لامپ خطی کناف به عنوان یک منبع نور عالی و بدون نقص جهت تزیین سقف و پردازی آن به کار گرفته می شود. این لامپ مصرف انرژی کمی دارد و به همین جهت در دسته تجهیزات نورپردازی کم مصرف و مقرون به صرفه قرار گرفته است. لامپ خطی روکار کناف یکی از نمونه های پرطرفدار نورهای لاینی است که برای نصب در درون کناف سقف یا شکاف دیوار و همچنین در نقاط دیگر ساختمان کاربرد دارد.

نوارهای ال ای دی به کار رفته در درون لامپ خطی کناف وظیفه تولید نور به اندازه کافی را بر عهده دارند و توانایی پخش این پرتوهای نوری به تمام جهات را برای آنها در نظر گرفته اند. نورهای لاینی کناف در مدل های گوناگونی تولید شده اند که می توان از آنها برای نورپردازی های روکار و تو کار استفاده نمود و به همین ترتیب خلق آثار نورپردازی شگفت انگیز و پیشرفته ای را رقم زد.

این محصول بازدهی بالایی در تولید نور دارد و می تواند با صرف حداقل انرژی بیشترین نورردهی را به همراه داشته باشد. شرکت تولیدی پاخور سالیان زیادی است که در عرصه ساخت انواع پروفیل های نور خطی پیش قدم بوده است و این شرکت در سال های اخیر برای بسیاری از مشتریان و خریداران به عنوان یک فروشنده مطمئن و معتبر شناخته شده است.

 

نور خطی رنگی در کناف دیوار

چند مدل جدید نورپردازی با لامپ خطی کناف

همانطور که گفته شد لامپ خطی کناف برای نورپردازی سقف و دیوار به کار گرفته می شود اما کاربرد این محصول تنها برای تامین نور مورد نیاز محیط نبوده و با به کارگیری ال ای دی های نورانی در این پروفیل نور خطی می توان جلوه های شگفت انگیزی از نورپردازی را در ساختمان به وجود آورد. ال ای دی های سبز، قرمز و آبی برای تزیین پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب گزینه های مناسبی به شمار می روند و با کم یا زیاد کردن نور ال ای دی ها می توان به رنگ مورد نظر دست یافت.

هزینه انجام نورپردازی با استفاده از لامپ خطی کناف بسیار مقرون به صرفه بوده و از آنجا که با استفاده از این محصول می توان یک دکور رنگی لاکچری و زیبا را به وجود آورد نیازی به صرف هزینه های زیاد جهت انجام پروژه های سنگین نورپردازی نخواهد بود. بسیاری از فروشگاه های لباس و لوازم آنتیک با استفاده از این لامپ خطی نمای جذابی را برای مغازه خود رقم زده اند و بدین ترتیب جذب مشتریان را به حداکثر رسانیده اند.

 

بکارگیری نورهای لاینی کناف در دکوراسیون تی وی

استفاده از چراغ خطی توکار کناف در دکوراسیون تلویزیون می تواند اثر بسزایی داشته باشد. این لامپ ها به دلیل قابلیت تولید نور با رنگ و الگوهای متنوع، گزینه مناسبی برای ایجاد فضایی زیبا و الهام بخش در اطراف تلویزیون هستند.

برای مثال می توان لامپ خطی کنافرا پشت یا زیر تلویزیون قرار داد تا با تولید الگوهای نوری متحرک و هماهنگ با محتوای روی صفحه، تجربه تماشا را غنی تر کند. همچنین می توان با استفاده از این لامپ ها دکوراسیون های هوشمندی را در اطراف تلویزیون ایجاد کرد و با تغییر الگوهای نوری، حس و حال مختلفی را القا نمود.

برخی از راهکارهایی که می توان با استفاده از لامپ خطی کناف در دکوراسیون تلویزیون پیاده سازی کرد عبارتند از:

  • قرار دادن لامپ در پشت تلویزیون و ایجاد نورپردازی هاله ای به صورت پیوسته یا متناوب
  • تعبیه پروفیل نور خطی در اطراف تلویزیون و ایجاد الگوهای نوری زاویه دار
  • نصب لامپ کناف در اطراف قاب تلویزیون و الهام بخش کردن الگوهای حرکتی
  • قرار دادن لامپ نور خطی در زیر تلویزیون و روشن کردن آن با تغییرات رنگی متناسب با محتوا

با طراحی مناسب می توان از امکانات نور لاینی کناف در دکوراسیون تلویزیون بهره برد.

 

نصب لامپ خطی کناف در سرویس بهداشتی

چند مدل جدید نورپردازی با لامپ خطی کناف

نصب لامپ خطی کنافدر سرویس بهداشتی می تواند چشم انداز زیبا و الهام بخشی را برای کاربران به ارمغان آورد. با قرار دادن نور خطی ها در اطراف آینه، بالای دوش و نیز اطراف دیوارها می توان روشنایی مناسب و همچنین جلوه های بصری زیبایی را فراهم کرد. استفاده از قابلیت تغییر رنگ و الگوی این لامپ ها نیز تجربه ای غنی تر به ارمغان می آورد. البته باید الزامات بهداشتی و عایق بندی برق را رعایت کرد.

علاوه بر ایجاد زیبایی بصری، نصب لامپ خطی کناف در سرویس بهداشتی برخی مزایای عملی نیز دارد:

  • فراهم کردن روشنایی مناسب برای آرایش و بهداشت شخصی بدون استفاده از لامپ های دارای گرما.
  • امکان تنظیم شدت و جهت نور مطابق نیاز در نقاط مختلف سرویس بهداشتی.
  • صرفه جویی در مصرف انرژی به دلیل بهره گیری از تکنولوژی ال ای دی با بازده بالا.
  • طول عمر بیشتر و نیاز به تعویض کمتر در مقایسه با لامپ های رشته ای.

بنابراین با طراحی مناسب می توان از لامپ خطی کناف به عنوان گزینه ای مؤثر در سرویس بهداشتی استفاده کرد.

 

زاویه بندی متفاوت لاین نوری کناف در استخر و حمام

نصب لامپ خطی کناف نیازمند طراحی زاویه بندی مناسب برای بهره گیری بهینه از امکانات آن است. برخی ایده های خلاقانه در این زمینه عبارت اند از:

  • قرار دادن لاین نوری بالای آینه با زاویه ای متعامد برای روشن سازی چهره و بدن
  • تعبیه نور خطی در اطراف حوض و دوش با زوایای مختلف برای روشنایی مناسب
  • نصب در کناف با زاویه ای شیب دار در اطراف دیوار برای القای نور ملایم
  • قرار دادن لاین نوری با زاویه های متفاوت در دو طرف آینه بزرگ تنه
  • استفاده از زاویه های مختلف برای جلوگیری از تابش مستقیم نور به چشم

زاویه بندی مناسب می تواند بهره وری نوری را افزایش داده و محیطی زیبا و کاربرپسند ایجاد کند.

زاویه بندی صحیح خط های نوری در حمام برای بهره گیری بهینه از قابلیت های نوری آنها اهمیت بالایی دارد. با توجه به موقعیت نصب هر پروفیل و منظور از روشنایی آن محل، می توان لامپ را به صورت مختلف نصب نمود.

برای مثال کناف های بالای آینه می تواند با زاویه ای تقریباً متعامد و لامپ های کف یا دیوار با زاویه ای ملایم تر نصب شوند تا از یک سو روشنایی مناسب فراهم آید و از سوی دیگر تابش مستقیم نور به چشم جلوگیری بشود. زاویه بندی صحیح می تواند بهره وری پروفیل های نور خطی را افزایش دهد.

 

شرکت تولیدی پاخور

چند مدل جدید نورپردازی با لامپ خطی کناف

شرکت تولیدی پاخور با بیش از یک دهه سابقه در تولید انواع پروفیل های نور خطی کناف، توانسته است شاخص ترین برند در این حوزه در بازار ایران باشد. ما در پاخور با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و قطعات پیشرفته، محصولاتی نوآورانه تولید و به مشتریان عزیزمان تحویل می دهیم.

کیفیت و مشتری محوری از اولویت های اصلی ماست تا بتوانیم نیازهای روزافزون بازار را برآورده سازیم. دعوت می کنیم در صورت نیاز به محصولات خود را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم به انتظاراتتان جامه عمل بپوشانیم.