پارکینگ هر ساختمان یکی از معدود فضاهایی است که به سرعت دچار خرابی و استهلاک می شود. بی احتیاطی رانندگان می تواند حوادث بزرگ و کوچکی را در پارکینگ رقم بزند و آسیب های فیزیکی زیادی را، هم برای پارکینگ و هم برای ماشین، به وجود آورد. به عنوان مثال، خرابی بخشی از دیوارها و ستون ها در اثر برخورد ماشین ها یکی از رایج ترین اتفاقاتی است که معمولا در پارکینگ رخ می دهد. به منظور کاهش چنین آسیب هایی، شرکت تولیدی پاخور بر آن شده است تا با اختصاص شاخه ای از خدمات خود به محصولات ایمنی پارکینگ، به هموطنان خود کمک کند تا آرامش و آسایش بیشتری را تجربه کنند. اما محصولات ایمنی پارکینگ کدامند؟

انواع محصولات ایمنی پارکینگ

محصولات ایمنی پارکینگ دارای انواع و مدل های مختلفی است که هریک از آن ها دارای ویزگی ها و مزیت های خاصی جهت استفاده در پارکینگ می باشند .ایمنی پارکینگیکی از بخش های مهم در پارکینگ به شمار می آید با استفاده از هریک از انواع محصولات امنی پارکینگ می توان به حد چشمگیری از اتفاقات ناگوار و صدمات مالی جلوگیری کرد . در ادامه ایم مطلب با انواع محصولات ایمنی پارکینگ و کاربرد هریک از آن ها آشنا خواهیم شد . 

ضربه گیر دیوار

محصولات ایمنی پارکینگ کدامند ؟

یکی از رایج ترین اتفاقات ممکن در پارکینگ ها، برخورد سپر ماشین و یا درب ها به دیوار است. از سویی دیگر، در پارکینگ فروشگاه های بزرگ، کارخانه ها و بیمارستان ها، عدم داشتن کنترل بر روی چرخ دستی، می تواند خسارات مشابهی را به وجود آورد. ضربه گیر دیوار محصولی است که خاصیت ارتجاعی بالایی دارد و به کمک چسب های مخصوص به دیوار نصب می شوند تا از آسیب های احتمالی به دیوار جلوگیری کنند. خاصیت ارتجاعی این محصول مانند حایلی میان درب و یا سپر ماشین عمل می کند و می تواند به سالم ماندن بدنه ی ماشین نیز بسیار کمک کند. ضربه گیر دیوار را می توان به صورت تک لاین و یا دو لاین در محل اجرا کرد. معمولا در کنار ضربه گیر دیوار، یک لاین نوار شب تاب نیز نصب می شود تا در فضاهای تاریک، به رانندگان در خصوص محدودیت فضا هشدار داده شود.

 

ضربه گیر ستون

محصولات ایمنی پارکینگ کدامند ؟

مانند دیوارهای پارکینگ، امکان برخورد خودرو و یا چرخ های دستی با ستون های پارکینگ ها نیز وجود دارد. به منظور کاهش آسیب های احتمالی به ماشین و ستون به هنگام برخورد، شرکت تولیدی پاخور اقدام به ارائه ی محصول دیگری تحت عنوان ضربه گیر ستون کرده است. این محصول از جنس لاستیک طبیعی است و به صورت نبشی در محل نصب می شود. میان بخش های رویی و زیرین این محصول کپسول های هوایی در نظر گرفته شده است که می توانند با افزایش خاصیت ارتجاعی ضربه گیر ستون، صدمات ناشی از برخورد را به حداقل برسانند. ضربه گیر ستون را می توان با کمک چسب های مخصوص و یا پیچ و رول پلاک در محل نصب کرد.

 

متوقف کننده خودرو

محصولات ایمنی پارکینگ کدامند ؟

با ایجاد مانعی در برابر چرخ ها و در فاصله ی یک متری از دیوار، می توان احتمال برخورد خودرو با دیوار را به حداقل رساند. متوقف کننده خوردو نام محصولی است که معمولا بر روی کف پارکینگ ها اجرا می شود تا با متوقف کردن خودرو ها در فاصله ی مطمئن مانع از برخورد آن ها با دیوار شوند. این محصول در برابر شرایط جوی و استهلاک ناشی از برخورد تایر خودرو بسیار مقاوم است و دچار شل شدگی نمی شود. متوقف کننده خودرو با  کمک پیچ و رول پلاک در محل نصب می شود و معمولا از جنس لاستیک طبیعی SBR ساخته می شود.

درباره ما

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در راستای تولید انواع پادری آلومینیومی ، انواع ترمز پله ، محصولات ایمنی پارکینگ ، پروفیل های دکوراتیو و انواع پروفیل های نور خطی همواره در همراهی شما عزیزان پیشگام بوده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید  همچنین می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت از مشاوره ی رایگان ما برای انتخاب بهتر و مناسب با کار خود بهره مند شوید .