چرا پادری آلومینیومی؟

اگر تا به حال به مراکز تجاری بزرگ و یا هتل ها و رستوران های مجلل رفته باشید مطمئنا در قسمت ورودی آنها ، پادری های آلومینیومی را مشاهده نموده اید. همان طور که از اسم پادری آلومینیومی مشخص است ، تمام از آلومینیوم بوده و قسمت رویه ی پادری های آلومینیومی از موکت و یا pvc پوشش می خورد که این تفاوت به محل مورد نظر و انتظار کاربردی که از پادری آلومینیومی می رود ، بستگی دارد.

تا به حال شده است با خود فکر کنید که به طور مثال هزینه های نظافت یک مجتمع تجاری به چه صورت بوده و چگونه می شود این هزینه ها را به مراتب کاهش داد؟ پیشنهاد ما استفاده از پادری های آلومینیومی  پاخور می باشد. استفاده از پادری آلومینیومی در ورودی های ساختمان های تجاری ، ساختمان های اداری ، مسکونی ، تفریحی و... تا سقف 90 درصد از هزینه های نگهداری و نظافت محوطه را کاهش می دهد. از دیگر اسامی پادری آلومینیومی که در بین مشتریان مرسوم است ، می توان به مواردی مانند : پادری ، کفپوش ، کفپوش آلومینیومی ، موکت ، دم دری ، جلو دری ، پادری صنعتی ، پادری آلومینیومی صنعتی ، پادری جدید ، کفپوش صنعتی ، کفپوش آلومینیوم موکت و... و... اشاره نمود. در ادامه مقاله به چند مورد از این اسامی اشاره می شود. با گروه تولیدی پاخور همراه باشید.

نحوه ی عملکرد پادری های آلومینیومی  

شکل ظاهری پادری آلومینیومی به صورت پروفیل هایی است که به صورت افقی به یکدیگر متصل شده اند و قسمت رویه ی آنها موکتی می باشد. نحوه ی اجرا و نصب پادری آلومینیومی به صورتی است که با مسیر تردد ، حالت متقاطع داشته باشد. یعنی اگر مسیر تردد مستقیم باشد ، باید پادری آلومینیومی به صورت افقی و در جهت قطع نمودن حرکت پا اجرا گردد. دلیل آن هم ایجاد بیشترین حالت اصطکاک و سایش کف کفش می باشد. در این حالت ، افراد هنگام ورود به محوطه ی داخلی ، از روی پادری آلومینیومی قدم بر می دارند. با قدم برداشتن و عبور از روی پادری آلومینیومی ، تا حد بسیار زیادی از آلودگی چسبیده به کف کفش ، توسط موکت ها و یا pvc رویه گرفته و در انبارک های پادری آلومینیومی ، محفوظ می مانند.

با کمی تامل به این موضوع ، به این مهم دست می یابیم که هرچه قدم روی پادری آلومینیومی و یا همان طول محصول ، بیشتر باشد ، تعداد دفعاتی که پا بر روی پادری قرار می گیرد ، به مراتب بیشتر بوده ، پس مسلما نظافت بهتری را از پادری آلومینیومی انتظار داریم. معمولا طول قدم روی 1.5 الی 2 متر ، می تواند قدم روی مناسبی برای نظافت کامل باشد. در این قدم رو ، هر کدام از پاها ، حداقل دو مرتبه بر روی پادری آلومینیومی قرار می گیرد.

 

جنس موکت پادری آلومینیومی به چه صورت است

همان طور که در قسمت محصولات هم توضیح دادیم ، موکت استفاده شده در پادری های آلومینیومی ، از موکت های درجه یک p.p بوده که به صورت کاملا آنتی باکتریال هستند. جنس الیاف این موکت ها به گونه ای است که بهترین حالت زبری را دارند و به خوبی به عنوان یک ساینده عمل می کنند. وجود این خصوصیت موکت پادری های آلومینیومی  ، باعث می شود تا به خوبی تمامی مواد اضافی چسبیده به کف کفش ، در هنگام ورود به داخل ساختمان ، از کفش جدا شده و توسط انبارک های موکت محفوظ بماند. الیاف موکت های پادری آلومینیومی حالت pvc دارند. این بدین معنیست که آشغال های دریافت شده توسط پادری آلومینیومی ، به هیچ وجه به داخل الیاف موکت نفوذ نکرده و تنها در انبارک های موکت باقی می مانند. با استناد به این موضوع ، نحوه ی نظافت پادری های آلومینیومی  بسیار آسان بوده و به راحتی و با مواد ساده ی شست و شو ، حتی به آب فشار قوی ، مانند روزهای اول کاری خود می شوند.

 

نظافت پادری آلومینیومی به چه صورت است ؟؟؟

اگر پادری آلومینیومی را مانند یک فرش منزل در نظرم بگیریم ، تا حدودی به این سوال پاسخ داده ایم ، همون طور که می دانید ، نظافت دوره ای فرش با جاروبرقی صورت می گیرد و در طول سال دو یا سه مرتبه نیاز به شست و شو دارد. پادری آلومینیومی نیز به همین صورت می باشد ؛ نظافت اصلی پادری آلومینیومی با جاروبرقی است. یعنی در محلی که پادری اجرا شده است ، توسط جاروبرقی ، نظافت صورت بگیرد. در طول سال نیز بسته به میزان تردد و آلودگی جمع آوری شده توسط پادری آلومینیومی ، نیاز به شست و شو می باشد. پادری های آلومینیومی از لحاظ شست و شو هیچ گونه مشکلی نداشته و به راحتی می توان آنها را با هر مواد شوینده ای ، نظافت نمود. دقت داشته باشید که هرچقدر میزان نظافت دوره ای پادری آلومینیومی رعایت گردد ، انبارک های آنها زودتر تخلیه شده ، پس می توانند میزان آلودگی بیشتری را جذب نمایند.

 

قیمت پادری آلومینیومی ( قیمت کفپوش آلومینیومی )

قیمت پادری آلومینیومی بر حسب متر مربع می باشد. انتخاب نوع پادری ( 10 گروه مختلف ) به روند تغییر قیمت پادری آلومینیومی تاثیر می گذارد. از مواردی که مستقیما بر قمیت پادری آلومینیومی تاثیر می گذارد ، می توان به آلومینیوم و موکت اشاره نمود. هرچه میزان موکت و آلومینیوم پادری بیشتر باشد ، مسلما قیمت پادری آلومینیومی نیز بیشتر می باشد.

 

انتخاب بهترین گزینه

انتخاب کدام یک از گروه های پادری آلومینیومی ، یک سوال بزرگ در بین مشتریان عزیزمان می باشد. معمولا معیار انتخاب کفپوش آلومینیومی ، کارایی ، زیبایی و محدودیت های فنی می باشد. با مراجعه به قسمت مخصوص هر کدام از محصولات پادری و کفپوش های آلومینیومی پاخور ، می توانید اطلاعات نسبی در مورد هرکدام به دست آورید که در انتخاب نوع محصول مناسب برای محل مد نظر شما ، کمک شایانی می نماید. ولی برای رفع تمامی ابهامات و آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزان با انواع تولیدات و محصولات شرکت ، کارشناسان مجرب و متخصص شرکت ، در اولین فرصت با به همراه داشتن نمونه کامل از محصولات شرکت ، خدمت شما عزیزان در محل مورد نظر رسیده و از نزدیک محل را مشاهده می کنند و پس از رائه توضیحات کامل و در نظر گرفتن کامل موارد فنی و محدودیت های محیطی ، بهترین گزینه را برای شما پیشنهاد می دهند. لیست قیمت پادری آلومینیومی برای شما عزیزان ، قبل از حضور کارشناسان در محل ، ارسال می شود تا شما با قیمت پادری آلومینیومی آشنا شوید.

 

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در راستای تولید انواع پادری آلومینیومی ، انواع ترمز پله ، محصولات ایمنی پارکینگ ، پروفیل های دکوراتیو و انواع پروفیل های نور خطی همواره در همراهی شما عزیزان پیشگام بوده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید  همچنین می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت از مشاوره ی رایگان ما برای انتخاب بهتر و مناسب با کار خود بهره مند شوید .