پادری های آلومینیومی یا جلودری ها یک محصول نوین برای زیبایی و مدرن سازی ورودی ساختمان ها می باشد . از گذشته تا به حال زیبایی و نظافت محیط ورودی ساختمان ها حائز اهمیت بوده است . هنگام ورود به یک ساختمان ممکن است به دلیل شرایط جوی نامناسب مانند بارش باران و یا بارش برف ، کثیف بودن کف کفش ها ، وجود گل و لای و یا آلودگی و گردو غبار در محیط بیرون ، داخل ساختمان نیز دچار کثیفی و آلودگی شود . مسلما نظافت هر روزه ی محیط ورودی برای منازل مسکونی ، پاساژ ها ، مکان های عمومی پر رفت و آمد امری وقت گیر ، خسته کننده و هزینه بر است علاوه بر این ها استفاده از مواد شوینده نیز ممکن است باعث لغزنگی سطح زمین شود و ایمنی عابران را به خطر بیاندازد به همین جهت استفاده از پادری های آلومینیومی ویا جلودری ها مورد توجه مدیران و طراحان ساختمان ها قرار گرفته است . پادری های آلومینیومی یا پاخور ها از انواع ، رنگ ها و مدل های مختلف برخوردار هستند که با توجه به نظر کاربران و مکان مورد نظر می توان از تنوع پادری های آلومینیومی بهره برد . پادری های آلومینیومی از شاسی آلومینیوم آنادایز شده ، رویه موکت با جنس پروپیلن و اتصالات PVC است . آلومینیوم آنادایز شده به معنای تشکیل یک لایه اکسیدی و محافظ بر روی آلومینیوم است که باعث بالابردن سطح مقاومت و ماندگاری آلومینیوم در تمامی شرایط جوی می شود . به همین علت آلومینیوم های به کار رفته در پادری های آلومینیومی بسیار مقاوم بوده و از استحکام و ماندگاری بالایی نیز برخوردار است  همچنین آنادایزینگ آلومینیوم پادری ها از فرسایش ، اکسید شدن آلومینیوم و خوردگی جلوگیری می کنند . جنس موکت رویه ی پادری های آلومینیومی از جنس پروپیلن است که به موکت های P.P نیز معروف هستند . الیاف پروپیلن ویا الیاف الفین از مواد پلیمری تولید می شود که از نظر طول عمر ، مقاومت و لکه پذیری برای پادری ها آلومینیومی یا جلودری ها از اهمیت بالایی برخوردار است . لکه پذیری موکت های پاخور های آلومینیومی باعث جذب آلودگی ها وگرد وغبار می شود در نتیجه محیط داخلی ساختمان را از آلودگی مصون نگه میدارد همین امر موجب می شود که تاحد چمشگیری از هزینه اضافی بابت نظافت ساختمان ها جلوگیری شود . نظافت پادری های آلومینیومی نیز بسیار آسان بوده و می توانید با استفاده از یک ماده ی شوینده و یک فرچه ی نرم آن ها را پاک کنید و یا بااستفاده ازجاروبرقی آن ها را تمیز کنید لازم به ذکر است در شست وشوی پادری های آلومینیومی و یا جلودری ها نباید از مواد شوینده اسیدی استفاده کرد زیرا به بافت و آلومینیوم پادری در دراز مدت آسیب رسانده و طول عمر مفید محصول را کاهش می دهد . به دلیل استفاده از متریال با کیفیت در پادری های آلومینیومی شرکت تولیدی پاخور به هیچ عنوان بعد شست وشو دچار بوی نامطبوع نخواهد شد . پادری های آلومینیومی از انواع مختلفی برخوردار بوده که هر کدام دارای کاربرد منحصر به فردی است .

دسته بندی پادری های آلومینیومی شرکت پاخور 

اهمیت استفاده از پادری آلومینیومی در ورودی های ساختمان

  1. پادری های آلومینیومی یک سانتی
  2. پادری های آلومینیومی دو سانتی
  3. پادری های آلومینیومی یک ونیم سانتی

تفاوت این پادری ها در ضخامت آن ها می باشد . هر کدام از این سه دسته پادری دارای مدل های مختلف تمام موکتی ، موکت به علاوه ی PVC و به صورت PVC می باشد . پادری های آلومینیومی یا جلودری ها را می توانید کاملآ شخصی سازی کنید و با توجه به سلیقه ، سایز و طرح دلخواه شما قابل سفارش هستند .

تنوع در رنگ و طرح پادری های آلومینیومی انتخاب محصول با توجه به سلیقه ی شما را راحت تر می کند . استفاده از پادری آلومینیومی یا جلودری ها علاوه بر اینکه موجب جذب آلودگی و پاکیزگی بیشتر محیط ورودی ساختمان می شود یک ورودی مدرن و به روز را نیز به شما ارائه می دهد . پادری های آلومینیومی می تواند مانند یک ترمز پله در ورودی درب ها عمل کرده و خطرات ناشی از لغزندگی سطح و سر خوردن عابرین را کاهش می دهند . پاخور های آلومینیومی از ابعاد و متراژ مشخص و استانداردی برخوردار نیستند زیرا متراژ و اندازه ی جلودری ها به موارد فنی ، مکان مورد استفاده و کارایی آن ها باز می گردد .

استفاده از موکت های جلودری یا همان پادری های آلومینیومی دارای مزیت های فراوانی برای ورودی مکان های پرتردد است که به چند مورد از این مزیت ها در ادامه اشاره خواهیم کرد .

مزیت های استفاده از پادری های آلومینیومی در ساختمان ها

  • جلوگیری از ورود گرد و غبار
  • مدرن سازی فضای ورودی ساختمان
  • مقاوم در برابر فرسایش و خوردگی
  • کیفت و ماندگاری بالا
  • پاکیزگی محیط ورودی
  • قابلیت سفارش در ابعاد و طرح دلخواه شما
  • مقاوم در برابر شرایط جوی نامناسب
  • تنوع در رنگ و طرح پادری های آلومینیومی
  • مقاوم در برابر اکسید شدن

و . . .

PVC های شیار دار به کار رفته در پادری های آلومینیومی باعث تمیز شدن کف کفش های شما هنگام ورود به ساختمان می شود و همچنین این پاخور ها می توانند در روز های بارانی مانند یک آبگیر عمل کرده و مانع از ورود آب به داخل ساختمان می شود .

 

انواع پادری های آلومینیومی

پادری های آلومینیومی موجود در شرکت پاخور به سه دسته تقسیم می شود که شامل پادری های آلومینیومی یک سانتی ، پادری های آلومینیومی یک و نیم سانتی و پادری های آلومینیومی دو سانتی  می شود و هر کدام از این پادری ها خود به چند بخش تقسیم می شود .

دسته بندی پاخور های آلومینیومی یک سانتی

  • پادری آلومینیومی یک سانتی
  • پادری آلومینیومی یک سانتی شیاردار
  • پادری آلومینیومی PVC موکت یک سانتی
  • پادری آلومینیومی شیاردار موکت یک سانتی
  • پادری آلومینیومی موکت پهن یک سانتی

دسته بندی پاخور های آلومینیومی دوسانتی

  • پادری آلومینیومی دو سانتی
  • پادری آلومینیومی شیاردار موکت دو سانتی

و در آخر محصولی جدید به نام پادری آلومینیومی یک ونیم سانتی .

اهمیت استفاده از پادری های آلومینیومی در ورودی های ساختمان

شرکت تولیدی پاخور با بیش از 10 سال سابقه طلایی در تولید انواع پادری آلومینیومی ، محصولات ایمنی پارکینگ ، ترمز های پله ، پروفیل های دکوراتیو و نور خطی ها آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش محصولات مراجعه فرماید . همچنین مشاوران ما همه روزه آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره ی رایگان می باشند .