاده از کفپوش ورودی

افرادی که دارای فروشگاه لباس هستند و برای فروش لباس های خود مکانی را در نظر گرفته اند لازم است برای به وجود آمدن شرایط مطلوب جهت نگهداری و حفاظت از محصولات خود نیز چاره ای بیندیشند. یکی از عوامل مخرب و آسیب زا برای لباس ها از بین بردن جلای گرد و خاک است. معمولا منشا گرد و خاک و کثیفی در مغازه ها و فروشگاه گل و لای چسبیده به کفش افراد است که ناگزیر وارد مغازه می شود.

بهترین راه برای اینکه بتوانید مشتریان را با کفش های تمیز پذیرایی کنید این است که از پادری متری استفاده نمایید. قرار دادن کفپوش ورودی در قسمت ابتدای مغازه باعث می شود مشتریان بتوانند با راه رفتن بر روی آن کفش های خود را تمیز نموده و از به وجود آمدن کثیفی و گل و لای خشک شده و در نتیجه گرد و غبار پیشگیری نمایند.

بدین ترتیب لباس ها در معرض گرد و غبار قرار نگرفته و از کثیفی و آسیب در امان خواهند ماند. در نتیجه انجام این روش می توان از طول عمر بیشتر لباس ها بهره برد و سوددهی بیشتری را برای کسب و کار خود به ارمغان آورد.

 

 

بهترین پادری برای مزون های پر رفت و آمد

خرید پادری متری برای مزون لباس

مزون های لباس هر روزه پذیرای تعداد گوناگونی از مشتریان هستند که بعضی از این مزون ها با توجه به حجم کاری که انجام می دهند تعداد مراجعه کنندگان بیشتری دارند. طبیعتاً در چنین مکانی امکان شلوغی ایجاد کثیفی در قسمت های داخلی مزون به میزان بالاتری وجود دارد.

اما برای اینکه بتوانید یک پادری متری با کیفیت و با دوام را برای چنین مزونی انتخاب کنید لازم است به سراغ پادری های فلزی بروید. پادری های فلزی که امروزه توسط شرکت های معتبر تولید می شوند دوام و طول عمر بالایی دارند و می توانند به خوبی جلوی ورود گرد و غبار به داخل مزون را بگیرند. یکی از متداول ترین نمونه های پادری فلزی که در مزون های پر رفت و آمد به کار گرفته می شود پادری فلزی با رویه موکتی است.

این کفپوش پرکاربرد علاوه بر حفظ نظافت درون ساختمان زیبایی و استایل فوق العاده ای را برای مزون به ارمغان می آورد. مشتریانی که به این مزون های خوش استایل مراجعه می کنند قطعاً تحت تاثیر این محصول جذاب قرار گرفته و برای انجام سفارش خود تردیدی نخواهند داشت. نظافت پادری های فلزی به راحتی انجام پذیر است و شما می توانید با استفاده روزانه از یک مکنده در کمترین زمان ممکن پادری را تمیز کنید. 

 

 

نقش کفپوش ورودی در جلوگیری از آسیب به سرامیک ها

زمین مزون های لباس معمولا با استفاده از سرامیک پوشانده می شود تا به راحتی تمیز گشته و انواع ضایعات خیاطی و لباس های مجلسی از روی آن جمع گرد. اما باید به این نکته توجه داشت که در قسمت ورودی مزون که رفت و آمد زیادی برقرار می شود امکان صدمه دیدن سرامیک ها تا حد زیادی افزایش پیدا کرده و ممکن است باعث صدمه دیدن یا لب پر شدن سرامیک گردد.

وجود یک پادری متری مناسب که نرمی مطلوبی را ایجاد می کند می تواند در جلوگیری از صدمه رسیدن به سرامیک جلوگیری به عمل بیاورد. همچنین پادری باعث می شود افراد در هنگام ورود و خروج از مزون و قرار گرفتن بر روی سرامیک های لغزنده سر نخورند و بدین ترتیب سلامت آنها حفظ شود. 

 

 

شرکت تولیدی پاخور

خرید پادری متری برای مزون لباس

شرکت تولیدی پاخور که در زمینه تولید انواع پادری و کفپوش فلزی یا غیر فلزی فعالیت دارد می تواند به شما در خرید بهترین محصول جهت به کارگیری در شرایط خاص ساختمانتان مشاوره های رایگان ارائه دهد. این شرکت سابقه طولانی مدتی در تولید جدیدترین پادری متری دارد و محصولات خود را در پایین ترین قیمت ممکن به بازار عرضه داشته است.

برای خرید پادری متری تولید شده توسط شرکت تولیدی پاخور نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت و تنها با انجام چند کلیک می توانید به صفحه محصول مورد نظر منتقل شده و سفارش خود را ثبت کنید. با ما تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره های رایگان کالای مورد نظر خود را از میان تنوع گسترده موجود در محصولات شرکت تولیدی پاخور انتخاب کنید.