در بسیاری از کارگاه های تولیدی، استخرها، بیمارستان ها و محیط های مشابه معمولا خطر لیز خوردن کارگران، نیروی کار و عابرین وجود دارد. یکی از وجوه مشترک چنین مراکزی بالا بودن حجم تردد، وجود رطوبت و یا سطوح لیز و همچنین عمومی بودن آن ها است. به تبع این امر، نگه داری و تمیز نگه داشتن محیط نیز می تواند امری هزینه بر و دشوار باشد. پادری ها یکی از راهکارهای مناسبی هستند که می توانند به بسیاری در راستای حفاظت از جان عابرین و همچنین نگه داشتن مجموعه در بهترین و تمیز ترین حالت ممکن کمک کنند. با این حال، پادری ها در انواع و اندازه های مختلفی تولید می شوند و دنیای بزرگی از انتخابات را پیش روی شما قرار می دهند. برای آنکه بتوانید در کمترین زمان ممکن، به بهترین و مناسب ترین انتخاب دست پیدا کنید، لازم است در خصوص خانواده های مختلف پادری های موجود در بازار اطلاعاتی را کسب کنید.

پادری استخری یا تمام PVC یکی از انواع پادری های نسل جدید به شمار می رود که به واسطه طراحی خاص خود، می تواند برای محیط های صنعتی و خدماتی گزینه مناسبی باشد. ما در این مقاله به معرفی اجمالی این محصول خواهیم پرداخت.

 

جنس پادری های استخری 

پادری های استخری به آن دسته از پادری های نسل جدید گفته می شود که در ساخت تمامی بدنه و بخش رویی آن ها از PVC درجه یک استفاده شده است.

پادری های استخری یا تمام PVC چه ویژگی هایی دارند؟

با پادری های استخری بیشتر آشنا شوید!

 این دسته از پادری ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند و در برابر مواد شیمیایی، رطوبت و یا عبور و مرور زیاد تغییر شکل نداده و مستهلک نمی شوند. انعطاف پذیری این محصول بسیار بالاست و به همین سبب است که از آن در کف بسیاری از کارگاه های تولیدی استفاده می شود. کارگران با ایستادن بر روی پادری استخری برای مدت زمان طولانی، دچار کمر درد و بیماری های مرتبط با ستون فقرات نمی شوند و همچنین در صورت افتادن اجسام در خلال تولید، آسیبی به اشیا وارد نمی شود.

در بخش رویی پادری های استخری فضاهای مشبکی در نظر گرفته شده است تا فرانید پاک کردن کف کفش عابرین و همچنین زدودن رطوبت از آن به خوبی انجام شود. این سطح مشبک با کمک اتصالات حرارتی به یکدیگر جوش خورده اند و از استقامت بالایی برخوردار می باشند. به واسطه همین ویژگی، استفاده از پادری های استخری در ورودی ساختمان ها به ویژه در مناطقی با حجم بارش بالا می تواند ایده خوبی باشد.

رنگ بندی پادری های استخری

یکی از نقاط قوت پادری های استخری، تنوع رنگ بندی محصول است. pvc در رنگ های متنوعی در بازار تولید می شود و شما با توجه به سلیقه و نیاز خود می توانید پادری های استخری تماما یک رنگ و یا چند رنگ را سفارش دهید.

کاربردهای پادری استخری

از پادری های استخری در بیمارستان ها، استخرها، آزمایشگاه ها، کارواش ها، کارخانه ها و تولیدی ها، مدارس، باشگاه های ورزشی و بخش بیرونی ساختمان می توان استفاده کرد.

ابعاد پادری های استخری

پادری استخری با عرض ثابت 1.5 متر به بازار ارائه می شود.

با پادری های استخری بیشتر آشنا شوید!

نحوه ی سفارش پادری های استخری

به دلیل اینکه پادری های شرکت تولیدی پاخور همگی سفارش ساخت هستند جهت سفارش می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت نماید .

درباره ی ما

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در راستای تولید انواع محصولات ساختمانی شامل 

همواره در همراهی شما عزیزان پیشگام بوده است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید  همچنین می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت از مشاوره ی رایگان ما برای انتخاب بهتر و مناسب با کار خود بهره مند شوید .