پادری های اداری یا همان پادری های آلومینیومی محصولی نوین جهت استفاده در اداره ها می باشد . طراحی و یا دکور ورودی ادراه ها باید به گونه ای باشد که حس یک فضای مدرن و پاکیزه را به مراجعه کننده القاع نماید . ادراه ها به دلیل رفت و آمد بالای مراجعه کنندگان و کارمندان یک مکان شلوغ و پرتردد طلقی می شود به همین دلیل نظافت و بهداشت در این مکان ها بسیار دارای اهمیت بوده و امری پر هزینه و زمان بر خواهد بود . استفاده از پادری های ادرای یا همان پادری های آلومینیومی یک گزینه به صرفه و آسان برای حل مشکل داشتن فضای ورودی مناسب و نظافت ادراه می باشد . پادری های ادرای یا پادری های آلومینیومی به دلیل رنگ ها و طرح های فراوان به شما امکان استفاده از آن ها را متناسب با محیط دلخواه می دهد . به دلیل اینکه پادری های  اداری یک محصول نوین محسوب می شود باعث مدرن سازی محیط ورودی شده و به زیبایی درب ورود نیز کمک می کند . پادری های اداری جنسی مقاوم و با کیفیت دارند که باتوجه به رفت و آمد فراوان در اداره ها از طول عمر خوبی برخوردار هستند و استفاده از آن ها با توجه به قابلیت ماندگاری بالا امری مقرون به صرفه می باشد . 

پادری اداری چیست ؟

اهمیت استفاده از پادری اداری در اداره ها

پادری ادرای یا همان پادری آلومینیومی یک متریال نوین از جنس آلومینیوم آنادایز شده و رویه موکت P.P و اتصالات PVC می باشد . آلومینیوم به کار رفته در پادری ادرای یا همان پادری آلومینیومی ، آلومینیوم آنادایز شده می باشد که در واقع به معنای تشکیل یک لایه اکسیدی جهت محافظت و ماندگاری و استحکام در آلومینیوم می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آلومینیوم های آنادایز شده به کار رفته در محصولات تولیدی شرکت پاخور می توانید به مقاله آلومینیوم آنادایز شده مراجعه نماید . موکت های به کار رفته در پادری اداری نیز از جنس الیاف الفین بوده و خاصی آنتی باکتریال دارد همین امر سبب می شود پادری ادرای شما پس از شست و شو دچار بوی نامطبوع نشود .

ماندگاری پادری ادرای

پادری ادرای یا پادری آلومینیومی از متریال بسیار با کیفیت ساخته شده است . به عنوان مثال آنودایزینگ آلومینیوم به کار رفته در پادری اداری باعث افزایش استقامت و پایداری پادری شده و به ماندگاری آن نیز کمک می کند . همچنین آلومینیوم آنادایز شده پادری اداری بسیار مقاوم در برابر خوردگی و فرسایش می باشد به همین سبب می توان از پادری اداری یا پادری آلومینیومی در فصول سرد و بارانی به راحتی استفاده نمود . لازم به ذکر است که جنس موکت رویه ی پادری اداری نیز از الیاف الفین بوده وبسیار با دوام و باکیفیت است و باعث جذب آلودگی کف کفش ها هنگام ورود به ادراه ها می شود . از ورود گردو غبار و آلودگی محیطی با توجه به جنس موکت های پادری ادرای به محیط داخلی تا اندازه زیادی جلوگیری می شود . شستشوی پادری ها ادرای نیز بسیار آسان می باشد و با استفاده از یک ماده شوینده می توان به راحتی آن را  پاکیزه نمود .

انواع پادری ادرای

پادری های اداری از مدل ها ، رنگ ها و متریال های متفاوتی تشکیل شده است که تنوع در طرح و رنگ پادری های اداری سبب می شود با آرامش خاطر به انتخاب آن ها در محیط مورد نظر پرداخت . شرکت تولیدی پاخور یکی از بهترین تولیدکننده ها در عرصه ی تولید پادری ادرای یا پادری آلومینیومی می باشد که دارای انواع پادری در طرح ها و رنگ های متفاوت است . پادری های ادرای پاخور به سه دسته ی ، پادری های یک و نیم سانتی ، پادری های یک سانتی ، پادری های 2 سانتی تقسیم می شود . این دسته از پادری های ادرای یا آلومینیومی خود به چند دسته ی دیگر تقسیم می شود . جهت کسب اطلاعات بیشتر از محصولات پادری اداری به بخش خرید از فروشگاه آنلاین مراجعه فرماید .

علل پرطرفدار بودن پادری اداری در چند دهه گذشته

 اهمیت استفاده از پادری اداری در اداره ها

پر طرفدار بودن پادری های ادرای یا پادری های آلومینیومی در چند دهه گذشته به دلیل مزیت های فراوان و استفاده ی راحت از این محصول می باشد که به چند مورد اشاره می نمایم .

  • زیباسازی و مدرن سازی درب ورودی
  • پاکیزگی و نظافت هرچه بیشتر در محیط
  • مقاومت بالا در برابر خوردگی و سایش
  • استقامت در برابر شرایط آب و هوایی نامناسب
  • قابل سفارش در ابعاد و طرح دلخواه شما
  • ماندگاری بالا
  • و . . .

شرکت تولیدی پاخور با سابقه ی ده ساله در تولید انواع پادری های آلومینیومی ، ترمز پله ها ، پروفیل های نور خطی ، محصولات ایمنی پارکینگ و پروفیل های دکوراتیو می باشد . شما عزیزان می توانید برای خرید و آشنایی با محصولات شرکت پاخور به بخش خرید از فروشگاه آنلاین مراجعه نماید همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما از طریق  شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید .