خودرو ها یکی از مهم ترین دارایی های زندگی این روزها هستند که هرگونه خط و خش و خوردگی یا به اصطلاح قر شدن تاثیرات منفی بسیاری بر روی ماشین میگذارد و همچنین پارکینگ ها یک مکان بسیار پر تردد در ساختمان ها هستند بیش ترین خط و خش ها و یا قر شدن ماشین ها به دلیل بی دقتی و حواس پرتی رانندگان خوردرو هنگام پیاده شدن از ماشین در پارکینگ اتفاق می افتد و به همین جهت است امکان برخورد با ستون ها ودیوار ها در پارکینگ ها بسیار بالا می باشد و استفاده از متریالی که بتواند از آسیب دیدن خودرو هرچند جزئی و خط و خش بر روی آن جلوگیری کند بسیار حائز اهمیت است ضربه گیر های دیوار یک محصول بسیار کاربردی جهت جلوگیری از قر شدن ، خط و خش خودرو ها می باشد . در مکان هایی مانند پارکینگ ها که در صورت پارک خودرو امکان اینکه فضای کافی وجود نداشته باشد بسیار بالا است به همین دلیل هنگام پیاده شدن و سوار شدن ممکن است درب خودرو ها به دیوار ها برخورد داشته باشند و همین مسئله موجب خط و خش می شود و این خط و خش ها می تواند تاثیر بسیار منفی بر قیمت و ظاهر خودرو داشته باشد اما با استفاده از ضربه گیر های دیوار پار کینگ می توان تا اندازه چشمگیری از این قبیل اتفاقات جلوگیری نمود . ضربه گیر های دیوار پارکینگ دارای جنس با دوام و با کیفیت می باشند که می توان آن ها را به راحتی به دیوار نصب نمود و از زیبایی بصری و کاربرد بالای آن ها بهره مند شد . ضربه گیر های دیوار پارکینگ شرکت پاخور یک متریال بسیار پرکاربرد است که جهت ایمنی و جلوگیری از صدمه دیدن خودرو ها بر روی دیوار نصب می شود و دارای رنگ مشکی با نوار های شبرنگ می باشد که این امکان را به رانندگان خودرو می دهد تا در شب و در تاریکی بتوانند دید بهتری نسبت به دیوار ها و ستون ها داشته باشند . راحتی نصب این محصول و هم چنین زیبایی ظاهری که فضای پارکینگ می دهند بسیار مورد توجه است . ضربه گیر های دیوار در واقع یک محصول ایمنی پارکینگ می باشد که به راحتی قابل استفاده و نصب می باشد و حتئ موجب زیبایی و جلوه ی بصری بیشتری در پارکینگ ها می شوند .

جنس ضربه گیر های دیوار پارکینگ

جلوگیری از قر شدن خودرو ها با ضربه گیر های دیوار

به طور کل ضربه گیر های دیوار باید به گونه ای باشد که بتواند ضربه های سخت و با شتاب را کنترل کند تا به خودروی شما آسیبی نرسد و هم چنینی باید دارای جنسی با کیفیت و با دوام باشد . ضربه گیر های دیوار پارکینگ از جنس فوم لاستیک است که در حین ساخت آن حفره های هواریزی شده استفاده شده  است که این حفره ها و فضا های خالی موجب ضربه گیری بسیار بالاتر و بهتر می شود . حفره های هواریزی شده با قابلیت برگشت ضربات در درون خود موجب می شود زمانی که درب خودرو با ضربه گیر های دیوار پارکینگ برخورد می کند شتاب ضربات کمتر شده و به آرامی برگردند تا از خط و خش و آسیب خودرو جلوگیری شود . در رویه ی این ضربه گیر های دیوار دو ردیف نوار شبرنگ جهت دید هرچه بهتر رانندگان خودرو در پارکینگ تعبیه شده است .

نصب و سایز ضربه گیر های دیوار پارکینگ

ضربه گیر های دیوار پارکینگ دارای ابعاد و سایز های مختلفی می باشند و با توجه به نیاز شما عزیزان قابل سفارش هستند . ابعاد و سایز ضربه گیر های دیوار پارکینگ شرکت تولیدی پاخور به این صورت است که این ضربه گیر های دیوار با عرض 15 سانتی متری و به صورت رول های 20 متری آماده عرضه به بازار می باشند . این ضربه گیر های دیوار پارکینگ به راحتی قابل نصب بوده و می توانید آن ها را با پیچ و چسب پلی اورتان در جای خود نصب کنید به این صورت که ابتدا دیوار مورد نظر را با استفاده از یک دستمال تمیز آری از آلودگی و چربی کنید و با استفاده از چسب پلی اورتان ضربه گیر های دیوار را در جای مورد نظر فیکس کنید و بعد ب استفاده از پیچ آن ها را به دیوار متصل کنید به دین شکل ضربه گیر های دیوار به صورت بسیار زیبا ، شکیل و مقاوم به دیوار مورد نظر شما متصل می شود و خط و خش وآسیب خودرو شما جلوگیری می کند . جهت اطلاع از نحوه ی نصب می توانید به بخش راهنمای نصب و یا تماس با ما مراجعه فرماید .

جلوگیری از قر شدن خودرو ها با ضربه گیر های دیوار

در مجموع می توان گفت که ضربه گیر های دیوار پارکینگ یه محصول از جنس فوم لاستیک است که جهت ایمنی هرچه بیشتر و بهتر خودرو ها و هم چنین جلوگیری از آسیب ماشین ها در پارکینگ نصب می شود .

شرکت تولیدی پاخور دارای سابقه درخشان در زمینه تولید  انواع ترمز پله ها ، پادری های آلومینیومی ، محصولات ایمنی پارکینگ ، پروفیل های نور خطی و پروفیل های دکوراتیو می باشد  . با توجه به تنوع محصولات شرکت تولیدی پاخور امکان  انتخاب برای شما عزیزان بسیار راحت است . جهت کسب اطلاعات دقیق تر و اطلاع از لیست قیمت محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید با مشاوران فنی ما از طریق شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرماید و یا با مراجعه به بخش خرید ازفروشگاه اینترنتی آنلاین اطلاعات کاملی در مورد محصول مورد نظر خود دریافت نماید  .