پارکینگ هر ساختمانی، چه مسکونی و چه عمومی، بیش از سایر بخش های آن دچار صدمه و آسیب می شود. برخورد ماشین با دیوارها و ستون های پارکینگ، گیر کردن بخش های مختلف بدنه ی خودرو با دیوارها و یا حتی برخورد چرخ های دستی در پارکینگ مجتمع های تجاری از جمله اتفاقاتی است که به صورت روزانه در هر پارکینگی ممکن است رخ می دهد. اما چه راه حل هایی برای کاهش میزان این خسارات و آسیب دیدگی ها وجود دارد؟ به منظور افزایش امنیت و حفظ زیبایی محیط پارکینگ و همچنین رفاه حال ساکنین ساختمان، شرکت تولیدی پاخور اقدام به ارائه ی مجموعه ای از محصولات ایمنی پارکینگ کرده است. محصولات ایمنی پارکینگ به صورت مهندسی شده و با کمک مواد اولیه با کیفیت و درجه یک تولید شده اند که به فراخور نیاز مشتریان و با مشاوره ی کادر مجرب شرکت پاخور در اختیار هم میهنان عزیز قرار می گیرند. ما در این مقاله به بررسی سه مورد از مهم ترین محصولات ایمنی پارکینگ شرکت پاخور خواهیم پرداخت.

راهکار های ساده برای افزایش امنیت پارکینگ

امنیت پارکینگ با محصولات شرکت تولیدی پاخور

محصولات ایمنی پارکینگ شرکت پاخور به سه گروه تقسیم می شوندکه شامل دسته بندی های زیر می شود .

جنس محصولات ایمنی پارکینگ

هریک از محصولات ایمنی پارکینگ دارای جنس های مختلفی می باشد تا بهترین کارایی را هنگام استفاده داشته باشد . در ادامه به جنس هریک از انواع محصولات ایمنی پارکینگ خواهیم پرداخت .

ضربه گیر ستون یا محافظ ستون

محافظ ستون، یا ضربه گیر ستون، از جنس لاستیک طبیعی است و به اندازه ی 100 سانتی متر از ستون را به صورت نبشی پوشش می دهد. این محصول به واسطه ی خاصیت ارتجاعی خود، در صورت بروز حادثه مانند یک ضربه گیر عمل می کند و می تواند فشار و ضربه ی وارده را به شکل ارتجاعی دفع کند. در میان دو لایه ی رویی و زیرین ضربه گیرها نیز از کپسول های هوا استفاده می شود تا خاصیت ارتجاعی محصول افزایش پیدا کند.

ضربه گیر های دیوار

یکی دیگر از محصولاتی که می تواند به امنیت پارکینگ بسیار کمک کند، ضربه گیر دیوار است. این محصول نیز از جنس فوم لاستیک است که به کمک چسب های مخصوص بر روی دیوار های پارکینگ نصب می شود  و در صورت بروز حادثه به شکل یک ضربه گیر عمل می کند. استفاده از ضربه گیر دیوار می تواند از بروز هرگونه آسیب به بدنه ی ماشین نیز محافظت کند.

متوقف کننده خودرو

راهکار های ساده برای افزایش امنیت پارکینگ

در نهایت نیز متوقف کننده ی خودرو، که یکی دیگر از محصولات امنیت پارکینگ شرکت پاخور می باشد، می تواند با متوقف کردن خودرو در فاصله ی یک متری از دیوار، به شکل قابل توجهی حوادث مشابه را در پارکینگ کاهش دهد.

امنیت پارکینگ با کمک نوارهای شبرنگ

نداشتن دید کافی در فضاهای تاریک پارکینگ یکی از مهم ترین دلایل بروز حوادث در این بخش از ساختمان است. در چنین شرایطی است که استفاده از نوارهای شبرنگ می تواند به صورت یک عامل هشدار دهنده، احتمال بروز حوادث را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. این نکته ای است که در طراحی محصولات امنیت پارکینگ شرکت پاخور به خوبی به آن توجه شده است. بخش رویی ضربه گیر ستون و محافظ دیوار نیز به همین منظور با کمک نوار های شبرنگ طراحی شده است که می تواند با هشدار دادن در خصوص محدودیت فضا به رانندگان، نرخ بروز حوادث را به شکل قابل توجهی کاهش دهد.

در باره ما

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در راستای تولید انواع پادری آلومینیومی ، انواع ترمز پله ، محصولات ایمنی پارکینگ ، پروفیل های دکوراتیو و انواع پروفیل های نور خطی همواره در همراهی شما عزیزان پیشگام بوده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید  همچنین می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت از مشاوره ی رایگان ما برای انتخاب بهتر و مناسب با کار خود بهره مند شوید .